bolletje Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Dank je Plof. Heb nu zolang mijn outlook maar zolang het niet opgelost is. Weer even wennen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 A3 ik heb ook geen zin in een welles- nietes gedoe. Ik ben hier ook zeker niet om homeopathie te promoten. Ik gun jouw je plezier over je gedachten hierover, maar gun mij het plezier om op je te reageren als ik het niet met je eens ben. Waar het om gaat is dat Joris een behandeling gestart is en ik hoop dat hij daar baat bij heeft. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Meesterlijk dat in ieders waarde laten...forum op zn best Skip, kruidenthee67 en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Zo daar ben ik weer. Bedankt voor de tips over glazen wassen. Ik begrijp dat ik twee opties heb: (1) met de hand wassen of (2) een glazenafwasmachine kopen. Mhm… moeilijke keuze. ;-) @Fruitje: Ja, op zich een mooi verhaal, en weer wat geleerd, maar toch vind ik het jammer voor je dat je niet optimaal van je vakantie hebt kunnen genieten. Misschien is het nog de moeite waard om voor jezelf te kijken of het nu meer het feit was dat je alleen op vakantie was, of de omstandigheden waarin je verbleef. Ikzelf ga vaak alleen op vakantie en word daar echt heel blij van. Maar inderdaad, ik zou niet graag in een all inclusieve resort met vier gratis biertappen zitten. Ik ga mijn matje op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Na de discussie van vandaag op mijn inschakelen van een klassieke homeopaat, heb ik wel besloten dit voortaan privé te houden. Dat vind ik wel zo prettiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Dat is je goed recht, Joris. Ik vind het wel heel jammer. Beterschap met je hoofdpijn, bijna-naamgenoot. En slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Joris, dat zou jammer zijn als je je niet vrij voelt in je posting. Probeer t maar niet persoonlijk te maken. Weet je ... Bij alles ! Echt bij alles...... heeft iedereen een mening. Als ik blij ben met t zonnetje vindt een ander het te warm Als ik van wollen sokken hou heeft een ander weer last van dat ze prikken Als ik vrolijk ben vindt een ander dat aanstellerig De een vindt iets een geweldige grap ....de ander precies het zelfde : een belediging Dat maakt dit forum ook zo divers. Gewoon posten hoor ! Juist leuk om te lezen wat iedereen bezig houdt. lady jane en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Yo, als je de bodem van een smal waterglas beetje bewerkt met schuurpapier dan wordt het op die plek een beetje ruw. Als je dan water met bubbels in de glas schenkt, zie je continu een sliertje bubbels van de bodem verschijnen. #funmetwatermetbubbels Dankje plof. Ik dacht al, wat zal ik vanavond nou eens gaan doen? Nu weet ik het. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Thuis na een groepsbijeenkomst. Heel goed en mooi, maar tegelijk ook weer een aanslag op mijn energie. En daarvan had ik niet zoveel meer. Dus nu met de beentjes omhoog, lekkere kop thee, zak chips ☺️, op de bank. Even nog TV kijken en dan naar bed. Vertrouwen hebben dat ik nu wel lekker kan slapen. Straks ook nog even een lekker voetenbadje, kijken of dat helpt om te voorkomen dat ik weer de hele nacht krampen onder mijn voeten heb. Ik de dagdraad globaal doorgelezen, maar mis de puf om zinnig te reageren. Fijne avond nog en voor straks: slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Hoi allemaal, Ik heb weinig te melden, maar het belangrijkste doe ik maar even Ik duik straks droog again mijn bedje in fijne avond nog truste voor straks tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Kastanje, goed bezig! Geen puf hebben om zinnig te reageren, dat herken ik zo goed. Als ik 's avonds naar een meeting ben geweest lees ik meestal nog even de dagdraad om bij te blijven, erbij te horen , weet ik veel waarom. Meestal vind ik niet iets maar voel ik wel wat......... maar heb ik geen puf om er op het forum diep op in te gaan. En de volgende dag is de dagdraad al weer anders. Toch leer ik veel van de verschillende invalshoeken, en zoek ik tips van internet of boeken later wél na. En zo voegt de dagdraad nog méér toe. Iedere avond dat we droog afsluiten is een wondertje, met of zonder hulp van forum. Welterusten allen Kastanje en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 (bewerkt) Kaboutertje: voor jou (even gepikt van een plaatsing van MijnGerrit) Als je klikt op het plaatje word hij groter en in dit geval kan het niet groot genoeg zijn. 24 februari 2015 bewerkt door Kastanje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Hé Kabouter, jij kunt er wat aan hebben, da's altijd een goede reden om toch hier te zijn, ook al ben je chagrijnig. Kunnen wij wel tegen (als ik even in meervoud mag spreken, toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Ik ben er van tussen...even wat lezen of zo en dan mijn nestje in. Fijne avond, goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Ik meld me weer succesvol nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Jan was met vakantie Sowhat en hij is blijkbaar heeeeel relaxed teruggekomen hoe is het met je verder? naast dat je niet drinkt uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 en ik ook héél relaxed na een super saunadag ik snotter amper nog dus ga even van de uien afkicken slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Kastanje morgen een rustig dagje dan maar? Ja, MijnGerrit. Met alleen aan het einde van de middag yoga een afspraak. Niet verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden