eline Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goedemorgen, Gerrit gefeliciteerd met je jaar....dat er nog vele mogen volgen De koffie in Zwolle was naast gezellig ook waardevol, wijze woorden van Monster, Blekje wat beter leren kennen, lieve Kastanje, vriendinnetje PM en MG... Nu thee en aan de wandel, jowan al vertrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goedemorgen Eline. Zijn wij de enige vroege vogels. Gefeliciteerd Gerrit. Goh, een jaar. Super toch!. Waardevol is inderdaad het woord dat ik zocht. Ik zit al met mijn smoothie en ga zo aan de koffie. En dan mijn aangekochte lapjes verder aaien. En misschien nog mijn projectje op de machine af maken vandaag Dagpact Blekje eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goedemorgen, inderdaad, wat een rust nog hier. Snel maar even koffie en thee zetten en de verwarming een tandje hoger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 :musicnote: :musicnote: :rose: MG van harte gefeliciteerd!!!! TOP gedaan, op naar een jaartje erbij. :rose: :musicnote: :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goedemorgen, Bed uit gestampt door een olifantenparade bij mijn bovenbuurtjes... Geen idee voor welke marathon ze aan het oefenen zijn, maar het is in ieder geval geen winterslaap. Afijn, aan de koffie dan maar en zo strakkies richting sauna. Dagpact: Blekje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Gefeliciteerd met je jaar, MijnGerrit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Ik zie Blekje die lapjes aaien....... Ahh Blondie lekker sauna...geniet ervan koffie van Yvonne, de zondag is al even van start maar ik heb zo goed en lang geslapen dat ik na het verschonen van mn bed, lekker strak ja, de strijk, een wasje hangen, wc en hal schoongemaakt gewoon lekker doorstuiter..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goedemorgen, De dag van gisteren suddert nog na. Het was best druk op de beurs, dus heb ik overal kaartjes meegenomen omdat ik niet alles goed kon zien en ik snel moe wordt in grote, drukke groepen, en ga zo de websites bekijken. Napret :-) En later naar mijn oude moedertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goedemorgen Frummers, Heerlijke dag vandaag. Gisteren naar de Ladies of soul geweest. Een topavond. Veel snotteren vandaag maar ik probeer het er uit te gaan rennen. Gerrit gefeliciteerd met de mijlpaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goedemorgen Lotus, Blondie, Mary, Eline en Luna. Leuk dat het uitje naar Zwolle geslaagd was. Blekje lekker genieten van alle mooie lapjes hoor. Gerrit een jaar droog, dat verdient een bloemetje dus. . Zat net even de draad van gisteren door te lezen.. en stuitte op de dekbedden.. Ik heb hier onlangs ons gigadekbed vervangen door twee eenpersoons, net zoals het gewone tweepersoons dekbed voor als de kinderen blijven slapen. Was het ge-urm en gedoe met die grote lappen echt compleet zat en ben hartstikke blij met deze oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goeie morgen Fruit en Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Jullie ook een goede morgen Bol en Fruit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 (bewerkt) En ik ga me klaar maken voor de dienst van vandaag. Het wordt lekker weer en ik heb zo waar al een paar keer het voorjaar gevoeld en geroken. Heerlijk is dat. Kanjers tot vanavond. 15 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Gefeliciteerd Gerrit! Weer een jaar erbij goed zeg! Ik ben met horten en stoten mijn eerste week door. Hoop dat de tweede minder energie kost! Dan kan ik mijn aandacht ook gaan richten op.... nou ja bijvoorbeeld vandaag mijn huis wat nodig eens gesopt moet worden! Dagpact: Blekje Blondie Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Lekker werken bol, denk dat je trouwens inmiddels al weg bent En Jette, goed van je.... en dan vandaag inderdaad lekker aan de slag in huis.... Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goedemorgen Frummers, Ik was hier al om 06:00, maar met m'n slaapkop nog lekker anderhalf uur terug gegaan Fijn dat de deelnemers van gisteren een waardevolle dag hebben gehad. MG van harte gefeliciteerd met je mijlpaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 goeie zonnige morgen frummers ik ga alweer voorzichtig aan stranddagen denken. Heeft iemand nog iets van Lieselot vernomen? Straks hebben we er al een minifrummertje bij en weet Bol niet eens of ze rose of blauw mag breien en de quilt van Blekje is nog lang niet af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Zo, net even een lekker stuk aan de wandel geweest met de hond. Een dun waterkoud windje, brrrr. Heel anders weer dan gisteren en eergisteren. Ik ga hier aan de slag lui. Heb wel even nog verse koffie en thee gezet. Maak er een mooie dag van. dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Gerrit proficiat!! Knap!!!! Ik ga ook lekker@ Bijna 1 week. Per dag en ik schrijf me weer in op de dagpact!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Proficiat Gerrit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Dagpact;BlekjeBlondieJetteAgnieta Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goedemorgen Erik, enorm bedankt voor je hulp, mijn pc loopt weer als een trein. MG gefeliciteerd, knap hoor! Heb het goed vandaag mensen erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 lekker he Suiker, zo'n drankforum haha. fijne dag mensen ik ga ballen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goede morgen Dagpact;BlekjeBlondieJetteAgnieta Tine Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 (bewerkt) . 17 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden