Yvonne Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Luitjes, ik moet er vandoor... koffie en thee voor de langslapers in de warmhoudkannen Maak er een mooie dag van, hij komt nooit meer terug die derde januari 2015. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Kaboutertje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Goedemorgen, Wat een drukte alweer. Eerst maar een koffie. Zo naar de Lidl. Dan de post lopen. Lekker druk. Het gewone leven is weer begonnen. Wat vind ik dit fijn gewoon weer de normale dingetjes. Vooral de regelmaat vind ik erg prettig. Zo eerst even wakker worden. Het is heerlijk wakker worden op deze manier. Tot later en werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Heerlijke bak van Yvon en Ploffie in de ochtend. Daar kom ik mijn bed wel voor uit. Dagpact: Kaboutertje jowan Blondie 3 januari 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Mogge Yogajuf...wel herkenbaar hoor vergeetachtigheid. Toen nog dronk had ik ik maar weinig wat me echt bexig hield...weinig gedachten..kwam weinig uit Nu is mijn dag volgedachten..meningen..emoties.. Ik wil lezen..doen..bewegen..ontspannen..ontmoeten Ik wil meedenken..verklaren Koppie heeft het best druk moet ook een inhaalslag maken dat vind ik ook het heerlijke aan qigong of de yoga die hele rustige meditatie oefeningen...ff rust in het koppie Weet wel dat het bij mij sonds kort weer echte rust is in koppie en de vergeetachtigheid minder is geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 goeiemorgen frummers ik was te vroeg wakker naar mijn zin zit nu een beetje duf te wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Hoi Jane..en hie ervaar je zoiets als duf wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Goedemorge, ja Yogajuf, ik ga ook bewust vroeg naar bed, om s'ochtens fitter te zijn, ik dan ook het actiefst, aan het eind van de middag, ben ik vaak moe, dan ga ik ff liggen. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) Nog steeds op vakantie en als in een straal van 100 km iemand een nintendo aanzet ligt het netwerk er weer een week uit. Update: 1 glas champagne om in de hand te houden en te toasten zonder * om 12 uur, ook van genipt, vond er niks aan, ook geen verleiding, verder per ongeluk een mon Cherie (heerlijk). Vanochtend zei mijn partner dat ik voor het eerst in 20 jaar weer eerder een lange man ben dan een dikke. En gisteravond zei iemand die me een jaar niet gezien had dat ik er heel anders en veel beter enz..... Ik ga dus door op de ingeslagen weg, en zal eenmaal thuis de walrus maar eens gaan vervangen door iets anders. Morgen terug naar huis. De laatste werkzame jaren zijn begonnen. fijn weekend wie nog veel weekend heeft. Werk ze als je moet werken!! 3 januari 2015 bewerkt door moderator plof, ProudMary en eline reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Goeie morgen kanjers. Goh wat is het hier nog donker zeg, je zou denken dat het pas 7 uur is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Morge, Hier in een bak licht...van mijn lampje Slaap slecht laatste dagen...pfff... Stressgevoel...veranderingen...die wel mooi zijn, maar toch druk geven. Komt wel goed. It's life. Te druk geweest om mensen echt goed te volgen, maar wens iedereen een fijne dag en van harte sterkte voor degene die het om wat voor reden vandaag moeilijk heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 tja Hutt hoe omschrijf ik dat duf? Een beetje een zwaar onwezenlijk gevoel. Laatste bakkie koffie nu en dan maar eens naar buiten dat helpt mij altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Nou dat was geen succes sporten in de ochtend, ga gewoon weer wandelen, dat rustige van even alleen op de wereld, de geuren etc past beter op dat tijdstip Sporten om de dag of twee dagen en dan maar in de middag...heb een strippenkaart dus gooi nooit geld weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Gatver, ben van de riedel door het sporten, teveel energie verbruikt....wordt een lastige dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Zit en zit, mezelf maar eens een schop onder mn bips geven..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Goedemorgen, Rare nacht gehad, onrustig, dromen. Uit m'n ritme. Kom er vanzelf weer in. Krijg vrienden te eten en heb de boodschappen al in huis. Best relaxed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Ja Kaboutertje, die huisartsen... Sommige dan hè. Helaas kom ik regelmatig op de h.a.post terecht en behalve hele goede zitten er ook waarvan ik denk: heb jij geneeskunde gestudeerd of zit je hier met je middelbare schooldiploma biologie? Lijkt me idd moeilijk om via de telefoon te beoordelen of je iemand laat komen of niet. Behalve onnodig zijn er ook mensen die heel slecht hun klachten kunnen benoemen. Heb je dan 8-uursdiensten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Goeiemorgen! Dit weekend hoeft niks, wat een heerlijkheid Ga wat rommelen in huis, alles op m'n dooie gemakkie, vanmiddag wat hoepelen, krantje tussendoor mmmmmm. walrus wat fijn zulke complimenten, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Eline, gewoon alsnog even naar buiten wandelen, de bieb, de markt? Of de natuur. beter dan binnen nu. ga ik ook doen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 3 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) Dank je Hut, je laatste woorden bieden wat hoop. Intussen probeer ik het mediteren onder de knie te krijgen. Dat op zich is geloof ik al niet de bedoeling van mediteren. Mijn god, wat kan ik mezelf goed verliezen in perfectionistische gedachtestromen en oeverloos geleuter... Zelfde geldt mijn gevoelens: ik lijk wel een open vat van emoties en ook nog eens voor de emoties van anderen. Alles komt binnen als klotsen ijswater vermengd met modder en andere drab. Heel soms ook een lekker warm stroompje, moet ik ook toegeven, maar meestal een plensbui met hagel. Geen wonder dat ik dronk. Dan had ik tenminste wat rust van al die herrie en geweld. Maar goed, we gaan moedig verder op het droge pad. Zen, zwelgend yogajuffie 3 januari 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden