Spring naar bijdragen

Donderdag, 26 februari 2015


jowan

Aanbevolen berichten

koffie en thee! 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg

Goedemorgen lui. 

Late dienst vandaag, das fijn. 

Naar gedroomd, das minder fijn. 

Eerst een lekker kop thee das heel fijn. 

 

Ik zie dat Marq vandaag jarig is. 

Heb hem al weer een poosje niet gezien, 

benieuwd hoe het met hem gaat. 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Marq, van harte, hoop dat het goed gaat me je.

Ik wens je een fijne dag. 

Zou het leuk vinden weer wat van je te lezen... 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekkere ronde gelopen, goede start, dus.

Vandaag bijkomen van een intensieve training "Liefdesbang".

En de stofzuiger nóg een keer wijzen waar die overal zijn moet....

 

Hoi jowan, ben benieuwd hoe of wat houdt dat in die "Liefdesbang" training?

Zelf bedacht? Jezelf een uitdaging opgelegd?

 

Ik slaap tegenwoordig heel goed. Word vaak een half uur voor mijn wekker wakker.

Laatste nachten wel intensief gedroomd, althans je droomt vlak voordat je wakker wordt.

Maar de inhoud houd ik voor mezelf. Ben momenteel, ivm. mijn inschakelen KH, gemoedstoestanden,

trek en andere ervaringen (dus ook dromen) aan het noteren.

 

Overigens kan @Bolletje prima dromen uitleggen als je dit wilt uitproberen en Bolletje hier ook dan

wel zin in wil hebben ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Joris:  nee, zoiets kan ik niet bedenken. Het is voor mij werkelijkheid: verlatingsangst en bindingsangst.  Die vormden voor mij een grote motor achter mijn verslavingsgedrag denk ik. Daarom ben ik eraan gaan werken. Zeer verhelderend moet ik zeggen, nu nog oplossend......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers :D

Over dromen gesproken. Vanacht gedroomd dat een moeder haar baby mishandelde, ze gooide het kindje door de kamer.

Ik werd vreselijk kwaad en sloeg haar tot bloedens toe. Had daarna een ontzettend schuldgevoel.

Deze droom kan ik heel goed verklaren.

We hebben een heel zielig oud hondje (foxje) bij ons zitten. Graatmager en met een heel groot gezwel dat bij haar lies bungelt. En zooooo lief.

Nu hebben ze dat diertje gisterenmiddag buiten in de stromende regen, neer gezet. Dus dat beestje ging vreselijk te keer. Het is verdomme winter zeg.

Dat doe je niet zeker niet als zo'n diertje graatmager is en helemaal geen beharing heeft. Dus heb ik het diertje weer binnen gezet.

Nou daar heb ik ruzie om gemaakt. Het gaat bij ons allang niet meer om het welzijn van de dieren, maar om gemakzucht. Dieren die bij ons binnenkomen worden in een kooi geplaatst, brokjes en drinken erbij en dat is het.

Geef zo'n diertje een kluifje of iets waar hij mee bezig kan zijn, zodat hij ontspant.

Maar goed het was gisteren weer zo'chaotisch, en normaal gesproken bemoei ik me nergens mee maar gisteren heb ik me mee laten slepen.

Nou dan droom je over kindermishandeling das niet zo moeilijk. :(

 

Kaboutertje ik duim hier mee hoor. :rose: :rose: :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Straks om 10.00 uur aan het werk,

Voor 3 uurtjes maar.

 

Kabouterje, sterkte straks, zal aan je denken.

Eline, ook sterkte, maar is me even ontgaan, waarom je ook weer naar het ziekenhuis moest.

 

Vanochtend 6 uur wakker, en 7.45 er pas uit

Al die tijd liggen doezelen.

Mens,mens, ik slaap wat af de laatste tijd.

Lag er gisteren ook om 21.00 uur al in.

 

En gek,

Maandag, verkondigde ik trots, dat ik 3 weken drankvrij was.

Maar dat was toen al 4 weken.

Want, vandaag precies een maand niets gedronken.

Zo snel gaat de tijd dus.

Geeft ook wel aan, dat het me vrij weinig moeite kost, anders had ik me niet zo vergist in de tijd denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rapi. ik heb toch vaak het idee dat sommigen bij ons heel anders over dieren denken dan dat ik, en de oude garde. Dat is ook een van de rede dat mijn rijmaatje vaak ruzie heeft.

Het draait bij ons om geld, niet meer om dieren op de eerste plaats. En katten zijn bij ons heilig, die krijgen alle aandacht omdat daar het meest op verdiend wordt.

Zo hebben we gisteren een heilige Birmaan binnen gekregen en dan staan er een hele hoop mensen omheen ö wat mooi, o die wil ik, o dit en o dat, terwijl dat kleine ukkie konstant staat te kwispelen als er iemand langs komt en niemand ziet haar staan.

We mogen ook niets van snoepjes aan de honden geven want ze zouden wel eens last krijgen van diaree. Wat een onzin zeg, ze krijgen ook vreemde brokken bij ons.

Nou ik geef ze echt heel veel lekker dingetjes hoor, wel stiekum maar die diertjes komen al in een vreemde omgeving, zijn gestrest, dus mogen die ook veel aandacht krijgen, maar dat zit er niet in. Das maar een oude hond. :(

Als ik daar de baas was geweest had het diertje allang naar de dierenarts gegaan vanwege die bult.

Nu wordt er gezegd, we wachten nog want dat kost geld. gggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :blush:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...