jowan Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Met de trein, het is zo fijn. Om in Vlissingen te zijn..... Heb het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Goedemorgen frummers. Vandaag op weg met de trein Jowan? Leuk, veel plezier... Gordijnen open, koffie en thee zijn inmiddels klaar. De douche al aan de binnenkant gezien. Wat mij betreft mag de beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Had ik toch jowan over het hoofd gezien.......verder op dit draadje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Ben al twee dagen thuis maar moest even bijkomen nu de koffer maar eens uitpakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Goede morgen Eline. Denk dat Aak de deur al uit is... maar alsnog een fjine dag. Heb je het naar je zin gehad Eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Moggûh! Koffie... NLP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Hoi, goedemorgen Mai . Hoe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Luitjes, Koffie en thee staat op het aanrecht. Wens iedereen een fijne zaterdag. Maak er iets moois van.. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Goedemorgen Frummers... Vandaag weer lekker fris en fruitig wakker. Gaat lekker hier. Meeste zijn al fijn wakker. ik ga zo weer een rondje post lopen. (dat doe ik trouwens alleen op zondag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 vakantie was op zich prima, was misschien iets te snel, heb het niet moeilijk gehad qua drank maar heb me eenzaam gevoeld haast tegen paniek aan, geen idee waarom..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Morgen lieve frummers! Welkom terug Eline, fijn dat je er weer bent. Het allermooiste van niet drinken vind ik dat ik weer echt open sta voor mensen. Ik heb niet meer de behoefte om weg te gaan bij ze, bijvoorbeeld om naar huis te gaan om te drinken. Zo had ik gisteravond onverwacht echt een mooi gesprek met iemand die ik al jaren ken. We zijn ongepland iets gaan eten samen en opeens bleek dat deze persoon ook met iets bezig is wat ik pas net heb ontdekt. Zo ontstond een nieuwe vorm van verbinding op een wat 'dieper' niveau, meer wezenlijk contact zeg maar. Echt heel fijn. Blij mee. Fijn weekend frummers x wimmelt, Burchill, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Eline was je dan alleen op vakantie gegaan? Of had je er graag iemand bij gehad waardoor je je niet zo eenzaam had gevoeld? Goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 (bewerkt) Ja, dat ervaar ik nu ook regelmatig Yogajuf. Gisteravond weer begonnen met Jiujitsu en het was een warm welkom en fijne les. Ook ik sta meer open voor vriendschappen, waar ik in het verleden voor wegliep. En dus ook nieuw leven blazen in oude vriendschappen. @Agnieta, kun je geen copy en paste doen op jouw pc/tablet? Ik sta al op het weekendpact, maar vandaag zaterdag op de dagpact is een extra stok achter de deur. Dagpact: jowan Agnieta Joris 17 januari 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Goede morgen. Voel me niet helemaal lekker vandaag maar half 10 is toch maar opstaan tijd. Laat ik me eens op het dagpact zetten. Normaal doe ik dat in gedachten en niet op de lijst. fijne dag iedereen Dagpact: jowan Agnieta Joris Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 goeiemorgen frummers wat een mannenmorgen☺☺ Eline fijn je weer te lezen hoop dat home sweet home wat met je eenzaam voelen doet zo naar dat gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Dat mag. ..laat gaan..lucht dat ook weer op .agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Tja, het leven is zo veranderd dus veel dingen moet ik opnieuw leren en durven en zo ver weg overviel me een gevoel van nostalgie, alles wat over is, voorbij, ook de goede dingen, wat gaat er nog komen..... Tja,ik zal niet de enige zijn.....las dat Gerrit laatst schreef over iets waarvan hij zich afvroeg wat hij er mee moest of niet....zoiets voel ik ook.... Blij weer op het forum te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 je wordt niet gek Agnieta maar misschien kun je wel je plannen veranderen niets moet alles mag snap je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 . Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Kyon, van harte! Kom je weer eens pacten? Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 heb t goed vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Een goede dag beste mensen, Ik ben erg laat vandaag en heb wat slaap ingehaald. Spud, dank voor de motorgerelateerde liedjes van vannacht; ik had geen aandrang om mee te schrijven. Yello was ik vergeten, dus zeker leuk. Eline weer veilig thuis, dat maakt het hier weer iets completer. Wat is Nederland dan klein hè, of ervaar jij dat niet zo? Agnieta, je hebt een drukke dag met veel regelzaken. Daar zou ik ook tegenop zien. We horen misschien achteraf nog wel hoe het is gegaan. Fijne dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Goedemorgen allemaal. Hier ook een feest, van 4 tot 10 uur. Dan zijn ze meestal allemaal weg. En ze eten allemaal mee... Ik heb veel aan de berichten van Agnieta en Spud van gisteravond: ik ga het dit jaar anders doen. EXPRES ! De ramen lap ik niet, ik kleed mij wel leuk aan, maar mijn laarzen poets ik niet, ik maak wel eten, maar niet meer voor de hele buurt en dat voor de hele week, nee, ik maak minstens de helft minder. Heeft men naderhand nog honger, dan zit de McD hier om de hoek... Eens kijken hoe me dat bevalt, de controle loslaten, want dat is het. Denk ik. Perfect willen wezen. Nou, NIET MEER!! Eens kijken of ze voor mij komen of voor dat perfect schone huis, die enorme hoeveelheid voedsel, die keurig uitziende miep die ik was... Oh, en de tuinstoelen maak ik ook niet van te voren schoon. Heb ik te weinig zitplek, dan pakken ze maar een emmertje en mogen zelf aan de slag. Grinnik, ik heb er zin in! Kleindochter van 4 weken komt ook en mijn zus neemt haar puppy mee, daar ga ik me op richten. En hopelijk wat leuke gesprekken hier en daar, maar ze vermaken zichzelf maar. Goh, ik heb er echt zin in. Ik zal me maar eens gaan aankleden, dat dan weer wel. Ik wens Agnieta ook veel plezier vandaag, ik hoop dat dat je lukt, ik zal aan je denken, Agniet!! Enneh....wel drank in huis voor de visite, maar geopende flessen gaan om 10 uur mee. En ik blijf droog. Fijn weekend allen, tot later. JaNina, jowan, AlbertRemmo en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 En nog even voor Eline: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Klopt fruit, was achteraf een beetje overhaaste beslissing.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden