Spring naar bijdragen

Donderdag 19 maart


luna1961

Aanbevolen berichten

slecht opgestart vandaag na een onrustige nacht met veel dromen,en het gemis om mijn vriend waar ik niks van hoor.maar ik ben niet bij de pakken neer gaan zitten,vanmorgen bijgekletst met een vriendin en vanmiddag bij mijn dochter geweest en ff geshopt en ondertussen heeft ze mijn haar even gedaan,makkelijk dat ze kapster is,en gezellig bijgepraat.nu weer thuis en ik ga me nu verwennen met een lekker gebakken biefstukje met verse frietjes en erwtjes,fijne avond iedereen :heart:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thnx gerrit,ondanks het gemis om mijn vriend voel ik me goed,net alsof er een rust over me gekomen is,de spanning was te hoog toen we samen waren de laatste tijd,het is goed om even in mijn upje te zijn en na te denken wat ik wil verder,het is zeker niet makkelijk vooral als je zoveel om iemand geeft.maar ik moet realistisch zijn en nadenken wat het beste voor ons beiden is.zijn verslaving met alcohol heeft zoveel impact,hij wil wel maar kan niet stoppen ondanks alle medicatie en hulpverlening en opnames.de knop wil maar niet om gaan.hij zegt dat hij mij nodig heeft,dat ik zijn medicijn ben,maar daar ben ik niet zo zeker van,vooral toen hij mij naar hij stuurde en zei dat hij liever een weekje alleen is.vervolgens hoor ik niets van hem.heel vreemd allemaal.maar ik ga ervoor,dat staat als een paal boven water

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartje, ik vind het echt super knap van je dat je er volledig voor gaat ondanks de lastige situatie met je partner. Respect hoor!

Darjeeling, omdat jij gisteren foto's van de zoep geplaatst hebt en ik daar meteen zin in kreeg heb ik vandaag ook zoep gemaakt. Het was erg lekker, de pan is hier leeg gegaan ;-)

Geen idee of de smaak hetzelfde was maar het zag er vergelijkbaar uit.

Na een vervelende opstart vandaag, het verbeterde humeur door het sporten en het feit dat ik vanaf 0945 vandaag niet meer gerookt heb maakt dat ik enigszins trots en voldaan op de bank zit te genieten. Ik weet dat ik moet oppassen dat alles in één keer aanpakken geen problemen op gaat leveren maar het voelt gewoon oké!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartje en Bas goed bezig sluit ik me bij aan.

 

Hoi allemaal, ik ben nog net zo rozig als gisteren, ben ook meteen mijn nest ingedoken na `door het oog van de naald`

nu wat bijtijter :D 

Nog 1 dagje werken en dan weer weekend, ga ik door met huisje ruimen, doordeweeks echt geen zin in 

meld me droog af

truste voor later :moon:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeilbootbewoner

 

Doe wat je wil

en wat je kunt nu

 

Daar kan geen opname

of wat dan ook aan tippen

 

Aan jou

 

Ten einde raad

Komt ten einde goed

 

Vertrouwen.

 

Luister naar je eigen gevoel

En wat is verklooien..

 

Mss is dit een verkapt signaal

Land in zicht?

 

Don't panic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De held hier uit hangen

Daar doe ik niet aan mee

 

Soms gaat het even beter mét

 

Er komt wel een oplossing

 

Je komt er wel uit Zeilbootbewoner

 

Zelf!

Vertrouwen!

 

Laat je de kop niet gek maken

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...