Spring naar bijdragen

Woensdag 27 mei 2015


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 

Koffie en thee.... 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

Kabouter, ik hoop dat je naar huis mag, maar alsjeblieft.... wees wel eerlijk daar over hoe je je voelt en wát je voelt.... je schiet er niets mee op 

als je nu iets eerder naar huis gaat en vervolgens maaaaanden extra last blijft houden. 

 

Luna wat een mooi bedrag!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet er vantussen luitjes. 

Koffie en thee in de warmhoudkannen. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

Kabouter, hoe heet dat spul ook al weer waarmee je kunt spoelen als je een ontsteking in je mond hebt?

Misschien kan het Blondie helpen??? 

Jij sterkte meis. Ik hoop dat je van lezen houdt en veel leesvoer bij je hebt. 

Misschien dat je dan toch een klein beetje de maar malende gedachtes aan Bas even van je kunt af zetten. 

Ik denk aan je. 

 

Luitjes, maak er wat  van  vandaag.... 

Dag dag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers :)

Kaboutertje das knap vervelend dat je nog langer moet blijven maar wel het beste voor je. Ik hoop dat de koorts vandaag wat wil gaan zakken en je gauw naar je eigen omgeving kan waar je verder kan herstellen. Das toch het fijnst.

Zo, hier vandaag maar weer eens goed aan de poets. Gisteren zouden ze komen voegen maar das niet door gegaan. Nu komen ze vandaag. Het wordt een witte voeg die ze gaan bewerken met een borstel zodat er allemaal kleine gaatjes ontstaan. Past wel het beste bij m´n huis vind ik.

Jammer dat ik geen foto kan plaatsen anders konden jullie het zien. :)

 

Bedoel jij verdunde waterstofperoxide Von.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Kaboutertje en Blondie beterschap, ik hoop dat jullie vandaag opknappen.

 

Ik rijd vandaag een motortoertocht met meer dan 100 anderen, weer eens wat anders.

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorge kanjers,

 

het gaat langzaam de goede kant op, ik drink soms nog een paar wijntjes, maar ik heb zoveel interesses, dat ik liever helder blijf! Door het drinken, was ik mijn interesses en ook mezelf verloren. Als ik zou drinken, zou ik om 8u niet zitten typen, ik voel me nou fitter en heb zin in de dag, met drank op was het de dag door worstelen en savonds begon het drinken weer opnieuw, DAT WIL IK NIETMEER!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...