Yvonne Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Morgu Bol , Blekje. Jowan fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Sterkte Kaboutertje. Ik zie de charmeur vandaag al op z'n loopfietsje door de gangen racen. Hij geniet in ieder geval in het hier en nu. Ja Alie, mijn stiefmoeder is uit de schulden nu en ze is zelf assertief met voorstellen om iets op te zeggen. Die brieven schrijven wij (ik doe het in duo met een zus) of Online opzeggen. Vandaag staat OV op de agenda. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) Sowhat ik hoop voor je dat het dadelijk wat rustiger wordt zodat je gewoon weer ff lekker kan schijven hier. Gipsy :rose: Werk ze Joris. Moghu Akkie. Succes met poetsen Plof. 25 januari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goede morgen Dagpact: Joris jowan Kaboutertje Blekje (Alie) Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) Kaboutertje sterkte de aankomende tijd 25 januari 2015 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Wat naar dat het nog een keer moet Kaboutertje. Heb ik nu goed begrepen dat hij niet helemaal bij jullie woont? Of heb ik dat niet goed begrepen 1 kilo minder??? Ja, dan snap ik dat dat allemaal achteruit gaat. Vreselijk om aan te zien vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goedemorgen beste mensen, Kaboutertje sterkte, fijn dat je hebt kunnen slapen. Ik ga eens nadenken wat ik ga doen, maar eerst nog even goed wakker worden. Fijen dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Ik gebruik ook pammetjes, slechts 10 stuks per jaar, af en toe eentje als ik echt niet kan slapen en wel nodig heb. Vlak voordat een slaapstoornis verergert en een depressie begint. Hooguit 10 per jaar trouwens. Eerder 5. En pammetjes zijn voor mij niet verslavend. (want zoveel gebruik ik niet dat dit verslavend zou werken) Ik heb er nog eens over nagedacht. En wat ploffie doet, deed ik eerst ook zo. Wel iets vaker gebruiken voor de nacht. Iig meer dan 10 per jaar. Daar begon het wel mee. Heb ik jaren zo gedaan. Tot twee jaar geleden ik ook op andere nachten helemaal niet meer kon slapen. Dat hou je een tijdje vol, maar uiteindelijk houdt het op. Toen ben ik Lorazepam voor de nacht gaan gebruiken een tijd. tot ik de Baclofen kreeg tegen de trek. Daar hielp het niet voor, maar het loste in een klap mijn slaapprobleem op. Dus een Lorazepam meer vdn maar dus 5 mg Baclofen. Ik dacht dat dat niet verslavend werkte omdat het geen Benzo is. Maar dat zal toch wel verslavend werken. En af en toe dus toch een pammetje erbij. Ik dacht dat ik er niet verslaafd aan was. En dat was eerst misschien niet zo, maar het sluipt er maar zo in. Jakkie, het wordt steeds ingewikkelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Hij woont bij mij en mijn dochter van 12 Blekje gaat alleen af en toe een weekend naar de logeeropvang. Fijn dat hij gewoon bij je kan wonen. Maar een logeeropvang is dan toch wel heel fijn om even bij te kunnen tanken. Is hij erg beperkt? Bij de kindjes van mijn broer was het zo dat de oudste meer beperkingen had, maar de jongste toch wel veel meer kon leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) Owwwww en ik zie nu mijn onderschrift goed en realiseer me nu pas dat ik heel kort nadat ik gestopt was met drinken ook weer begonnen ben met roken. Ik noem het liever dampen, maar krijg gewoon nicotine binnen. En je stopt nog moeilijker met electronisch roken dan met tabak, want je denkt dat je niet zo ongezond bezig bent. Terwijl ik altijd anti-roken ben geweest, zelfs toen ik straf rookte, blech. Ik vind dit allemaal wel erg confronterend en moet het allemaal even laten landen hoor 25 januari 2015 bewerkt door Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Hij kan ook wel wat leren. Is vooral ongelofelijk ondeugend en heel veel aandacht vragen. Maar ook ontzettend lief en een enorme knuffelkont. Wat heerlijk, de liefde die je van zo'n kind krijgt. Mijn broer woont in München dus we zagen ze niet zo vaak. Maar als ik er kwam stak zijn jongste meisje haar armpjes naar mij uit en knuffelen, knuffelen. Du bist lieb zei ze dan aldoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Ik ga aan de slag lui. Even in beweging komen.... Koffie en thee staat op het aanrecht. ennu.... als je straks weer wakker bent Plof: pas de datum even aan: het is al tien dagen verder.... Luitjes, maak er een mooie dag van. dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goedemorgen Dagpact: Joris jowan Kaboutertje Blekje (Alie) Albert Blondie fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goeiemorge, ben ik nou gek, het is toch de 25e vandaag??????????????????? Leuk dag iedereen huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) mogge 25 januari 2015 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Ik heb een zoon van 7 met down syndroom Blekje. Morgen krijgt hij een open hart operatie. Dat is heftig! Duim voor je morgen. Hoop ook dat ze in het ziekenhuis begrip hebben voor het down syndroom. Toen ik nog met verstandelijk gehandicapten werkte was dat zo wisselend in ziekenhuizen. Sommige vpk en doktoren gingen zo snel dat het het begrip van mensen met Down ver te boven ging. Hoop dat ze het hem een beetje begrijpelijk kunnen maken samen met jou natuurlijk. Succes met komende periode Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 goeiemorgen frummers Kaboutertje, voor jou, clown en dochterduim, duim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goeiemorgen allemaal, Sterkte deze dagen Kaboutertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Morge allemaal, Hmmmm...de laatste dagen heb ik het druk, té druk om hier alles en iedereen te volgen. Dat vind ik jammer, volg 'oppervlakkiger' Maar het geeft ook ruimte...ben meer bezig met mijn eigen ding.. En dat wil ik ook graag. Dus lieve frummers, ik volg wat meer op afstand maar wens jullie allemaal een fijne dag en oprecht sterkte voor wie het nodig heeft. Ga weer aan de slag huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goedemorgen mensen. Sterkte Kaboutertje met je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Geniet van je ruimte, Kruidje. En probeer wat Theemomentjes in te lassen in de drukte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Kaboutertje: ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden