blondie6173 Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goedemorgen, Zo weer werken. Zin in. Maaaar nu eerst een bakkie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Beterschap dan maar Kaboutertje ! Agnieta, gefeliciteerd ! Kate, sterkte !!! Ik ga me klaarstomen om op het fietsje te stappen. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goedemorgen, Zo veel te vroeg wakker. Maar dochter moet gaan werken en die doet niet echt zachtjes. Dus maar koffie. Zo de honden uitlaten. Lekker bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Slaap lekker Kabouter, hoe is het met clown ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 (bewerkt) . 24 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 (bewerkt) . 24 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goedemorgen op deze hier mistige 2de kerstochtend, Kate heel veel sterkte en wijsheid... Ja Kabouter heb je wel wat hulp als het nodig mocht zijn, je weet ik woon niet zo ver bij je vandaan Agnieta, jij gelukkige oma. geniet ervan Iedereen een rustige dag gewenst, ik ga wandelen en kom later terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goeiemorgen! Dagpact:BlondieKaboutertje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Morgen lieve mensen, Morgen Sinterkerstman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goeiemorge, deze morgen, de eerste kerstdag, goed doorgekomen, vandaag is mijn pleegmoeder jarig, daar ga ik vanmiddag ff heen, mijn broer komt ook, dat is gezellig! Beterschap Kaboutertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Berdt veel plezier. Kabouter, o wat rot dat je ziek bent. En ook Kate veel sterkte gewenst in deze moeilijke dagen. Mijn zoon ligt te slapen, hij is vannacht gekomen, dus ik heb hem nog niet gezien. Horeca hè. Ik heb hem zelfs niet gehoord. Vanmiddag komen dochter en schoonzoon. Het leukste deel van de kerstdagen voor mij, dat ze alledrie hier zijn. Fijne dag allemaal. 26 december 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goeie morgen allemaal, Aggie wat een mooi kerstcadeau zeg. kun je die kerstman ook even naar mij sturen? Gisteren een heerlijke dag gehad, en ze hebben allemaal erg veel gegeten. Kreeg weer een hoop complimenten over het eten dus was het goed. Gisterenavond laat nog alle rommel opgeruimd dus vandaag een dagje rustigaan doen. Diertjes verzorgen bed opmaken wat dweilen en dat gaan zitten en gamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 goeiemorgen frumers leuk he Bol als je eten en jij zoveel eer wordt aangedaan. verdiend! Nog wat in de diepvries of eet je vanavond restjes? Ik heb ook een onverwachte vrije dag had plannen om vroeg te gaan treinen of naar de sauna maar het goot dus ben gauw terug in bed gekropen. Op mn gemak ontbijten en maar eens zien of ik nog in de actie kom of al vooruit ga werken voor morgen de gourmet. Of lekker ga lezen, film kijken. Ik vind het altijd heerlijk om tot het laatste moment keuze te houden, hoef ik met niemand rekening te houden. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goedemorgen beste mensen, Kaboutertje, beterschap! Ik hoop dat je snel opknapt, hoewel het grieperig klinkt zo. Bert hele fijne dag, leuk man! Blondie werken vandaag, maak het niet te gek hoor. En weer je rust pakken als je thuis bent. Voor iedereen natuurlijk een fijne dag toegewenst met weinig ergernissen. Ik heb me gewassen met mijn teflonzeep en ingesmeerd met siliconenolie, dus alle rottigheid die ik vandaag te horen krijg glijdt dan zoveel als mogelijk van me af. Wij gaan op familiebezoek dus en sluiten af met een borrel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Morge! Maakt wat los...die kerstdagen lees ik her en der. Gisteren schoonouders te eten... Was gezellig en ik ben blij dat ze nog kunnen en er van genieten (ik heb ook ooit anders gedacht en gevoeld ) Het is hier stralend, koud winterweer...zometeen maar eens een wandelingetje ondanks de protesten van de dametjes...en dan weer lekker in mijn boek...studie en ontspanning afwisselend. Lekker zo'n dag zonder moeten, samen thuis zijn... Kate sterkte... en alle anderen die het nodig hebben. Maak er een fijne dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Nou ik heb de rest van het eten mee gegeven aan mijn neef Jane. Daar was ie heel blij mee. Kaboutertje voor jou een stevige Ik hoop dat je die dagen veel kan genieten Sowhat. Geniet er maar van Kruidje. Good Murninkjes Ger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goedemorgen Wens jullie goede dag Kate sterkte Hoop dat je niet te ziek bent kaboutertje, sterkte ermee. Hier rustig vandaag. Misschien tot later vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goedemorgen allen. Agnieta, gefeliciteerd!!! En Kate, veel sterkte gewenst. Hier druk druk druk, maar wel erg gezellig. Het weer werkt vandaag ook nog eens mee, mooi! Nu eerst aan de studie, zorgt voor wat rust in het koppie, en dan weer verder kerst vieren met gezin. Gourmet op tafel (van alles nog over van gisteren) en genieten van het samen zijn. Laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Jullie ruiken iig lekker kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 gelukkig Clowntje is ondeugend.... Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden