eline Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Goedemorgen, hier een grijze lucht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Goedemorgen Eline, Hier idem dito. Slecht geslapen, dus blijf nog even liggen. Fijn weekend alvast. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Hier ook grijs...Maar de vogeltjes fluiten! 20 maart 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Straks yoga, vanmiddag wandelen, beetje onbestemd gevoel van heftig dromen, weet niet eens waar het over ging maar werd met echte tranen wakker... eerst maar eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Goede morgen Dagpact: jowan Blondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Goedemorgen lui, ook hier een grijze lucht. Koffie en thee zijn inmiddels klaar. Eerst maar een bakje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 (bewerkt) Goeie morgen mensen Yo :rose: Kaboutertje waar ben je???????? 20 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Goedemorgen, @zeilboot: joh je bent al zo lang aan het worstelen. Pak alle hulp die je krijgen kan. Je bent het waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Lieselot en Kaboutertje, hoe gaat het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 goeiemorgen frummers. Ben moed aan het verzamelen om aan te kleden. Liefst nog even terug naar bed. Maar om 9 uur weer omgekleed in de sportzaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 (bewerkt) Hé Jane...... Jahhhaaaaneeeee.... weet je wat ik gisteren las? Dat je gember zelf kan planten. Je snijdt een stukje van een wordtel af en plant dat in de aarde, net onder de oppervlakte en zet dat binnen achter glas, niet in direct zonlicht maar wel warm. En dan kan je zelf je gember kweken. Hoe vind je die zeg. Vandaag ga ik niet schilderen maar eens opruimen weer, en boodschappen doen. 20 maart 2015 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Vannacht gedroomd. Ik stond ergens te wachten. Ik had nog 10 minuten. Net tijd genoeg voor een biertje. Ik sta nu bijna 3 maanden droog. Ik werd er wakker van. Hier langs de ijssel begint de mist al weg te trekken. Mijn eclips brilletje uit 1999 ligt al klaar. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Z.bewoner ik heb je verhaal gelezen en de meesten van ons weten heel goed wat je nu mee maakt. Toch moet je er van overtuigd blijven dat er voor jou ook een weg is om een beter leven te krijgen, het is maar net, wanneer en hoe je die weg gaat vinden. Refu is een heel fijn middel maar ook dan is het geen wondermiddel hoor, je moet het wel consequent blijven slikken, het blijft jouw eigen verantwoording. Als jij stopt dan is er niemand die jou kan verplichten om toch te slikken. Verder kan je echt niet drinken dan. allemaal dingen waar je rekening mee moet houden. maar als je echt kiest voor de Refu. zal je merken dat het veel rustiger in je hoofd wordt en er ruimte voor andere dingen komt. Heel veel sterkte kerel. :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Goedemorgen op deze bewolkte ochtend. Zeilbootbewoner, veel sterkte en hoop dat het lukt met je huisarts. Goede dag gewenst allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hartje Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 goedemorgen allen,het is een grijze dag,maar we maken er het beste van,nu even opstarten met koffie en dan vliegen we erin.heb goed geslapen maar die nachtmerries he,pfff.zal ook wel weer beteren hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Goedemorgen Dagpact: jowan Blondie Albert Agnieta Petervdww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Het weekend komt eraan en dan heb ik meer moeite om niet te drinken. Wat doen jullie daaraan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 (bewerkt) Z.bewoner, Ooit in het verre verleden heb ik ook zo'n onderhuidse pil gehad maar dat heeft bij mij toen niet geholpen omdat ik er helemaal nog niet klaar voor was. Bovendien werkte dat bij mij niet. Het zou 6-9 mnd. werken. Veel beter voor mij is, dat ik zelf heel actief meedoe met het innemen van een pilletje zodat ik zelf alle verantwoordelijkheid op me neem. Ik wil nooit meer drinken. Tja ook de dingen klein maken hoort bij het alcoholist zijn, jezelf niet serieus genoeg nemen, of het gebruiken als smoes om toch weer te gaan drinken. Je baggatelliseert het geweld tegen jezelf, terwijl de mens van nature er juist op gericht is om zo gezond mogelijk te leven, en geweldloos naar zichzelf te zijn. Dat is ook die tweestrijd en het gevecht met jezelf, wat je iedere keer voelt. Richt je zoveel mogelijk op andere dingen Peter. 20 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Goedemorgen. ik wilde dat er ook een pil bestond tegen gokken. Ik heb de hele middag gisteren trek gehad in drinken en om 6 uur ben ik gaan gokken online en weer veel geld verloren. Het moest en het zou en ik kwam niet uit die modus. Ik had nog geprobeerd iemand te bereiken van de hulpverlening, want dan kon ik vragen om een stoel of bed op recept. Dan kan ik een avond en of een nacht op de afdeling van de GGZ instelling doorbrengen tot het over is en ik weer normaal kan nadenken, maar ik kon niemand bereiken. Nu ben ik nog banger voor mezelf geworden en ga ik nog spastischer alle leuke dingen schrappen voor mijn man en mij zodat we het krediet weer sneller kunnen aanvullen. Ik hoef niet te vertellen hoeveel ik van mezelf baal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 peter, kun je niet zorgen dat je veel op het forum bent? Veel leest en meekletst hier? Ik zit ook nog wel eens de cirkels van van Dijk te lezen. Helpt bij mij ook tegen de trek Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Blekje, ik kan je alleen maar veel sterkte en kracht toe wensen. Goede hulpverlening bij je gevecht tegen gokken is denk ik voor jij noodzakelijk. Succes meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Zal MG al aan het schilderen zijn of ligt hij nog in zijn nest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 (bewerkt) O dat weet ik niet Fruit maar vroeger, zo'n 35 jaar geleden mocht het in ieder geval hier ook want ik heb het twee keer laten doen. Die dingen werden in m'n buik onderhuids gespoten. Tja Blekkie het is wat met die verslaving? En tegen gokken is geen pilletje, dat moet je toch helemaal zelf doen. Waarom ben je niet hier gekomen? Want op dat moment kies je toch heel bewust voor het gokken i.p.v. er iets tegen te doen. Jammer hoor want je plaatst de ene verslaving voor de andere, en het maakt geen moer uit, je vlucht. En je had i.p.v. iemand bellen of je op te laten nemen ook hier kunnen komen. Ik heb bij jou echt het gevoel dat je de verantwoording van jouw verslavingen toch teveel bij een ander legt. Dat je teveel wilt steunen op een ander, en dat lukt niet. De steun zal je toch bij jezelf moeten zoeken en uiteindelijk ook moeten vinden. Dat is de enigste manier om er echt vanaf te komen. Laat het niet afhangen van die ander. 20 maart 2015 bewerkt door bolletje AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Morge, Met hoofdpijn wakker geworden...weet waar het van komt, verslag te snel weggestuurd...niet genoeg gereflecteerd, dus dat hield me erg bezig...ben het op een rij aan het zetten en dat geeft ruimte. Ik kom er wel. Zometeen sparren met collega over activiteit, zin in! Peter...zoek afleiding...benoem het bij iemand in je omgeving, maatje? Alternatieven om te eten en of drinken...veel bezig zijn, letterlijk doen, er juist 'doorheen gaan'...'t zal voor iedereen anders zijn. ZBB, sterkte man..hoop dat er een moment komt dat je het echt aan kan gaan, dit is zo vermoeiend..... Fijne dag allemaal....hier heel veel mist, dus niet erg dat ik dat brilletje niet heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden