Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 juni 2015


Mai

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Frummels, :sun:

 

Ap van harte joh, en ik hoop dat alles nog goed gaat met je. Laat eens wat horen, we maken ons zorgen hier. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

 

Mij vandaag niet gezien buiten. Veul te wamme. Dadelijk even gauw een nieuwe muis halen en dan gauw de achterdeur dicht zodat de warmte buiten blijft. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Frummels, :sun:

 

Ap van harte joh, en ik hoop dat alles nog goed gaat met je. Laat eens wat horen, we maken ons zorgen hier. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

 

Mij vandaag niet gezien buiten. Veul te wamme. Dadelijk even gauw een nieuwe muis halen en dan gauw de achterdeur dicht zodat de warmte buiten blijft. ;)

 

Plofke had er nog één onder zijn kast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje als je de hele dag niet veel doet, ga je je gruwelijk vervelen. Er zijn kleurboeken voor volwassenen. Te halen bij Acio.....en een n. Misschien kan iemand die voor je mee brengen. Hartstikke leuk om te doen, en je verzet je zinnen een klein beetje. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yo, misschien heeft de hoofdpijn etc. meer te maken met het uitgaan, dan met die drie av-bier?

Ik weet niet wat je gisteren hebt gedaan, maar uitgaan kan inhouden dat je in een warme ruimte zit, slecht geventileerd, of juist met airco en erg droog; misschien ben je druk of erg in beweging geweest. Als je dan onvoldoende vocht binnenkrijgt, kun je best 's ochtends niet helemaal lekker aan de dag beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje mijn man zei altijd "klagen heeft een functie", dus klaag maar. En natuurlijk mis je je man, en zeker ook die kleine snuiter. Het is allemaal nog zo vers. Maar ik heb het gevoel dat het niet verkeerd is als je veel aan het jochie denkt. Dat is toch ook een stuk verwerken. ;)

Toch hoop ik ook dat je heel gauw naar huis mag en dat je gezondheid weer bergopwaarts gaat.

Zeker met het eten, want das zo ontzettend belangrijk voor je. :heart:

 

Zo ff een muis halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen,

 

Wat ben ik moe nog. Gisteren bijna al het werk van twee personen in mijn uppie doen was erg zwaar en ik merk dat ik door de dingen van vorige week en deze week een beetje overloop. Rustig aan doen vandaag voor mij. (ik reageer nog even op oude draadjes maar zal daarna hier weer wat schrijven om vandaag naar boven te halen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

En anders, ja zit het 'tussen de oren' ;)

 

Hoofdpijn zit altijd tussen mijn oren aangezien mijn hoofd daar zit ;)

 

Verder wat MG schrijft. En ik kan zelf makkelijk overprikkeld raken door een massa mensen en veel geluid bij uitgaan als ik al aan mijn grens zit. De ene mens is nu eenmaal prikkelgevoeliger dan de ander. Weet niet of dit voor jou geldt natuurlijk YJ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning,

Ik had hetzelfde met Alcoholvrij bier uit blik. Als ik het uit een glas drink weer niet.

Die vind ik interessant. Gisteren ging het van blik naar glas naar mond.

Ik drink bijna nooit flesjes av - behalve in de horeca.

Ik ga eens flesjes kopen en kijken of het verschil maakt.

 

@Joris; het is echt 0,0%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yo, misschien heeft de hoofdpijn etc. meer te maken met het uitgaan, dan met die drie av-bier?

Ik weet niet wat je gisteren hebt gedaan, maar uitgaan kan inhouden dat je in een warme ruimte zit, slecht geventileerd, of juist met airco en erg droog; misschien ben je druk of erg in beweging geweest. Als je dan onvoldoende vocht binnenkrijgt, kun je best 's ochtends niet helemaal lekker aan de dag beginnen.

Niet van dit alles dit keer: lekker bij vrienden in de tuin gezeten :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoofdpijn zit altijd tussen mijn oren aangezien mijn hoofd daar zit ;)

 

Verder wat MG schrijft. En ik kan zelf makkelijk overprikkeld raken door een massa mensen en veel geluid bij uitgaan als ik al aan mijn grens zit. De ene mens is nu eenmaal prikkelgevoeliger dan de ander. Weet niet of dit voor jou geldt natuurlijk YJ.

Ik ben zeeeeeeeer prikkelgevoelig ja :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren, in het kader van naar alternatieven zoeken als het zoals nu bijv. mooi weer is en ik in de avond nog even op het balkonnetje wil zitten met olijven en....?, gisteren dus een alcoholvrij biertje....

 

Daarna spijt, een knallende koppijn erna, al vrij snel. En hoofdpijn heb ik al weken niet gehad, het kwam echt door dat biertje, of dat nu psychisch is of niet, maar ik denk door het gist enzo. Ik heb het al eens vaker gehoord, dat het met alcohol erin, makkelijker te verteren is ook. Ik voelde me erna ook erg vol en dus die koppijn. Zonder alcohol ook niks aan, dus volgende keer neem ik een glas verse appelsap, veel lekkerder. Try out niet geslaagd dus. Bij mij kwam de hoofdpijn dus echt van het biertje Yo!

Ik lees net ook iets over de stof tyramine, die ook in av zit en die hoofdpijn kan veroorzaken.

 

Goed, lieve mensen, bedankt allemaal!

Ik heb zo een client - die stromen namelijk binnen, om de een of andere bizarre reden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...