Spring naar bijdragen

vrijdag 23 januari


blondie6173

Aanbevolen berichten

goede morgen allemaal, het is koud, en helaas bleek het vrijdag en geen zaterdag toen ik wakker werd. (was er zeker van dat ik al weekend had, maar nee dus).

 

Verder heb ik een heftige aanval van jicht. Op internet blijkt dat een probleem van mannen tussen 40 en 60 die veel alcohol drinken. Ik ben 61 en drink niet meer. Dus? Dus jicht kan niet lezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Eerst maar even een paar grote potten koffie en thee zetten. 

post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
En even de dag van gisteren terug lezen. 
 
Mijn weekend is begonnen, drie dagen lang. 
Proberen een goede balans te vinden tussen de drukte van leuk bezoek, dingen die moeten en lekker ontspannen. 
Heb een hectische werkweek voor de boeg, zal dus de komende dagen een beetje reserve moeten kweken... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Peter en Yoga.... 

 

Las dat Joop weer in iets rustiger vaarwater komt. 

Ben blij voor je Jopie, het lichtje aan het eind van de tunnel is er dus. 

 

Voor Nancy sterkte vandaag, hoop dat de onderzoeken meevallen.. 

 

En ben een beetje verbijsterd over het klakkeloos vertellen over een one night stand, dat die waardeloos was, drugs gebruik, affectie met vrouwenkleren... je hebt nog een poosje contact gehouden met die persoon.. en dan zet je doodleuk de naam van die persoon op een openbaar forum. 

Totaal respectloos vind ik zoiets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en al flink later donker, vorige week was het om 17.30 donker, nu al niet meer. Heerlijk. :sun:

 

Goeie morgen allemaal. Vannacht laat ingeslapen zo rond, 2.30. Werd om 3.00 met een schrik wakker, nachtmerrie.

Ik weet gewoon dat, als ik op mijn rug in slaap val, ik rot ga dromen, dus gelijk maar een douche gepakt i.p.v. vanochtend en daarna goed geslapen.

Vanochtend wel weer wakker geschreeuwd door Olle die nu de gewoonte heeft om s'ochtends om 7.30 mijn vechtende katten na te doen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat niet Vonnie maar ik heb toch gedreigd met het verwijderen van z'n stembandjes als ie door blijft gaan. Zat ie me heel uiïg aan te kijken.

Windhonden zijn erg lief Plof. Heel bescheiden honden die zich niet opdringen, heel gevoelig en een heel zacht karakter. Geweldige honden. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik heb een rotnacht achter te rug. Veel angsten en nachtmerries.

Bolletje: ik ga jouw voorbeeld de volgende keer opvolgen: even douchen.

Even de narigheid van me afspoelen.

Nu maar in het hier en nu, mijn aandacht richten op mijn oppaskindje.

Fijne afleiding.

Heb het goed vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahah....  tuurlijk kijkt hij je uiig aan..... hij gaat de discussie niet eens aan... weet toch wel dat je dat never nooit zou doen. 

 

Plof, soms komt een hond of hondje gewoon op je pad.... dan maakt het niet meer uit wat je in gedachten had... heb je er zomaar een maatje voor het leven bij.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...