Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen, nog niet aan de wandel maar weer thuis en de draad weer oppakken.....

Las dat Jowan naar ijsland gaat, was daar een aantal jaar geleden, heel bijzonder

Geplaatst

Zo. Nu lekker aan de koffie. Straks war latex kopen en dan begin ik met de woonkamer. In de loop van volgende week hoop ik daarmee klaar te zijn.

Geplaatst

goeiemorgen frummers

weer een beetje hersteld van

een slopende nachtdienst.

In een coma gelegen vannacht.

En de weegschaal is ook veel

vriendleijker na zo'n nacht.

Elk nadeel heeft zijn voordeel he.

Geplaatst (bewerkt)

Goeiemorgen fijne frummers!

Wat heerlijk dat je zo goed hebt geslapen Jane! En de weegschaal is vriendelijker na een coma? Dat is aardig.

IJsland, ja! Lijkt me prachtig. Mijn droom is om ooit nog eens naar Antarctica te gaan. Dat is de aan de andere kant op, dat besef ik me.

Geen Yvonne, geen koffie... Jammer de bammer.

Aan het werk nu! Hup yogajuf, hup iedereen! X

bewerkt door Yogajuf
Geplaatst

Goedemorgen,

Koud maar zonnig hier, maar ook al was het 35 graden en regenachtig dan nog drink ik niet vandaag!

Hondje in het mandje en wimmelt met het ochtendkrantje. Helemaal goed.

Pluk de dag!

Geplaatst

Dagpact: 
jowan 
Blondie 

Kruidenthee

Goeiemorgen,

Het weekend staat weer voor de deur.

Staat hier in het teken van sint...knutselen, cadeautjes kopen, familiebijeenkomst...

Nu wat rommelen en strakjes bij een goede vriendin op de thee..

Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft.

Goed idee Wimmelt, de dag plukken...ik doe mee!

Geplaatst

Goeie morgen kanjers,

Goh Jowan IJsland, lijkt me heel tof. Heb iemand gekend die daar ook is geweest en ik weet niet of je van vissen houdt, maar dat schijn je daar heel leuk te kunnen doen. Gaatje in het ijs en dan maar zitten wachten. En als het afgelopen, een barbecue als je wat gevangen hebt.

Het zijn landen die mij ook meer aantrekken dan b.v. Spanje of zo.

Geplaatst

Jullie ook goedemorgen Jaap en Kabouter. 

Hiihi Jaap... moet er ook niet aan denken hoor.  :P

Maar Jowan heeft er zin in... en dat telt. ik wens je daar een heerlijk verblijf toe.

Geplaatst

Ik hoef gelukkig niet mee.

Ik heb ook nog helemaal niet over mijn vakantie nagedacht, behalve dan dat het in mei juni is, als de kindertjes nog naar school gaan.

Lekker weer een dagje vrij en hele weekend op pad. Maandag weeruitrusten denk ik maar.

Geplaatst

zie net dat Hanneke vandaag jarig is... 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Hanneke, van harte meis. 
Je wordt nog steeds gemist hier. 
Hoop dat je een fjine dag hebt. 
En ik zou het zo leuk vinden als je nog eens kwam vertellen hoe het met je gaat. 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Geplaatst

Dat heb ik ook heel lang gedaan in september, maar dan is het al redelijk vroeg donker. Dus voor het licht kies ik nu het voorjaar.

Zo en nu ik mijn ontbijt op heb ga ik wat spullen pakken en ben er van tussen. Fij weekend allemaal.

Geplaatst

Hoi

Alweer een paar uurtjes bezig al, kom effe Goeiemorgen zeggen.

ADB gestart, verwacht vandaag opnieuw contact na mijn "huiswerk".

Voel me beter dan eerder deze week!

Iedereen een heel fijne dag gewenst!

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

Goed geslapen? Ik heb vast geslapen en ben nog niet zo lang uit bed. Vandaag vrij. Straks sporten en dan zie ik wel weer.

Ik ben hier nog een beetje zoekende, maar zal vast mijn weg wel vinden.

Veel plezier vandaag.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...