blondie6173 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Goedemorgen, Zo weer werken. Maar eerst effe een bakkie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Goedemorgen Blondie en alle anderen, Inderdaad gewoon weer werken. Rare dag vandaag. Heb later een begrafenis. Van de vader van de buurvrouw. Toch er maar even naar toe. En dan de hele week medische afspraken, tandarts, longverpleegkundige, borstfoto, GGZ Gelijk maar aangepakt zo in het begin van het jaar. Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 (bewerkt) Drukke week dus voor je Luna, maar goed dat je gelijk doorpakt. Je kunt het maar achter de rug hebben. Ploffie, thnx voor de koffie. Nu hoppa, op het fietsje de wijk in. Laters... 5 januari 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Blondie alweer op de fiets Goedemorgen, hier al gewandeld Luna je bent een doorpakker Ploffie jij druk deze week met computeren? Nu eerst koffie en de krant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Goeiemorgen lieve mensen, Ook Yo gaat zo weer werken en vanavond een eerste gesprek met een verslavingspsycholoog. Zie ernaar uit, benieuwd waar hij nog mee komt. Fijne dag allemaal en Luna, jij sterkte met al je afspraken deze week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Mogge, Plof Yogajuf en Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Blondie jowan Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Dagpact:Blondie jowan Albert Nancy Goedemorgen allemaal. Zo, de vakantie zit erop en hup, weer aan het werk, heerlijk! Vandaag beschuit met muisjes trakteren, hoort erbij he, als kersverse oma. En ik ga mijn eerste goede daad (ahum) van het jaar doen: ik zet me (voor de 3e keer...zucht) op het Jaarpact. En nú blijf ik er staan. Oeps, het is tijd, moet weg. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Goedemorgen, Het normale leventje is weer gestart, althans voor mijn dochter. Ze is de deur uit. Ik niet naar mijn werk. Is wel een gek gevoel, maar ook goed. Straks maar de kerstspullen opruimen en wat andere klusjes doen. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Goedemorgen allemaal, Mooi Nancy, jij op het jaarpact. Plof, is vast een rustgevend werkje dat sorteren. Werkze voor wie werkt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Goeiemorgen! bolletje wat een heerlijk verhaal over die gans, zo fijn om te lezen! akelei wat een vreselijke mensen toch, dat ze voor straf mogen branden in de hel! Luna, het is nogal wat, sterkte en succes! Hier klein feestje vandaag: op de kop af een maand droog En als klap op de vuurpijl geslapen als een roos. Straks naar de HA ivm hoge bloeddruk, en daarna naar vriend om die wat uit de rommel te helpen. Monster en luna1961 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Goeiemorge doorzetters, voor vele van ons, begint de werkweek weer, zal wel ff wennen zijn, de meeste hebben een paar weken vrij gehad. Door die handicap hoef ik niet meer te werken, dat werk mis ik niet, maar wel het contact, lachen, streken uithalen, met mijn collega's!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 goeiemorgen frummers snelle kjoffie en ontbijtkoek vandaag de spinning begint half tien en ik ben er net uit. dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Goeie morgen allemaal Misschien krijg je hulp Jopske. Zou fijn zijn voor je Ja hé Jani? Daar doe ik het allemaal voor. Dit zijn zo'n fijne ervaringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Goedemorgen frummers. Late dienst vandaag dus ik mag nu lekker rustig aan. En ach Bert, mijn vakantie was vrijdag al weer voorbij hoor, mocht vrijdag én zaterdag werken... Maar geeft niet, had de dagen daarvoor wel lekker vrij. En ik kan me jouw gevoelens omtrent dat werk helemaal indenken... Janina dikke pluim voor jouw maand droog . Goed dát je hulp hebt gevraagd Joop en fijn dat je die ook gaat krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden