Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 januari 2014

Yogajuf

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, 

Wat een drukte alweer. Eerst maar een koffie. Zo naar de Lidl. 

Dan de post lopen. Lekker druk. Het gewone leven is weer begonnen. 

Wat vind ik dit fijn gewoon weer de normale dingetjes. 

Vooral de regelmaat vind ik erg prettig.

Zo eerst even wakker worden. Het is heerlijk wakker worden op deze manier. 

Tot later en werk ze 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge

Yogajuf...wel herkenbaar hoor vergeetachtigheid.

Toen nog dronk had ik ik maar weinig wat me echt bexig hield...weinig gedachten..kwam weinig uit

Nu is mijn dag volgedachten..meningen..emoties..

Ik wil lezen..doen..bewegen..ontspannen..ontmoeten

Ik wil meedenken..verklaren

Koppie heeft het best druk moet ook een inhaalslag maken

dat vind ik ook het heerlijke aan qigong of de yoga die hele rustige meditatie oefeningen...ff rust in het koppie

Weet wel dat het bij mij sonds kort weer echte rust is in koppie en de vergeetachtigheid minder is geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds op vakantie en als in een straal van 100 km iemand een nintendo aanzet ligt het netwerk er weer een week uit. Update: 1 glas champagne om in de hand te houden en te toasten zonder * om 12 uur, ook van genipt, vond er niks aan, ook geen verleiding, verder per ongeluk een mon Cherie (heerlijk).

Vanochtend zei mijn partner dat ik voor het eerst in 20 jaar weer eerder een lange man ben dan een dikke. En gisteravond zei iemand die me een jaar niet gezien had dat ik er heel anders en veel beter enz.....

Ik ga dus door op de ingeslagen weg, en zal eenmaal thuis de walrus maar eens gaan vervangen door iets anders. 

Morgen terug naar huis. De laatste werkzame jaren zijn begonnen. fijn weekend wie nog veel weekend heeft. Werk ze als je moet werken!!

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge,

Hier in een bak licht...van mijn lampje  :)

Slaap slecht laatste dagen...pfff...

Stressgevoel...veranderingen...die wel mooi zijn,

maar toch druk geven. Komt wel goed.

It's life.

Te druk geweest om mensen echt goed te volgen,

maar wens iedereen een fijne dag en van harte sterkte voor degene

die het om wat voor reden vandaag moeilijk heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat was geen succes sporten in de ochtend, ga gewoon weer wandelen, dat rustige van even alleen op de wereld, de geuren etc past beter op dat tijdstip

Sporten om de dag of twee dagen en dan maar in de middag...heb een strippenkaart dus gooi nooit geld weg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kaboutertje, die huisartsen...

Sommige dan hè. Helaas kom ik regelmatig op de h.a.post terecht en behalve hele goede zitten er ook waarvan ik denk: heb jij geneeskunde gestudeerd of zit je hier met je middelbare schooldiploma biologie?

Lijkt me idd moeilijk om via de telefoon te beoordelen of je iemand laat komen of niet.

Behalve onnodig zijn er ook mensen die heel slecht hun klachten kunnen benoemen.

Heb je dan 8-uursdiensten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Hut, je laatste woorden bieden wat hoop.

Intussen probeer ik het mediteren onder de knie te krijgen. Dat op zich is geloof ik al niet de bedoeling van mediteren. Mijn god, wat kan ik mezelf goed verliezen in perfectionistische gedachtestromen en oeverloos geleuter... Zelfde geldt mijn gevoelens: ik lijk wel een open vat van emoties en ook nog eens voor de emoties van anderen. Alles komt binnen als klotsen ijswater vermengd met modder en andere drab. Heel soms ook een lekker warm stroompje, moet ik ook toegeven, maar meestal een plensbui met hagel.

Geen wonder dat ik dronk. Dan had ik tenminste wat rust van al die herrie en geweld.

Maar goed, we gaan moedig verder op het droge pad. Zen, zwelgend yogajuffie

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...