Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 april

luna1961

Aanbevolen berichten

zwaar kut suiker...

lijkt wel of het trekken van die vier kiezen een soort kettingreactie heeft veroorzaakt in mijn mond,

nu doet alles pijn, nou ja alles, wat er nog staat dan :blush:

12 juni wordt alles getrokken, dus hoop dat ik het zolang volhoud, anders moet er gewoon tussendoor

weer wat getrokken worden bleh bleh bleh....

trek ( leuk woordgrapje ) het af en toe niet meer, maar goed even tanden en kiezen op elkaar

en we zien het wel weer hi, snif.. :face-icon-small-shocked:

ik houd me maar vast met de gedachte op mijn verjaardag 15 augustus, zit deze jongen zonder pijn

en met enige aanpassingen aan de klapper met een big smile spareribs naar binnen te kluiven :P

op advies van de dokter stop ik met diclofenac ( gezien mijn infuus verleden ) en neem meer paracetamol,

dat kan geen kwaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frummers, ik heb een vraag?

Ik ben nu ik hier in detox zit, heel veel aan het nadenken over welk traject van verslavingshulp na deze detox passend zou zijn voor mij. Er zijn zoveel mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet zie.

Mijn vraag is:

- Weten iemand of er al een draad bestaat waar mensen hun kennis, ervaringen en meningen over de verschillende vormen van verslavingshulp delen?

Groet Lucide

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucide,

Ik heb er geen ervaring mee en zo'n draad als jij bedoelt, ken ik niet. Wellicht andere frummers hier wel.

Met verslavingszorg zul je de mogelijkheden ook wel gaan doornemen, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MG, dat verwacht ik ook maar er word hier aangegeven dat ze van me verwachten dat ik zelf aangeef wat ik denk nodig te hebben. Wat op zich goed is maar dan is het fijn om een goed beeld te creëren om de keuze of voorkeur op te baseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...