jowan Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goedemorgen, wat is dat toch met die rot dromen..... Even bijkomen met koffie......buiten in het zonnetje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goedemorgen Jowan,Kaboutertje, Eline en de andere frummers, @Eline en over dromen gesproken. Ik heb vannacht voor het eerst geblowd ! en was gelijk verslaafd. Alleen maar bezig met wiet zoeken. Ha ha gek he. Heerlijk zonnetje ga met plezier vandaag de post lopen. Maar 1 wijkje dus ben zo klaar. Fijne dag eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goedemorgen, Zo maar eens de tuin in. De huistuin welteverstaan. Zomerklaar maken zodat ik mijn bakkie koffie buiten op mijn tuinset kan nuttigen. Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Zo het is best frisjes nog, warme douche en op de fiets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goeie morgen lieve mensen Toetsenbord doet raar . Heb hem gisterenavond schoon gemaakt. Zo kijken wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goedemorgen allemaal, krantje koffie mooi weer buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Een hele goede morgen Alweer een stralend blauwe lucht maar nog wel behoorlijk fris En nu; Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goedemorgen frummers. Ziet er goed uit buiten... Straks lekker met de hond er op uit. Maar eerst een bakje thee. En uiteraard staat ook de koffie klaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goedemorgen, Lang geslapen. Blij dat dochter vandaag handje komt helpen. Kalm aan nog maar. Een fijne dag gewenst en sterkte voor wie het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 mmmmm lekker Von. Inderdaad PM. rustig aan meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 PM rottig dat herstel soms langer duurt dan het ziek zijn...kalm aan hoor!! Laat dochter je maar verwennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 goeiezonnigemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goedemorgen, De koffie-verkeerd en espresso al in de mik! Nu ontbijt en straks 3 bestellopen Post en verder met de permacultuur balkontuin! En o ja, gisteren niet gedronken, maar een emo-avond gehad. Ook heel goed. Dagpact: jowan KaboutertjeBlondie Joris luna1961, lady jane en eline reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 en echte emo Joris geen drankjank Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goedemorgen, De zon schijnt hier al volop. Lijkt een mooie dag te worden. Eerst maar eens een kopje koffie. Bijzondere dag voor mij vandaag: 2 jaar geen alcohol. Als ik zo terugkijk was het eerste jaar vooral traumaverwerking, het 2e jaar is het bouwen aan mezelf echt begonnen. In het hier en nu, toekomstgericht en niet langer met mijn blik naar het verleden. "IK" centraal stellen, ipv leven naar de ogen van anderen. Dit is een lastige, want ik heb hier behoorlijk wat trucjes in. Zoals bijv.: inschatten wat een ander wil, van mij verwacht of waarvan ik weet dat ze hier mee akkoord zullen gaan (bijv. bij het weer instromen op mijn werk) dit zo voorleggen en dan tegen mezelf zeggen dat het mijn plan is. Is het ook wel, maar dan is het niet werkelijk iets van mij. Wat wil ik echt ? Wat zijn mijn verlangens en behoeftes ? Echt vanuit mezelf. Hier ruimte aan geven. Dat is waar ik nu zit in mijn proces. En de alcohol stem ? Die laat zich af en toe horen, steeds iets harder. Ach, dat ene glas, lekker op het terras, dat moet toch kunnen. Jij bent zo sterk, dat red je wel. Ik zit in een groep waarin mensen ook gecontroleerd drinken, dat triggert toch. Moet ik toch ook kunnen. Terwijl ik wekelijks zie en hoor hoe lastig dit is en bijna niet te doen. Maar (zegt dan die alcoholstem) jij bent toch sterker dan hun, jij kunt wel stoppen na 1 of 2 glazen. Ik weet gewoon dat ik na die 1 of 2 glazen misschien wel stop, maar ik weet gewoon (ervaring uit het verleden) dat als ik het mezelf eenmaal toesta, ik steeds meer momenten vind waarbij ik dat glas alcohol verdien. Dus ik ga het risico niet nemen. Ik wens jullie een fijne dag. Burchill, huttula, kruidenthee67 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Gefeliciteerd Kastanje en voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goedemorgen, Kastanje, gefeliciteerd. Heb het goed allen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 (bewerkt) . 19 november 2015 bewerkt door ploffie Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Kastanje proficiat...mooi om je uitgebreid te lezen. Joris...de draad weer goed opgepakt! Hier al lekker met werklui buiten koffie gedronken..de wind is fris, in de zon is het heerlijk! Beetje rommelen vandaag...misschien nog wat schrijven..prima. Geniet van het weekend allemaal. Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Goedemorge beste mensen, Gefeliciteerd Kastanje, iedereen een fijn weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 hoi boll, je hebt toch wel je toetsenbord schoongemaakt terwijl je computer uit stond, heb ik ook een keer gehad namelijk, schoonmaken met de computer aan kan die een soort van kortsluiting maken en kan je een nieuw toetsenbord aanschaffen maar goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Je moet ook geen sop over je computer of toetsenbordgooien Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 ik dompel het altijd even onder water en dan flink soppen is dat verkeerd dan? ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Even met het borsteltje aan de stofzuiger afzuigen. Zacht, zonder water, en je komt ook tussen de kiertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden