Spring naar bijdragen

Woensdag 27 mei 2015


Aanbevolen berichten

Ik heb een goede meeting gehad en ben nog even blijven hangen. Nu is de dag wel klaar.

 

Vlieg, ik hoop natuurlijk op goed resultaat voor je. Ik kan me voorstellen dat je moe wordt van jezelf op deze manier.

Wijfie, jullie zijn kort geleden verhuisd en oudere mensen kunnen daar een flinke douw van krijgen.

 

Welterusten beste mensen, tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fruit

Jij uitglijders, die zag ik niet aankomen. Goed dat je er gelijk aan werkt.

 

Ik herken de cycli die je noemt. Bij mij is dat op reis in de zomervakantie gevolgd door terug in NL weer door te drinken en bijna altijd stop ik een ongeveer week voor de nieuwe Beaujolais uitkomt. Ik plan dat nooit want ik onthoud de datum van die wijn nooit. Merk elk jaar pas achteraf dat ik weer dan gestopt ben. En ook bij mij, stoppen is het punt niet zo. Op een moment ben ik het helemaal beu en dan kost stoppen niet veel moeite......tot de vakantie weer. Ik ging het ook niet meer melden en kwam in die maanden zelfs bijna nooit meer op ADB. Ik heb me voorgenomen het altijd meteen te melden en dan desnoods eerlijk te zijn dat ik de komende tijd geen motivatie kan opbrengen om te stoppen. Dat lijkt mij beter dan lang niks zeggen en uiteindelijk wegblijven zoals ik dan deed. Zou er bij jou een aanleiding kunnen zijn rond mei en oktober......wat speelt er elk jaar en zou dit van invloed kunnen zijn op drinken? (iets in de familie gelegenheden met een vaste datum, begin terras seizoen....ik noem maar wat)

 

Bij mij is dat reizen, hostels, veel uitgaan, goedkope prijzen in Oost Europa, iedereen drinkt daar veel.......

November richting kerst is een periode met veel deadlines voor het einde van het jaar en goede voornemens richting het nieuwe jaar. Dan ontstaat urgentie bij me van ik moet NU stoppen want anders red ik mijn doelen nooit voor einde van het jaar.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook op een oor. Trusten. Kom me weer droog en zonder blowen afmelden. Het begint zo'n gewoonte te worden en ik denk er nog maar zo weinig aan dat ik denk aan het niet elke dag melden maar ik wil niet verslappen.....voor de zekerheid nog maar even doorgaan met dagelijks melden hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...