Spring naar bijdragen

Zondag 25 januari 2015


plof

Aanbevolen berichten

Heerlijk bij mijn Indonesische stiefmoeder gegeten,

hoef ik zelf niet te koken. Was weer een productief bezoekje.

Zij blij, mijn maag vol en geen trek op de terugweg.

Zal duimen voor clowntje morgen. Nu Wallander kijken

en meld me af voor de dagpact. Fijne avond allen

en blijf lekker nuchter en helder bij jezelf :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat lekker Joris :-)

 

Hele dag gewerkt aan een projectje van mezelf en een goeie stap gemaakt. Drukke werkweek voor de boeg met twee avonden "evenementen" waar ik mijn lieftallige hoofdje moet laten zien. Tijd vinden om te solliciteren op een baan voor as. zaterdag. En tijd voor yoga inbouwen...

 

Maar nu: beetje uitzending gemist kijken. Rot op naar je eigen land - gewoon om mijn weerstand tegen bepaalde denkwijzen te prikkelen - en daarna BZV - ik ben volledig afgeknapt op die boer Tom dus wat dat betreft geen ongewenste prikkels ;-)

 

Fijne avond allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk met een tevreden gevoel terug op de dag.

Lekker thuis aan het opruimen geweest, samen met dochterlief.

Ik ben ook weer een stuk wijzer geworden over mijn eigen patronen.

De liefdevolle schop die mijn therapeut mij heeft gegeven heeft me het zetje in de goede richting gegeven.

Ik sta weer met beide benen op de grond, in het hier en nu, met de blik naar voren en niet meer naar achter. Aandacht is weer gericht op wat komt en niet wat is geweest.

Vanavond gewoon lekker bank hangen, evt. TV kijken of wat lezen en op tijd naar bed.

Morgen ga ik op bezoek bij vrienden die ik al ruim 20 jaar ken, maar nu al een jaar of 5 niet meer heb gezien. Ik kijk er naar uit.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Jan komt zo de honden weer halen. Hij is terug van z'n vakantie dus kan ik nou vakantie gaan houden. Wat is één hond toch vreselijk druk zeg, niet meer normaal. Maar als Jan genoten heeft en het rustigaan heeft gedaan, is dat voor mij toch het belangrijkste.

Dadelijk lekker bankhangen met m'n eigen hummeltjes op schoot. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus niet gelukt om hem bij te sturen Bol! ;)

 

Hahaha ik dacht dat ik haar geleerd had om, als ik zeg, ga mooi plaats, dat ze dat dan ook zou doen als de baas er was. NOU DUS MOOI NIET.

Ik zei nog tegen Jan, "kijk eens wat ik haar geleerd heb." Ja dag hoor ze hoorde me nog niet eens. Zat ik ff voor paal. :blush::face-icon-small-shocked:

Maar het is nu wel weer heerlijk rustig, en nu pas merk ik hoe druk deze hond is. Dit heb ik ook nog nooit mee gemaakt, zolang ik al met dieren om ga, en dat is al heeeeel lang.

Dit hondje zou heel goed zijn om een schaapskudde bij elkaar te houden. Lekker werken voor haar baasje, dan is ze echt in haar nopjes. Maja Jan heeft geen schapen, hij ligt ze alleen in bed te tellen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...