plof Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Mogge Ploffie, ook niet laat op deze vroege ochtend. Ik heb een tijd gehad dat ik ook altijd zo vroeg was. Meestal slaap ik nu gelukkig iets langer. Toevallig vandaag niet maar lag extreem vroeg in bed. Vanochtend ga ik wat hout stapelen,lopen met de beesten, een tukje zal zeker ook tot de mogelijkheden gaan behoren, eind vd vanmiddag komt er iemand van mn AA groep en vanavond ga ik naar een meeting. Dag vol:-) fijne dag gewenst allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Blondie meis, jarig vandaag? Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goedemorgen bambam, kaboutertje en luna, Blondie gefeliciteerd! Best vreemd dat vroege opstaan. Ik heb het nog nooit eerder gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goedemorgen Plof en BamBam en de rest die nog wakker moet worden Heerlijk wakker worden weer. Vroeg de dag beginnen. Tot later Blondie gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goedemorgen frummers. Donker nog natuurlijk, maar de dag kan beginnen. Eerst uiteraard een bakje koffie en thee . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 En natuurlijk even op de stoelen klimmen om de slingers voor Blondie op te hangen. Van harte gefeliciteerd Blondie. Hoop dat je een fijne dag hebt. En wens je een mooi nieuw levensjaar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Kaboutertje jowan Blondie: proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Blondie, je bent la Befana, wat leuk! Gefeliciteerd, goed heksje :-) Mogge lieve alemaal, Het leven is weer 'echt' en alledaags zoals het is, maar de vraag van de dag is: is dit het 'echte' leven zoals het moet zijn voor Yo? Vervelng en frustratie liggen weer op de loer... Tijd dat ik er iets aan ga doen? Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goedemorgen allen! Dagpact:Kaboutertje jowan Nance Blondie, van harte en een hele fijne dag gewenst! Vandaag maar eens naar de internist, voorgesprekje voor een volledige colonoscopie. Ben er nou al stikzenuwachtig voor. Zou dat nou ooit nog overgaan, die extreme emoties bij gebeurtenissen? Ik ben bijna aan een zenuwtabletje toe en het onderzoek is niet eens vandaag. Nou ja, maar even proberen weer normaal te doen hier en weer in het ritme van de dag zien te komen. Gelukkig aansluitend een afspraak met mijn rherapeute, kan ik alle spanning van me afpraten, haha! Ik heb niks met al dit ziekenhuisgedoe, zou willen dat het weer 'alledaags' was. Genoeg geklaagd, er zijn ergere dingen. Alvast iedereen een fijne dag gewenst! Ik ga richting werk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Blondie...........Hiep Hiep Hoera van harte gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goedemorgen Dagpact:Kaboutertje jowan Nance Albert Blondie, van harte gefeliciteerd fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goedemorgen Yoga en Nancy en Eline en Albert.. Sterkte Nancy, ik snap best dat je het allemaal hartstikke eng vindt, is ook helemaal niks voor mij dingen met artsen, ziekenhuizen of tandartsen... Verveling en frustatie Yoga... pfff. Vanwaar die frustratie dan? En ja... daar moet je wel wat aan doen. Heb je zelf al enig idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goeie morgen mensen. Blondie proficiat meis. :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :rose: :rose: :rose: :rose: Hoe gaat ie nu Ap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Jij ook een goedemorgen Bol. Luitjes, ik moet er vandoor. Maak er een mooie dag van. Koffie en thee staan in de warmhoudkannen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Blondie: van harte gefeliciteerd, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Groot gelijk Kastanje lekker rustig aan doen. Och Kaboutertje wat lijkt me dat moeilijk om dan toch door te zetten en clowntje het busje in te doen. Misschien voelt hij zich niet zo prettig met het vooruitzicht dat hij weer in het ziekenhuis moet liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goedemorgen, Ach Kaboutertje, je hart breekt hè. Hoe lang duurt dat over het algemeen dat hij er doorheen is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 (bewerkt) Blondie van harte gefeliciteerd! Fijne dag gewenst. Ik zag dat Jane de taart al heeft klaar gezet. 6 januari 2015 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goedemorgen, Wat heerlijk zo wakker worden met al jullie felicitaties. Ga inderdaad proberen er een fijne dag van te maken. Eerst mijn zoon maar eens wakker maken. Zal wel spierpijn hebben na zijn val van zijn fiets gisteren. Als alles oké met hem is dan kan ik gaan genieten. Maar koffie eerst! Dagpact: Kaboutertje[/font][/color] jowan Nance Albert Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Blondie, je bent la Befana, wat leuk! Een "la Befana" ??? En wat mag dat dan wel zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goeiemore, BLONDIE, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Goeiemorgen, Zit weer met mijn lampje achter de computer...kids naar school. Slapen gaat weer beter...dankzij het lampje? Blondie proficiat! Iedereen een fijne dag...sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Blondie, la Befana is een soort sinterklaas, maar dan een heks die op 6 januari kadootjes in Italiëuitdeelt aan kinderen, geloof ik. Zo'n daglichtlamp is best duur zie ik op internet. Kan het ook met een wietlamp? Die heb ik nog wel ergens. En die kan ook boven het bed worden gehangen, dan hoef ik niet voor de lamp te zitten. Kaboutertje, als ik je zo lees, denk ik dat het beste is om de ritme niet te doorbreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 (bewerkt) Ik had vroeger als kind zoooo geen zin om na de zomervakantie naar school te gaan. 6 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden