Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 maart 2015

plof

Aanbevolen berichten

Tja Gipsy wat nu hé? Wil je doorgaan met drinken of toch proberen te stoppen? Morgen zit je met een levensgrote kater als je doorgaat. als je nu kunt stoppen blijft de schade beperkt.  Als je nu doorslaat zit je morgen en met een fikse kater plus die spanningen die er ook nog eens bij komen, en die voel je dan extra hard omdat je gedronken hebt. Je weet goed hoe een kater voelt.

Probeer in ieder geval hier op het forum te blijven en te schrijven dan schrijf je van je af.

Sterkte :rose: :rose: :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gips dan is het leed nog echt te overzien met een glaasje maar probeer te stoppen meis. Echt hier krijg je zoveel ellende van. Wat dacht je dat het doet met je zelfvertouwen? Daar moet je het van hebben hoor als je wilt stoppen. Dat krijgt zo'n opduvel, en het is zo moeilijk om daar weer overheen te komen.

Heb je geen soep in huis of iets warms? Tja en ik zou zeggen zondig maar eens met eten hoor, alles is beter dan een fikse kater.

Kom op je kan het. Zeker weten. :rose::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super Gipsy. Gewoon weggooien nu. Dan kom je ook niet in de verleiding. En niet zonde vinden. Als je 't opdrinkt is het nog meer zonde. 

Fijn Jette dat je je zo sterk voelt

Ik heb me net na het eten bezondigd aan alweer een Bosscher Bol en twee cornettos en ga me steeds beter voelen. Voelde me zo belabberd vandaag. Wat erg toch dat dan alles door 't mondje moet. Is het geen drank, dan wel een haal aan m'n e-sigaret en verder vette en zoete dingen. Maar lekker was 't wel.

Ik meld me droog af . Fijne avond verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee die pizza! Zou nu echt veel eten. Analyseer morgen eens wat je strenge dieet doet met trek hebben in drank. Je valt er niet permanent door af dat strenge hongerlijden, het is heel slecht voor je stemming, geeft veel stress en dus ook trek (met honger winkelen is bij mij HET moment waarin ik soms bijna bier in mijn karretje gooi) Dieeten; ik denk altijd 500kcal per dag minder 7 dagen per week is 3500kcal in een week en daarmee val je 500 gram per week af. (want 7000kcal is 1 kilo lichaamsvet) Dat tempo is goed te doen. Nu schiet je keihard uit de bocht omdat je wat slanker wil zijn....

Straks lekker slapen met een volle buik en een trots gevoel van toch zelf aan de handrem getrokken.....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van je Gipsy! Weet hoe moeilijk het is! Meestal gaan die momenten snel voorbij bij mij bleef het de hele tijd zeuren tot na het eten om moe van te worden!

Heb  nu maar thee gemaakt en ga zo maar mijn bed in. Hopelijk gaat het morgen beter! Wens iedereen een fijne avond toe

meld me af voor  dagpact.

Trusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer thuis. Moe, wel een goede groepsbijeenkomst achter de rug.

Ik heb nog niet bijgelezen, heb ik ook de puf niet voor.

Ik ga nu proberen mijn hoofd leeg te maken en dan naar bed.

Morgen om 8.30 uur al een afspraak: kennismakingsgesprek met een coach voor het traject van loopbaan-oriëntatie.

Spannend, maar tegelijk kijk ik er naar uit.

Fijne avond en voor straks: slaap lekker.

Darjeeling: ik heb je pb gezien, ik reageer morgen of donderdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of ik vandaag de hekkensluiter ben, maar ik ga nu eenmaal wat later slapen, dan de

meeste frummers; en sta daarom altijd wat (veel) later op dan de meeste van jullie, wakkere borsten.

Het was me het dagje wel. Twee tuinlieden, die mijn tuin kwamen omspitten en ontdoen van een

twintigtal zware boomstronken. Morgen komen ze de laatste hand leggen. Voor mij veel te zwaar werk!

Ik heb het al druk gehad met iedereen zijn natje en droogje te brengen. Voor mij ook alweer geen 

alledaags werk. Jullie horen me niet klagen hoor.

Ik had vier blikjes bier in huis gehaald voor de noeste werkers, maar ze hebben bedankt en nou zit

ik dan met al die alcohol in de koelkast. Ik kan er wel van afblijven hoor, want bier is nou niet direct

mijn lievelingsdrank.

Ik ga nog wat tijdschriften lezen en dan na een laatste telefoontje met mijn geliefde lekker slapen.

Trusten allemaal.

Tony.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Mooi Tony!  :)

(leest ook lekker, met die wit-regels er tussen)

Ik luister nog naar (en kijk naar) Pink pop 2014,

Jett Rebel

Na Sven Hammond Soul

Trust all

Heb vertrouwen

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...