jowan Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Goeiemorge Jowan en andere straks, het valt niet mee, om hier de eerst te zijn, ff een kop koffie, een fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Goedemorgen, Vandaag weer een dagje schakelen, heerlijk! Maar nu eerst koffie Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Goedemorgen, nog niet aan de wandel maar weer thuis en de draad weer oppakken..... Las dat Jowan naar ijsland gaat, was daar een aantal jaar geleden, heel bijzonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Zo. Nu lekker aan de koffie. Straks war latex kopen en dan begin ik met de woonkamer. In de loop van volgende week hoop ik daarmee klaar te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 goeiemorgen frummers weer een beetje hersteld van een slopende nachtdienst. In een coma gelegen vannacht. En de weegschaal is ook veel vriendleijker na zo'n nacht. Elk nadeel heeft zijn voordeel he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 IJsland jowan, prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 (bewerkt) Goeiemorgen fijne frummers! Wat heerlijk dat je zo goed hebt geslapen Jane! En de weegschaal is vriendelijker na een coma? Dat is aardig. IJsland, ja! Lijkt me prachtig. Mijn droom is om ooit nog eens naar Antarctica te gaan. Dat is de aan de andere kant op, dat besef ik me. Geen Yvonne, geen koffie... Jammer de bammer. Aan het werk nu! Hup yogajuf, hup iedereen! X 28 november 2014 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Goedemorgen, Koud maar zonnig hier, maar ook al was het 35 graden en regenachtig dan nog drink ik niet vandaag! Hondje in het mandje en wimmelt met het ochtendkrantje. Helemaal goed. Pluk de dag! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Dagpact: jowan Blondie Kruidenthee Goeiemorgen, Het weekend staat weer voor de deur. Staat hier in het teken van sint...knutselen, cadeautjes kopen, familiebijeenkomst... Nu wat rommelen en strakjes bij een goede vriendin op de thee.. Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Goed idee Wimmelt, de dag plukken...ik doe mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Wimmelt, je kan rijmen?! Toch meedoen aan het Sinterklaaspact dan maar?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee zijn bijna klaar.. Heb me toch een partij geslapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Goedemorgen, Antarctica, IJsland, ik kan me aangenamere bestemmingen indenken om te gaan kamperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Goeie morgen kanjers, Goh Jowan IJsland, lijkt me heel tof. Heb iemand gekend die daar ook is geweest en ik weet niet of je van vissen houdt, maar dat schijn je daar heel leuk te kunnen doen. Gaatje in het ijs en dan maar zitten wachten. En als het afgelopen, een barbecue als je wat gevangen hebt. Het zijn landen die mij ook meer aantrekken dan b.v. Spanje of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Jullie ook goedemorgen Jaap en Kabouter. Hiihi Jaap... moet er ook niet aan denken hoor. Maar Jowan heeft er zin in... en dat telt. ik wens je daar een heerlijk verblijf toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Ik hoef gelukkig niet mee. Ik heb ook nog helemaal niet over mijn vakantie nagedacht, behalve dan dat het in mei juni is, als de kindertjes nog naar school gaan. Lekker weer een dagje vrij en hele weekend op pad. Maandag weeruitrusten denk ik maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 zie net dat Hanneke vandaag jarig is... Hanneke, van harte meis. Je wordt nog steeds gemist hier. Hoop dat je een fjine dag hebt. En ik zou het zo leuk vinden als je nog eens kwam vertellen hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Ik ga altijd ná de schoolvakanties Jaap.... heb ik het nog tegoed, hihi. Hier ook een lang weekend trouwens nu, zoooo fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Dat heb ik ook heel lang gedaan in september, maar dan is het al redelijk vroeg donker. Dus voor het licht kies ik nu het voorjaar. Zo en nu ik mijn ontbijt op heb ga ik wat spullen pakken en ben er van tussen. Fij weekend allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Fijn weekend Jaap. Ik ga hier ook aan de slag. Laterrrrr luitjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Ik ga volgende week een paar daagjes naar Jan om te gaan witten en verven. Er moet een hele hoop gedaan worden, en ik vind het fijn om eindelijk iets terug te kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Hoi Alweer een paar uurtjes bezig al, kom effe Goeiemorgen zeggen. ADB gestart, verwacht vandaag opnieuw contact na mijn "huiswerk". Voel me beter dan eerder deze week! Iedereen een heel fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Goeiemorgen allemaal, Goed geslapen? Ik heb vast geslapen en ben nog niet zo lang uit bed. Vandaag vrij. Straks sporten en dan zie ik wel weer. Ik ben hier nog een beetje zoekende, maar zal vast mijn weg wel vinden. Veel plezier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Hoi Kipje, Wat is ADB eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Hiep hiep hoera voor Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden