jowan Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Kaboutertje Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Kaboutertje Jani Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Goedemorgen. Zo weer werken. Weer heerlijk de regelmaat terug in huize Blondie. Maar eerst een bakkie nu. Dagpact: jowan Kaboutertje Jani Lucide Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Goedemorgen allen, mooie draad gisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Over die rooie pepers bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Ook jowan.....geintje op zn tijd moet kunnen, maar met name de reacties op Ietje en de volgende stap van Wijfie jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Goedemorgen.. Dagpact:jowanKaboutertjeJaniLucideBlondie Agnieta Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Dat lijkt me tevens het nadeel van die elektronische berichtjes. Mensen gaan ervan uit dat iedereen die altijd direct leest of moet lezen. Net zoals e-mail. Niemand weet precies hoe het moet, hoe er mee om te gaan. Iedereen legt het weer anders uit. Knoeiboel. Als het er werkelijk toe doet: ga bij mekaar zitten, eventueel koffie of thee erbij en praat terwijl je elkaar in de ogen kijkt. Ik gebruik de moderne middelen vol op: smartphone, tablet, pc de hele rattaplan, maar er gaat niets boven echt contact. Zeker wanneer het er toe doet. eline en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Goedemorgen ook ik ga weer mee op dagpact, weer in het gareel na vakantie! Dagpact: jowanKaboutertjeJaniLucideBlondie Agnieta Joris Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Goedemorgen frummers. Maandag alweer, het weekend voorbij. Was voor mij een heel kort weekend want mocht zaterdag werken. Vandaag late dienst, komt goed uit, kan ik vanmorgen nog even rustig aan doen. Nog even rustig aan doen en nagenieten van alle heerlijke indrukken van gisteren. Eerst maar even koffie en thee neerzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Ik geniet nog na van de High Tea die ik gisteren van mijn kinderen kreeg. Van genoten op een terras in de zon. Vooral van het ongedwongen samenzijn. 11 mei 2015 bewerkt door ProudMary eline, plof en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Goeie morgen frummels. Hier heeeeeel goed geslapen, en vanochtend weer wat buiten doen met Jan, en vanmiddag schilderen. T' wordt wamme dus gauw naar buiten en dan om zo'n 12 uur gauw weer naar binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Hier een flauw zonnetje tot nu toe en echt niet warm nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 De wind is gemeen koud nog......dus dat wordt weer meerdere keren omkleden als het echt naar de 24 gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Of laagjes 'afpellen' ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Goedemorgen iedereen. Hopelijk lukt het bezorgen van de koelkast vandaag wel. Bedankt voor de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 goedemorgen :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 goedemorgen Toine en Plof. Hoop inderdaad dat de koelkast straks lekker bij jou in huis staat Plof. Ik ga hier aan de slag lui. De zon is nu trouwens helemaal verdwenen, lijkt me stug dat het die 26 graden gaat worden vandaag.... Maar koffie en thee staan in ieder geval klaar. Dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Wat zien we Albert en Suiker weinig..... Denk ook regelmatig aan Blekje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Nou, je dag heb je natuurlijk al wel. Maandag 11 mei 2015!! Hebben we allemaal. Nu moeten we er elk voor zich wat van zien te maken. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Goede morgen!! Lekker bakkie hoor! Agnieta zoon moet je ook gaan accepteren hoor je bent wie je bent. Fijne dag allemaal!! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Zo, de zon is er door. Heerlijk. Ik heb een dag met veel regeldingen voor mezelf en m'n moeder, maar nu eerst pauze buiten met een boek. MG valt het mee met de reparatie aan de auto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Is Skip nog op vakantie? Skippie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden