nancy Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Een goedemorgen allemaal! Nog niemand wakker?? Ik heb nog nooit een dagdraad geopend...unicum dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Hmmm...ik kan het dus wel, grinnik. Dagpact: Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Koffie en thee ben ik op dit uur niet sterk in, dat wordt even wachten op Yvonne. Ik spring op mijn fiets en ga aan het werk. Fijne dag allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Goedemorgen zonder wandel, beetje snotterig.... Mooie draad gister, welkom voor de nieuwe frummers.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 goede morgen Dagpact: Nance Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Goedemorgen, Slecht geslapen en drukke dag voor de boeg, Geen goede combi. Maar alla, heb me beroerder gevoeld in het verleden. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Morgen lieve mensen, Weer een nieuwe dag; wat zal deze vandaag brengen? "De weg is het doel" is de quote van mijn dag, met dank aan Monster. Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 lees ik net dat er een amerikaanse griepvariant de kop opsteekt rond de feestdagen..... Blondie :rose: PM jazeker doen we dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 En daar zijn de koffie en de thee.... Goedemorgen frummers. Nieuwe griepvariant??? Hoop dat ik er van verschoond blijf, heb mijn portie al weer gehad voor de komende twintig jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Goedemorgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Goedemorgen Skip en Sowhat. Fijn dat alles goed is met je zoon Sowhat, gelijk 10 pond lichter he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Mogge...ik hou wel van wegen..paden...dat maakt dat je verder kunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomi75 Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Goodmorning,Lekker thuis aan het werk, succes allemaal! Dagpact: Nance AlbertTomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 goeiemorgen frummers. Ik ga zo op weg naar mijn doel voor vandaag; lekker dagje saunaaien. heb een goeie dag! doe ik dat ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Goeie morgen kanjers. Vandaag vertrek ik voor een paar dagen naar Jan. In huis veel schilderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Ik zou mijn was kunnen doen Ik zou oud papier weg kunnen brengen Ik zou de kamer kunnen dweilen Ik zou de badkamer schoon kunnen maken Ik zou.... Maar ik lig nog zo lekker in bed. Krantje erbij koppie koffie. Moet de hele avond nog werken Dus ik geloof t wel ff! AlbertRemmo en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Jane, Tomi en Hut ook een fijne dag. Ik ga hier ook aan de slag. Heb heerlijk een paar vrije dagen nu en ga wat 'achterstallig onderhoud' plegen aan mijn huishouden Ben een mens van lijstjes, dus heb een lange lijst gemaakt waar ik elke avond een paar dingen van weg kan schrappen. Koffie en thee staan in de warmhoudkannen. Maak er wat moois van lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 ha, lekker klussen Bol, ik wens je gezellige dagen. Skip lekker genieten dan.... En nu.... wegwezen von, aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Goedemorgen, Pas net wakker. Effe een bak thee inschenken Dagpact: Nance Albert Tomi Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Goedemorgen, Me druk maken om de afspraak bij de huisarts was dus niet nodig. Ze kon zich helemaal vinden in ondersteuning door medicatie. Halve dosering. Helemaal goed. Gewoon om me even een extra boost te geven. Gelijk nieuwe afspraak gemaakt in het nieuwe jaar. Hoefde ik niet om te vragen, deed ze zelf. Fijn zo'n goede band met de huisarts, zeker omdat ik weet en hier ook lees dat het anders kan. Zo weer een horde genomen. Straks naar de stad. Kerstcadeautjes kopen voor dochterlief. Ik weet nog niet wat, maar dat komt vanzelf. Heb het goed vandaag. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 goeiemorgen frummers. Ik ga zo op weg naar mijn doel voor vandaag; lekker dagje saunaaien. Hi hi Jane, wat doe je daar dan in de sauna, handwerkjes maken? Veel plezier in elk geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Morge, Niet helemaal fit... Maar wel een lekkere wandeling gemaakt. Hoop dat het me helpt niet ziek te worden...geen zin in! Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Zo mijn gedachten wereld weer uitgesproken. Over iets waar ik achter sta Toch lichterlijk emotioneel..ff een paar traantje gelaten Tranen ik vecht er zo min mogelijk tegen...ze zijn best wel echt En nu...is het best weer normaal met me en ga weer verder Omdat het kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Even wat klusjes gedaan.....Blondie lekker geslapen hoop ik? Tomi op het dagpact goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 GOODMURNING BIKKELS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden