luna1961 Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Goedemorgen Frummers, Een frisse nieuwe dag komt er aan. Kaboutertje, hoop dat het beter gaat en dat je weer naar huis mag. Veel liefs en beterschap Fijne droge dag gewenst. PS het bedrag was zelfs nog iets hoger geworden 3200 euro ! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Goeiemorgen Luna, Dat is een heel mooi bedrag. Goed gedaan! Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Dan help ik je hopen kaboutertje, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Goeeeeeeeeeeeedemorgen allemaal. Succes vandaag Kabouter.. Rust aub goed uit. Herstel duurt echt lang hoor. dagpact : Kaboutertje amandel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Goedemorgen frummers, Koffie en thee.... Kabouter, ik hoop dat je naar huis mag, maar alsjeblieft.... wees wel eerlijk daar over hoe je je voelt en wát je voelt.... je schiet er niets mee op als je nu iets eerder naar huis gaat en vervolgens maaaaanden extra last blijft houden. Luna wat een mooi bedrag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Goedemorgen, Slecht geslapen. Hoop dat de AB snel gaat werken. Bakkie thee en daarna maar weer aan het werk. Afleiding... Dagpact: Kaboutertje amandel Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Wat een ellende Blondie, ben je mooi klaar mee. Ik hoop ook dat de AB heel snel gaat werken. Kabouter weet een spoelmiddel waarmee de pijn weg gaat...ben de naam even vergeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Hoi allemaal, ja Blondie hoop het ook voor je. En ik heb eens goed geslapen, mag in de krant! Lekker ff werken en dan vanmiddag vrij. Klusjes te doen in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Kaboutertje amandel Blondie Agnieta BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Ohohhhh, das balen Kabouter. Maar ze houden je niet zomaar, dit is geen verhoging meer, dit is echt koorts. Verdorie, ik had het je zo anders gegund weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Dagpact: Kaboutertje amandel Blondie Agnieta BillyBob Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Goedemorgen, Das een tegenvaller Kabouter, aan de andere kant maar beter, je wilt niet zo naar huis met koorts etc. Nu wordt je goed in de gaten gehouden.... Blondie gaat ook maar door.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Ik meld me aan voor de dagpact. Weer met de voeten op aarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Kaboutertje, beterschap en goed dat je je er bij neer legt dat je moet blijven. Het is even niet anders. Het wordt vanzelf weer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Ik moet er vantussen luitjes. Koffie en thee in de warmhoudkannen. Kabouter, hoe heet dat spul ook al weer waarmee je kunt spoelen als je een ontsteking in je mond hebt? Misschien kan het Blondie helpen??? Jij sterkte meis. Ik hoop dat je van lezen houdt en veel leesvoer bij je hebt. Misschien dat je dan toch een klein beetje de maar malende gedachtes aan Bas even van je kunt af zetten. Ik denk aan je. Luitjes, maak er wat van vandaag.... Dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 (bewerkt) Goeie morgen kanjers Kaboutertje das knap vervelend dat je nog langer moet blijven maar wel het beste voor je. Ik hoop dat de koorts vandaag wat wil gaan zakken en je gauw naar je eigen omgeving kan waar je verder kan herstellen. Das toch het fijnst. Zo, hier vandaag maar weer eens goed aan de poets. Gisteren zouden ze komen voegen maar das niet door gegaan. Nu komen ze vandaag. Het wordt een witte voeg die ze gaan bewerken met een borstel zodat er allemaal kleine gaatjes ontstaan. Past wel het beste bij m´n huis vind ik. Jammer dat ik geen foto kan plaatsen anders konden jullie het zien. Bedoel jij verdunde waterstofperoxide Von. 27 mei 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Hoelang blijven die schilders Aggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Goedemorgen beste mensen, Kaboutertje en Blondie beterschap, ik hoop dat jullie vandaag opknappen. Ik rijd vandaag een motortoertocht met meer dan 100 anderen, weer eens wat anders. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 PLEZIER GERRIT!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Goedemorgen... mag nu wel eens zomer worden... koffie... fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Goedemorge kanjers, het gaat langzaam de goede kant op, ik drink soms nog een paar wijntjes, maar ik heb zoveel interesses, dat ik liever helder blijf! Door het drinken, was ik mijn interesses en ook mezelf verloren. Als ik zou drinken, zou ik om 8u niet zitten typen, ik voel me nou fitter en heb zin in de dag, met drank op was het de dag door worstelen en savonds begon het drinken weer opnieuw, DAT WIL IK NIETMEER! lady jane, An en wimmelt reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 O ja Aggie dan kan ik me voorstellen dat je uit je doen bent, maar dan ben je er wel weer een tijd vanaf. En je krijgt er iets moois voor terug. Succes Berth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Goedemorgen Dagpact:KaboutertjeamandelBlondieAgnietaBillyBobLucide jowan Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 de zon schijnt bof ik even het is mijn fietsdag weer met maatje. heb het goed vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 goeiemorgen allemaal! Dagpact: Kaboutertje amandel Blondie Agnieta BillyBob Lucide jowan Joris NBW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden