Spring naar bijdragen

Woensdag 27 mei 2015


Aanbevolen berichten

Ik vraag me altijd af wat het verschil is tussen verlatingsangst, hechtingsangst of bindingsangst. Misschien dat het allemaal bij elkaar hoort en het een ontstaat door het andere.

 

Ik heb dat ook wel eens gevraagd aan Ietje Sowhat maar daar nooit antwoord op gekregen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ik weer even, met een kleine vraag: heeft iemand misschien tips voor echt leuke sites met snelle recepten en dagmenu's gebaseerd op een dieet van:

 

- hoofdzakelijk (>70%) groenten en peulvruchten

- geen suiker, geen witmeel

- wel volle granen, zaden en noten

- geen zuivel, wel matig kwark  

- geen vlees, wel vis

 

Ik ben vooral op zoek naar lekkere salades - rauwkost - alternatieven voor broodbeleg - en inspiratie.

 

Ietje misschien?

 

Dank jullie wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag beste mensen,

 

Weer een flinke ochtend gewerkt vanochtend,

Toch wel lekker hoor, geeft de nodige afleiding.

Net wat administratie gedaan

Moet eigenlijk voor een nieuwe bril, maar heb gewoon geen puf, meer in de middag

Moet er ook weer 5 km. voor fietsen.

Energie, houdt echt nog niet over

Net wel een kwartiertje op de bank gelegen.

Vraag me dan steeds af; is die futloosheid nu nog steeds een gevolg van het stoppen met drinken?

Zo idioot veel dronk ik toch ook niet??

Misschien toch combinatie, van stress, depri-dagen en piekeren, en niet te vergeten die nare hielspoor, is toch ook een chronische ontsteking!

Hoe dan ook, vandaag gaat het gelukkig wel weer

Vanavond ook weer een late route lopen

 

Kabouter;

houdt je taai he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouter, hele wakkere dag in een kamer lijkt me al lang .. laat staan de nachten :(

Vanmorgen langs ME en hun honden moeten gaan die klaarstonden voor de invallen bij motorbende

MijnGerrit, jij hoort bij andere bende neem ik aan? ;)

Intensieve werkochtend gehad, morgen weer pittige dag..maar omdat het me nu goed afgaat zijn het wel leuke dagen!

Nu de tuin in, onkruid plukken en fikkie stoken brengt ook mooie afleiding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag.

Ja Rapi, het zal een combinatie van die dingen zijn. Plus dat jij van jezelf verlangt dat je altijd energie hebt en niet moe of lui mag zijn.

Ik ga zo ook even lekker met een boek op de bank liggen, maar daar voel ik me niet schuldig over. Ik heb nooit de bulk energie gehad die sommigen lijken te hebben.

Wijfie, kan het zijn dat je man beginnende dementie heeft?

Ik herken veel van hoe mijn schoonvader was. Het mopperen, spoken s nachts, onredelijkheid.

Is J ook wel eens in de war of dat niet?

Kabouter, je lijf geeft zelf wel aan hoeveel tijd nodig is. Gelukkig maar dat ze dat kunnen meten ook.

Als je naar huis gaat en het daarna weer slechter wordt, dan ben je nog veel verder van huis.

Hou nog even vol hoor.

Het is allemaal nog even wennen op mijn werk, maar ik rij er met een heel ander gevoel naar toe dan in mijn vorige baan.

So far so good.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

 

 

Heel de nacht is hij in de weer, nu moet de kat weer steeds naar binnen en buiten, tsja, de kat maakt dat niet uit, ze hoeft maar een keertje miauw te zeggen en J staat al voor haar klaar, om
de deur open te doen, weer miauw, mag ze weer naar binnen en zo gaat dat eigenlijk dag en nacht door. Ben blij dat ze ook af en toe eens slaapt :)
 

 

Dat is toch wel erg lief. :)

 

Yoga, wat dacht je van doperwtjes zelf doppen, tuinbonen dubbel doppen, of paprika schillen voordat het kleingesneden de salade ingaat. Dat smaakt zoveel meer. 

 

Ik merk dat ik na zo'n 10 maanden stoppen dat mijn persoonlijke ontwikkeling een beetje structuur krijgt. Zo ben ik mij nu aan het verdiepen in gentlemen's kleding en gedrag. Kleine regeltjes die het omgaan met andere mensen vergemakkelijken.

 

Toen ik nog dronk, kon het mij weinig schelen wat voor kleren ik aan had. Als het maar lekker zat en een beetje ruim graag. Nu weet ik dat in ieder geval goed passende kleding wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was echt zalig zeg

Dat ga ik vaker doen!

ruim 20 minuten aan 1 stuk door gelopen.

Jeetje wat heb ik dat gemist zeg.

Eerst deed de hiel wel pijn, maar daarna, lijkt het wel of je de pijn eruit loopt

Misschien, kan ik het zo elke dag wel een stukje opvoeren

Zeker een half jaar niet meer gewandeld, uit angst voor nog meer pijn.

 

Sterkte voor Huize Blondie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieavond inmiddels,

 

Lesdag achter de rug...thuis vol indrukken, leermomenten, reflectie en..

een dikke pluim voor mijn scriptie! Ik heb daar veel tijd, en energie ingestopt.

Geschreven vanuit mijn hart....o man, dit is fijn!

Had ik net ff nodig om de laatste fase af te kunnen ronden...nog een praktijkexamen

en dan zit dit jaar erop...wat gaat de tijd snel.

 

Fijne avond iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Fruit, maar goed dat je gelijk actie onderneemt. Aanpakken die hap. :)

 

Zo hier is de voorkant gevoegd, wat een klerezooi zeg, alles is wit. :blush:  Buiten en binnen omdat ik een witte voeg heb. Gauw ff eten en dan maar weer aan de poets. Ja werk blijf ik houden hoor. :face-icon-small-shocked:

 

Kruidje :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...