Yogajuf Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Klinkt goed allemaal Kruidje! En gefeliciteerd met jouw eigen 'verjaardag' dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) Kruidje een hele knappe prestatie. En ja het is oppassen geblazen hoor, voor iedereen die een verslaving heeft. Maar jij bent al heel ver. :rose: :rose: Mensen ik ben weg. Later. 8 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Kan volgens mij ook prima voor een venster op het noorden hoor Plof, leuk. Luitjes, ik ga er vandoor. Kijken of het buiten inderdaad zo lekker is als dat het er uitziet. De dag oogt mooi, maak hem voor jezelf ook mooi Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Bedankt Eric voor de link npo de wandeling. Mogge allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen, de zon schijnt alvast. Joris misschien is het leuk om verslag te doen van de voortgang van je balkonmoestuintje bij het tuinperikelen-topic: http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/2305-tuinperikelen/ Ik ben alvast nieuwsgierig. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) Goede morgen Dagpact:Blondie jowan kaboutertje Albert fijne dag 8 maart 2015 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Wie wordt de nieuwe Klazien uut Zalk, al die kruidenmannen en vrouwen hier op het forum, ik ben ook geinteresseerd in wat bepaalde kruiden voor het lichaam doen... Burchill en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 he Blekje, goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen medefrummers. Wat leuk al die plannen met de te zaaien of te ontspruiten gewassen. Fijn Yo dat je op de goede weg bent. Maar moeilijk blijft het nog wel even en oppassen geblazen. En een jarige? Heb ik niet helemaal mee gekregen. Hoe lang? 1 jaar? Hier grote ommezwaai. Had gisteren een prut dag met een woedeexplosie om een kleinigheid als dagafsluiting. Oeioei, dat was heftig en had ik in jaren niet gehad. Maar ik weet nu waar het aan schortte en er is me veel duidelijk geworden en bovenal: mijn gevoel is veranderd. Over dingen die ik verkeerd heb gedaan mbt mijn dochters kan ik nu gewoon erkennen, zonder er een maar aan toe te voegen en zonder het vretende schuldgevoel dat er altijd bijhoorde. En nee, ik ben geen zwakkeling die maar eens flinker moet worden. Integendeel: ik ben nooit het gevecht met mijn verslavingen en mijn problemen uit de weg gegaan. Wat dat betreft ben ik een dappere strijder, die het steeds opnieuw probeert en elke keer weer verder komt. En ik heb nooit de makkelijkste weg gekozen en ben ook niet zielig in een hoekje gaan zitten, maar heb de problemen bij de kop gepakt. Ja, tijdens een depressie kan ik helemaal tot niets verworden, maar daarna ga ik er weer lekker tegenaan. Zo, ik ga deze dag maar eens heerlijk invullen met dat wat mij het liefste is: mijn lieve ega en de dieren en af en toe een appje met mijn dochters. Een lekkere fietstocht en mijn hobby. Misschien het terras aanpakken, maar dat zie ik wel. Fijne dag allemaal Dagpact:Blondie jowan Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen Eline. Hoe kan jij mij zien terwijl ik nog aan het typen was???? even bijwerken Dagpact:Blondie jowan kaboutertje Albert Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Mijn amaryllis die de hele nacht yoga heeft gedaan (zie gisteren) is hersteld. Zo zie je maar weer. Haha, Yogajuf.. de hele nacht op de kop aan de keukentafel hangen met water in je steel... zoals jij het verteld klinkt het meer als martelen dan als yoga.. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Blekje dat zie ik onderaan het scherm, daar zie je wie ingelogd zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen wandelaars en tuinders en overigen. Heb het goed vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen iedereen vandaag bij mijn schoonouders. we gaan lekker in de tuin werken . moet wel zeggen dat ik me de laatst paar dagen goed voel hopelijk is het na vandaag nog Zo mijn schoonmoeder is best wel een trigger. Ze kan er niets aan doen. Ze is constant negatief tegen mij en over mij Maar dat heeft ze niet door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Veel plezier finniks, maar lekker veel in tuin werken Jij ook veel plezier vandaag MG, je hebt toch familiebezoekje? Misschien ook in tuin werken daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Ook nog even de wandeling gekeken. Bedankt voor de tip. Nu lekker de tuin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Wat een heerlijk begin van de dag: Achterdeur open, zo van binnen naar buiten kunnen lopen. Nu heerlijk zitten in de zo'n met een dekentje, kop koffie en een mooi tijdschrift. Luisteren naar de vogels en genieten van de rust buiten maar vooral van de rust in mijzelf Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen allemaal, Sinds gisteren terug uit Schotland. Het was fijn en gezellig mijn lieve goede vriendin daar weer te bezoeken. Het is me niet gelukt om helemaal niet te drinken. Maar wel uitgebreid erover gepraat met vriendin en dat was goed en daardoor wel veel minder gedronken dan we anders waarschijnlijk hadden gedaan dus dat is mooi. En nu weer fijn thuis bij mijn gezin wat heerlijk is zeker nu het ook zulk schitterend weer is! Vanmorgen goed begonnen met hardlopen samen met mijn dochter. Ze wil graag trainen voor de mud run en ik wil mijn conditie ook weer op gaan bouwen! Leuk en gezellig om dat samen te doen. En sinds gisteren weer op niet drinken en dat voelt ook heerlijk fris en goed! Heb de 30 dagen op 0 voor me! Wens jullie allen een heerlijke zonnige zondag! Lees veel wandelen, tuin werken etcetera! Fijn hoor! Dagpact: Blondie jowan kaboutertje Albert Blekje Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen prachtig weer buiten lekker koffie en in de zon zitten fijne dag all... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen Toine, nog naar de Fc vanmiddag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Hoi Suikertje, ik houd niet zo van mensen massa's, dus ik voor de buis en broer en vader naar het stadion. prachtige weer voor voetbal, dus hoop dat ze winnen alles goed verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Veel plezier en succes voor tv Toine. Hier gaat het wel, atletiek aan kijken. Wat kunnen mensen toch verschillend zijn, ik hou juist wel van drukte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 topless? jopie... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden