luna1961 Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goedemorgen Frummers, Weer een nieuwe dag. Ik ga er weer voor. Morgen NL doet. Doen er nog meer mensen hier aan mee met hun werk ? Fijne dag en probeer een in je hart te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goedemorgen ProudMary, kruidenthee67 en Yogajuf reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Wat leuk Skip dat jij zo'n yogi bent geworden! Kwart voor zes op je matje, ik doe het je niet na. Goeiemorgen allemaal & een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 goede morgen vroege veugels! de file roept weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goedemorgen, Vandaag maar weer eens naar buiten. Beetje sloom van dat binnenzitten, dus hoppa op het fietsje de wijk weer in. Maar eerst effe een bakkie thee. Dagpact: jowan Blondie eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goedemorgen, en hier zie ik de zon al als een mooie oranje bal opkomen dat wordt weer wandelen vanmiddag, trouwens een wandeling over de Posbank lijkt me goed idee Monster....vanmiddag ga ik richting Glimmen lopen, Hoop dat kabouter en familie goed gaan... Fijne dag allemaal Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goede morgen Dagpact: jowan Blondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goedemorgen allen, Nog geen zonnetje te bekennen, maar wat niet is kan komen natuurlijk. Eerst maar een bakje thee, ook de koffie staat inmiddels klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goedemorgen Frummers, Eerst koffie verkeerd en opwarmen, straks de 5TR welke ik nu 14 keer per oefening doe. Op naar de 21 in een paar weken tijd. Ook hier wat 'budgetbuddy' Admin doen. Binnenkort kunnen er weer wat kasplanten buiten geplant worden Fijne donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goeie morgen Joris. Hierook bezig m'n tabaksplantjes buiten te zetten als de zon schijnt en het warm is. Moet niet vergeten om ze s'avonds weer binnen te halen anders kan ik het wel vergeten. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goedemorgen. Zo, al een hele app-sessie er op zitten met één van de kinderen. Prachtige uitvinding. Nu wel haasten voor de yoga. Nou, daar maar weer zen worden;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Bolletje, ben je een beetje uitgerust inmiddels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Goedemorgen Joris, Mary en Bol.. Bol, las ik nou dat jij niet meer aan dieren begint als de huidige zijn gaan hemelen omdat ze zoveel haar verliezen in huis???? Bol zonder dieren... en dat geloof je zelf??? Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Iedereen trouwens nog bedankt voor jullie lieve en leuk berichtjes gisteren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 'Als je geen zin hebt dan maak je maar zin' zei mijn moeder altijd... Dusssss, ik ga zin maken en aan de slag Maak er een mooie dag van luitjes. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Hé die Marie. Ja gelukkig voel ik me na een hele tijd toch erg moe geweest te zijn, nu weer wat beter. Denk toch voorjaarsmoeheid of zo. ;) Zen ze. Ja Von. ik wil geen dieren meer als deze er niet meer zijn. Teveel werk iedere dag. Echt. Ben veel bezig met poetsen en doen, dag in dag uit, en dat wil ik niet meer. Maar ja als het goed is zijn we toch een jaar of 10 verder dan, en dan ben ik 73. Tijd om het rustigeraan te gaan doen. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 goeiemorgen frummers. Vannacht een onverwacht smsje dat dochter bij mij kwam slapen, dus ophalen bij NS een uurtje bijbabbelen en nu ontbijtje op bed., Mams heeft weer even een zorgtaakje erbij. Gelukkig is er college straks en mag ik een paar uurtjes de sauna in daarna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 En Olle dan Bollie? Papegaaien kunnen toch heel oud worden? Tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 ze kunnen ook vliegen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Morge, Even melden hier en dan aan de slag. Goed geslapen dat wel...vanzelf op tijd wakker worden...fijn. 'Het is wat het is', Aggie...O...dat vind ik soms ook moeilijk, maar als ik dat kan accepteren wordt het op de lange termijn toch fijner, in plaats van de verdoving te zoeken...je raakte me met je uitspraak Fijne dag en sterkte voor wie het gebruiken kan...hoop dat het zich nog laat zien vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 taak in die zin dat ik even mag zorgen voor haar Dar geen verzorgtaak/ziek ofzo hoor. ze staat onder de douche en laat zich even lekker verwennen, leuk toch. Soms zou ik alleen daarom wel weer even kind willen zijn, verder gewoon blij met ouder worden en meer tevreden met mijn leven. Nou mensen fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 (bewerkt) Goedemorgen frummers, je hebt van die dagen dat je naar wakker wordt en niet vooruit te branden bent. Heel vervelend, zeker na de mooie dag van gisteren. Ik geef mezelf zo een schop onder de kont, ga maar even sporten met een sauna er achteraan en hoop dat het humeur 180 graden draait. Succes allemaal vandaag! 19 maart 2015 bewerkt door Bas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 (bewerkt) https://youtu.be/Z84mGFiE5hk Goedemorgen 19 maart 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden