jowan Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 ..... Ik zit toch niet op dit forum voor de gezeligheid, maar om de drank te verslaan? Ik vind je bijdragen ook niet altijd even gezellig, dacht al dat het aan mij lag......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Ik heb een jaar of vijf geleden een vacuum in de benzineleiding van m'n toenmalige eendje weggezogen. Gevolg: mond vol benzine. Meteen uitgespuugd, langdurig naspoelen met water.. én jarenlang geen gaatjes in m'n kiezen. (echt waar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Het kan best zijn dat het aan de kaak stellen van morele zelfvoldaanheid bij anderen voor jezelf een manier is om de drank te verslaan. Er zijn zóveel manieren. En ieder doet het op z'n eigen manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 @ietje: is afleiden niet ook een soort van verdoven? Ik bedoel echt je verdriet aankijken, het beleven en verduren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Goedendag, Letje en Agnieta, veel sterkte en succes met jullie strijd, heel herkenbaar voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Ik wens alle mensen die het aangaat géén succes in de strijd. Ik wens dat je kunt inzien dat als je de strijd opgeeft, je gewonnen geeft, je leven vele malen beter wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Hallo beste mensen, het gaat me niet lukken zo, van de week weer mis geweest, ik zal harder voor mezelf moeten worden. Vlg. week nog een afspraak bij de tandarts, daarna begin ik met de medicatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Jullie duimen heeft geholpen! Joepie! Heel erg bedankt! Ik eh heb geloof ik weer een baan, ha! Kohtje, nancy, luna1961 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Bertd, jammer. Maar je geeft niet op, zie ik! Kate, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Wow! Gefeliciteerd Kate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Gefeliciteerd Kate, geweldig nieuws. Agnieta niet gaan droogdrinken he, misschien wat afstand nemen, mooi weer, even lange wandeling met hond. Wellicht helpt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 excuus maar wat is droogdrinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 poedermelk of oploskoffie eten, toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 (bewerkt) Droogdrinken......ben ik ook erg benieuwd naar! (Alleen voor wat betreft de terminologie....) 24 april 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Met drinken bezig zijn zonder drank. Je voorbereiden. Barre uitleg, ben ik niet goed in, maar Agnieta begrijpt me denk ik wel. Hoe gaat het met de pijn Toine, hopelijk iets beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Bert balen joh maar je bent geloof ik nog niet zo heel lang bezig hé? Gun jezelf ook een beetje de tijd om van de alc. af te komen. Dat valt om de dooie dood niet mee. Heel veel sterkte. bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 zwaar kut suiker... lijkt wel of het trekken van die vier kiezen een soort kettingreactie heeft veroorzaakt in mijn mond, nu doet alles pijn, nou ja alles, wat er nog staat dan 12 juni wordt alles getrokken, dus hoop dat ik het zolang volhoud, anders moet er gewoon tussendoor weer wat getrokken worden bleh bleh bleh.... trek ( leuk woordgrapje ) het af en toe niet meer, maar goed even tanden en kiezen op elkaar en we zien het wel weer hi, snif.. ik houd me maar vast met de gedachte op mijn verjaardag 15 augustus, zit deze jongen zonder pijn en met enige aanpassingen aan de klapper met een big smile spareribs naar binnen te kluiven op advies van de dokter stop ik met diclofenac ( gezien mijn infuus verleden ) en neem meer paracetamol, dat kan geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 sterkte Toine en hopelijk na je gebit dan geen inwendige ontstekingen meer. Droogdrinken zie ik deels ook als de achterdeur alvast op een kier zetten. Maar je hebt de keus m dicht te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Kate, was je "vakantie" toch sneller om dat e gedacht had?Gefeliciteerd met zo snel een nieuwe baan, zonder stress hopelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Sterkte Toine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Ja Bol, het is verdomd moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Gefeliciteerd Kate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Frummers, ik heb een vraag? Ik ben nu ik hier in detox zit, heel veel aan het nadenken over welk traject van verslavingshulp na deze detox passend zou zijn voor mij. Er zijn zoveel mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet zie. Mijn vraag is: - Weten iemand of er al een draad bestaat waar mensen hun kennis, ervaringen en meningen over de verschillende vormen van verslavingshulp delen? Groet Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Lucide, Ik heb er geen ervaring mee en zo'n draad als jij bedoelt, ken ik niet. Wellicht andere frummers hier wel. Met verslavingszorg zul je de mogelijkheden ook wel gaan doornemen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 MG, dat verwacht ik ook maar er word hier aangegeven dat ze van me verwachten dat ik zelf aangeef wat ik denk nodig te hebben. Wat op zich goed is maar dan is het fijn om een goed beeld te creëren om de keuze of voorkeur op te baseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden