lady jane Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 goeiemorgen frummers ons nieuwe frummeltje heeft zich nog niet gemeld neem ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Jeetje Jopie.. Petje af hoor. Ben je niet bang voor ongure types dan, midden in de nacht? En niet moe, om die tijd? (Dat ben ik weer he, met m'n leeuwen en beren ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 die ongure types zijn zelf gemakzuchtig Raps die vind je eerder in de binnensteden dan in de vrije natuur Ik vind het 's nachts heerlijk fietsen juist alleen zie ik minder diepte en dat is soms eng en ja, dichter bij de huizen word ik ook ineens alerter. Banger voor mensen dus dan voor de natuur. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Ik meld me ook voor de dagpact. Voel me weer knap beroerd, maar smorgens is t altijd t ergste. Niks van aantrekken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 en ik ga naar schrijfcursus en de markt nog even op. fijne dag allen en sterkte Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Hoi, Mooie boodschap Jopie..kleine stapjes die tot veranderingen kunnen leiden...toch? Geen prestatie...maar het gewoon laten zijn...ik neem 'm mee. Al een lekkere wandeling achter de rug in de koude zon, heerlijk! Boodschappen, opruimen, studeren..genoeg te doen Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Vandaag wat administratie, verder met het koelkasten- schoon project en wat schrijfactiviteiten. Als het goed is krijg ik vandaag nog wat info over de vacature. Ik vind het best wel een beetje spannend, maar dat hoort erbij, of bij mij. Fijne dag, en wie weet horen we wat over de kleine frutsel. 5 maart 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Goedemorgen droge drankloze vrienden Dagpact: jowan Blondie Albert Blekje Agnieta Petervdww Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Hallo Agnieta. Je had het gisteren over de dagdraad. Een begrip, dat ik overal op het forum tegenkom. Maar sorry, ik ben geloof ik erg hardleers. Wat is nou eigenlijk een dagdraad, of wat is het verschil tussen een dagdraad en gewoon onze deelname aan de ditjes en datjes? Tony. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Hoi Tony. Dagdraad is hetzelfde als ditjes en datjes. De ditjes en datjes van vandaag vormen de dagdraad van vandaag. Iedere dag opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Iedere dag een nieuwe draad met ditjes en datjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Bedankt Kate. Nu is me alles duidelijk. Al doende leert zelfs een ezel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Een mens kan nooit alles weten Tony. Daarom is het slim om te vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Zo, net terug uit Amsterdam, m'n laatste afspraak bij de Jellinek gehad. Voelt raar, alsof ik nu mag zwemmen zonder bandjes of voor het eerst mag fietsen zonder zijwieltjes. Ik ga mijn behandelaar missen....Gelukkig heb ik mijn peut nog. Tja, geen AA hier, maar wel hulp, ook in de vorm van pillen (even terug komen op een aantal schrijfsels hier), maar ik ben blij dat ik het niet alleen of zonder hoef te doen. Mijn manier, maar met hetzelfde doel. Nu aan de drab, zes weken geleden is de colonoscopie mislukt, morgen onder narcose de tweede poging. Gat, wat is die troep smerig zeg, twee liter te gaan en twee liter ander vocht. En niet eten, bleh... Morgen een dagje ziekenhuis dus. En ik wou nog wat vertellen, maar ben het ff kwijt..... Oja, ik wou net op fb vertellen dat ik voor de laatste keer naar de Jellinek ben geweest.. vergissing, is het forum niet, hahaha! Kan ik maar beter niet doen! Hihi, kostbare vergissing, net niet gedaan dus, maar snel gemaakt! petervdww, stilletjes aanwezig hier, maar ik lees je hoor, volgens mij ga jij goed. En Tony ook, zet 'em op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Zo, net terug uit Amsterdam, m'n laatste afspraak bij de Jellinek gehad. Voelt raar, alsof ik nu mag zwemmen zonder bandjes of voor het eerst mag fietsen zonder zijwieltjes. Voelt ENG, alsof ik nu MOET zwemmen zonder bandjes of voor het eerst MOET fietsen zonder... En oja, autorijden is ook nog steeds ENG..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 (bewerkt) Aangezien ik hier toch alleen in de huiskamer ben (zie alleen 6 gasten onderin staan), kan ik nog wel even doorzwammen hier, tegen de plantjes, die groeien ervan. Ik doe teveel energiekostende dingen in twee weken, het is teveel, Jopie heeft gelijk, ik kan beter rustiger aan doen. Ik had eerst opgeschreven: ik MOET rustiger aan doen, maar van dat moeten moet ik ook af, dus ik Ga rustiger aan doen. Isniegoenie, die dadendrang van mij op dit moment, lijkt eerder op dadenDWANG. Oke, voordat ik toch teveel ruimte in ga nemen en daarmee de gasten per ongeluk verjaag (je zal maar net de moed bij elkaar hebben geraapt om hier te komen), zal ik weer even wat anders gaan doen. Laterssss.... Bewerking: tiepvaut 5 maart 2015 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Je moet niks...doe het rustig aan..heb vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 En als je je verhaal kwijt 'moet' dan is dit de uitgelezen plek...'moeten' de gasten maar aan wennen. Dat is ook het waardevolle..dat het kan en mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Goedemiddag, alles goed? nogal druk, dus wat laat... je gaat nu echt merken dat we naar het voorjaar gaan, eerder licht, heerlijk! en die takke vogels beginnen steeds eerder te zingen ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 vond het al vreemd..... alles goed meissie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 :heart:geef even een apskie als je je telefoon weer hebt warhoofd hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 wat zou het niet heerlijk zijn Kaboutertje als er eens een goede fee over kwam en eens lekker voor jou zorgde, koken, massage, instoppen en verhaaltje voorlezen is je zo gegund, nou ja virtueel dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 (bewerkt) elke moeder kan haar kind(eren) wel eens onder het behang plakken of vervloeken meis,, dat zegt niets over dat kind of die moeder, maar soms is het gewoon even zo. En daarna mag de liefde weer stromen en kun je je ding weer doen. Maar er is niks mis met een mens dat ook de rotdingen en kanten van het leven durft benoemen. Pas als je je er bewust van bent, kun je misschien iets vinden om er anders mee om te gaan. En zo niet dan niet. Dan is dit even wat er is. 5 maart 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 Ben niet helpend, maar toch hart onder riem voor je Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden