Lieselot Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Veel te drukke dagen gehad en liep gister tegen mezelf aan. Vandaag afspraken afgezegd en dan morgen ™ dinsdag druk. Kan wel janken maar het komt er niet uit. Huishouden boodschappen en dan op tijd het bedje in samen met de kleine. Bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Kaboutertje, als je je schouders optrekt en met een bolle rug zit, is dat omdat je wilt dat je hart niet geraakt wordt. Vaak zitten mensen dan ook met hun armen over elkaar. Een natuurlijke houding als je veel te verwerken hebt. Er kan niet meer bij, daarom bescherm je jezelf door die houding. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Liesje er is zo'n grote verandering in je leven gekomen. Zo'n kleintje is zo hartstikke leuk maar alle dingen die er nog eens bij komen kan veel te veel worden in het begin. je staat er toch grotendeels helemaal alleen voor hé? Das niet niks. Als echtparen die een kindje krijgen vaak al klagen omdat ze het zo druk hebben, wat moet het dan wel niet bij jou zijn zeg. Misschien verstandig om eens op te schrijven wat je per dag wilt doen en wat haalbaar is, en de rest even laten voor wat het is? Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Weer terug van landgoed. Effe douchen en dan niks. Mis suikertje inderdaad ook al paar daagjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Goedemiddag, eind van de week moet ik voorhappen ivm met de aanschaf van een klapper had implantaten gewild maar dat kan niet gezien ontsteking gevoeligheid nu lees ik op internet ( hoe stom ook om dit op te zoeken, want alleen de enge verhalen lees je, maar goed ) dat dit erg naar is om te ondergaan en je snel misselijk wordt, ik begin al te kokhalzen als je naar mijn keel wijst iemand advies.. Groet... Patricia Paay Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Hoi , ik doe ook weer mee. Ff inloggen om bij de les te blijven. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Misschien je ergens anders op concentreren Toine. Dat zal niet makkelijk zijn. Of vragen aan de tandarts of hij bij iedere handeling wil zeggen wat ie gaat doen? En dat je last hebt van kokhalzen. Ik moet dinsdag twee tanden laten trekken. Zie er niet tegenop hoor want ik heb een hele fijne en voorzichtige tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Schuldgevoel leidt tot niks Pinkman. Je bent ziek en dat is geen schande, maar om er niks aan te doen wel! Schuldgevoel geeft spanning wat weer niet best is voor je verslaving. Kijk vooruit en verheug je over je genezing. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Hoi , ik doe ook weer mee. Ff inloggen om bij de les te blijven. Fijne dag allemaal. Dat klinkt of je schrijft met een hele grote zucht An. Alles wel goed nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) Goedemiddag, eind van de week moet ik voorhappen ivm met de aanschaf van een klapper had implantaten gewild maar dat kan niet gezien ontsteking gevoeligheid nu lees ik op internet ( hoe stom ook om dit op te zoeken, want alleen de enge verhalen lees je, maar goed ) dat dit erg naar is om te ondergaan en je snel misselijk wordt, ik begin al te kokhalzen als je naar mijn keel wijst iemand advies.. Groet... Patricia Paay Hoi Toineman, ik moet ook altijd kokhalzen van dat happen.Wat mijn vorige tandarts en assistente altijd deden, en beter zelf doen is, om met het puntje van je wijsvinger op het puntje van je neus masseren en concentreren op het door je neus blijven doorademen. Misschien heb je d'r wat aan. 9 mei 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Lieselot, Monster en eline reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Toine, een leuk muziekje mee? Hoofd wel stilhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) Op mijn werk was er een behoorlijk krappe bezetting. Hard werken dus maar ook echt pauzes. Mijn studie begeleider zie tegen me dat ik mijn oude rustige energie weer had rondom me. Typisch mijn werkbegeleider om het zo "zweverig" te brengen maar ze weet van me dat ik precies weet wat ze ermee bedoelt. Mijn oude rustige energie; energie waarmee ik dus meer patiënten was en met ontspanning. Ik wil weten waar die knop zit van stress naar energiek ontspannend. Ik probeer in elk geval te begrijpen hoe de omslag er toch was vandaag. Ik had twee dagen vrij gehad, heb uitgerust, ben even buiten geweest. Dat helpt, ik kan niet goed tegen 23-24 graden de hele dag op het werk. En ik ben gisteren weer naar de praktijkondersteuner huisarts geweest. Dat was een erg nuttig gesprek. En die vriendin, die is al 2 dagen rustig, en dat vind ik ff prima ook. 9 mei 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 en had je die 2 dagen ook niet geblowed Erik? Dan kwam die rust uit jezelf en is extra waardevol. In elk geval heb je goed voor jezelf gezorgd en dat is al een halve knop erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Hoi, Gisteravond laat teruggekeerd van een weekje Frankrijk. Goed bevallen. Zo goed dat we over twee weken weer gaan. Een week met z'n tweeën plus hondje op een kleine tien vierkante meter wonen en reizen. Lekker hoor. Dan krijg je, als je thuiskomt bijna pleinvrees als je je eigen woonkamer weer inkomt. 4 Mei was bijzonder door een bezoek aan Colleville waar een "kleine" tienduizend witmarmeren kruizen/davidsterren staan. Elk kruis, elke davidster representeerd een amerikaanse soldaat die gesneuveld is tijdens en kort na de invasie in Normandië. Vorig jaar was ik daar op 5 juni, een dag voor de herdenking van D-day, toen 70 jaar geleden. Het leek toen wel kermis.. nu heerste er een serene rust. 's Avonds 20.00 uur hebben we in ons campertje twee minuten stilte "gehouden". Zonder tv, zonder radio, zonder mensen om ons heen die "meededen". Gewoon twee minuten stilte met ons tweetjes. Met fluitende en tjilpende vogeltjes om ons heen. Het was stiller dan stil... 5 Mei is in Frankrijk een heel gewone dag. Maar vrij heb ik me wel gevoeld. 7 Mei verjaardag. Lekker ook al weer met z'n tweetjes. Groen gebakje gezocht, niet gevonden. Toen maar een rood gebakje gegeten. Dat groene gebakje is een beetje een traditietje geworden sinds we een jaar of tien geleden voor het eerst m'n verjaardag in het buitenland vierden. Dat was toen in Engeland. Het enige gebakje dat er nog wel lekker uitzag was groen geglazuurd.. Sindsdien proberen we elke keer groene gebakjes te vinden op 7 mei. Trouwens, nog bedankt voor de felicitaties hier op het forum. En Spud, weer terug, ook alsnog gefeliciteerd. En gisteren, 8 mei, was het in Frankrijk bevrijdingsdag. Dan is daar bijna iedereen vrij. Het leek wel zondag. Geen vrachtwagens op de weg, overal herdenkingsbijeenkomsten en festiviteiten. We konden in Frankrijk lekker doorrijden. In België kwamen de file's weer. Daar was het gewoon vrijdag- werkdag.. Net een beetje de afgelopen week hier doorgehiphopt.. Ik vind het altijd knap als mensen (Blondie, Joris) na een terugval(letje) de moed niet opgeven en weer doorgaan. Ik moest erg lachen om de fysio van Kaboutertje die in z'n blootje waarschijnlijk al veel vrouwen heeft gezien en de ogen van de fysio van Wijfie die bijna uit haar BH rolden.. Nou ja. Ik ben er weer. Ik hoop dat jullie weinig last van me zullen hebben. Dag dag.. Kate en Lucide reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Vandaag een maat geholpen met zijn boot poetsen, (was vroeger mijn beroep). Nu koken,vistick met ei en spinazie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 En aardappelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 noodles, kipsaté en gemengde grpoenten erdoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Haha ja inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Meikaas met versgedopte tuinbonen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Hallo Frummers, Zo hier weer even de rust gepakt. Geshopt.(nieuwe werkschoenen gekocht ) Wandelschoenen dus. Nog een leuk outfitje. Het over een paar weken een groot feest van het werk. Lekker als het vakantiegeld binnen is. Mag dan van mijzelf even iets meer uitgeven. Rest wegzetten voor magere tijden. Wit Rusland (Belarus) is een mooi land. Lijkt wel aardig op Nederland maar dan minder bevolkt. Het is echt communistisch. Echt heel erg. Je ziet er veel militairen en vooral nu. 70 jaar vrijheid wordt vandaag bij hen gevierd. Wij hebben bezoeken gebracht aan gezinnen. Ik niet maar de mensen waar ik mee was hebben kinderen in huis gehad. De kinderen worden door scholen uitgezocht. Super arme gezinnen. Voornamelijk door het gebruikt van drank. Vader weggelopen. Weinig mogelijkheden voor een ontwikkeling.Overal zijn er Staatswinkels waar alles te koop is. Het deed mij denken aan mijn jeugd. Toen er nog super weinig winkels waren. Ging je naar de stad als je nieuwe kleding of schoenen nodig had. Er is trouwens maar 1 McDonalds. De werkgroep waar ik met mee gereisd was hadden 20.000 euro bij elkaar gekregen voor een soort huisjes waar familie kan blijven als de kinderen in het ziekenhuis verblijven. De directrice was er erg blij mee. De overheid helpt namelijk niet maar dat is een publiek geheim. Zoals er zovelen zijn. Geen verwarming in de scholen. Geen behoorlijke verzorging voor ouderen. Je wordt betaald door de staat maar net niet genoeg om van te leven dus moet je er altijd iets bijdoen. Ik heb zoveel armoede gezien. Om verdrietig van te worden. Gezinnen kregen boodschappen. Daar gekocht. Dus even geen aardappelen in de ochtend. Gekookt. Pffff. Je wilt helpen maar ik vroeg mij af of het zin heeft. Hoe zien jullie dat. Heeft het zin om er iets naar toe te brengen. Is het geen druppel op de gloeiende plaat. Tja en dan ben je weer thuis. Is je vakantiegeld gestort en voel je je enorm rijk. Kwam nog mensen tegen die erg gek waren op mijn vader (die is 4 jaar geleden gestorven) en die vroegen zich af waarom zo'n leuke vrouw nog alleen was. Ja dat hoort er dan ook weer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Bolletje: Dat klinkt of je schrijft met een hele grote zucht An. Alles wel goed nog?..... Ja alles prima hier. Kan wel 20 redenen bedenken waarom ik niet wil drinken. Ben echt goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Geen idee hoe de stemming hier momenteel is, maar iets hilarisch kan er toch wel bij? Moet dit echt kwijt namelijk! Tandpasta for men! Toen ik dat vandaag zag, heb ik lang over het gezegde/spreekwoord nagedacht: Haar op je tanden hebben. Ik dacht dat dat universeel gebruikt werd voor mensen, maar blijkbaar niet.... Verder was het werk na een trage opstart leuk en date ook. En ben ik nu voldaan moe. Fijne avond dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 @An, nice to see you 2 (heb je wel gelezen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden