blondie6173 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Goedemorgen, Vandaag werken. Gaat drukke en lange dag worden. Eerst maar eens een bakkie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Goeiemorge, je moet vroeg zijn, om hier de eerste te zijn, doe rustig aan Blondie! Dagpact: Blondie bertd Vind ik leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Vandaag de drieënveertigste dag. Dagpact: Blondie bertd Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Goedemorgen..allemaal Jane gecondoleerd met jouw vriendin ...wat is dat snel gegaan en wat fijn dat je nog een aantal uur bij haar mocht zijn vorige week. Iedereen sterkte wie dat nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Goedemorgen, Hier ook al bijna een uurtje uit bed. Al gedoucht en wel. Eigenlijk een heerlijk begin van de dag. Dochterlief staat nu onder de douche, iets wat ze het liefst zo lang mogelijk uitstelt. Daarna ontbijten en dan naar mijn werk. Ik verwacht een rustige dag, ik weet nl. Dat er niet veel werk op mij ligt te wachten. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 (bewerkt) Jane: gecondoleerd met het overlijden van jouw vriendin. Jowan: succes vandaag in het ziekenhuis. Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt en dat er wat knopen doorgehakt kunnen worden over hoe nu verder. 17 november 2014 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Goedemorgen, Jane.....sterkte Kastanje... Jowan dat het zich(t) maar verder mag verbeteren, ook vraag ik me af waar jij op zondag naar een NA meeting gaat ( hoef je niet te vertellen hoor ) Blondie heeft net haar bakkie leeggeslurpt en gaat nu al dreadlockzwierende op haar ros de wijk in...ik zie het zo voor me Ietje is goed gegaan hoop ik!!!! Nu aan de wandel...... en voor alle frummers een goede start van de week en als ik langs het huis van Plof loop doe ik een haan na en kukelekuu hem zo van zn stok..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Jane, meiske, hou je. Ik keek gisteravond naar een verfilming van The Great Gatsby. En moest even denken aan het boek dat ik hier onlangs postte "Het laatste oudejaar van de mensheid". Dat laatste boek is dus echt wel humoristisch (dank je A3), ook al vertrekt het misschien niet van een al te mooi mensbeeld. Maar Gatsby, tja, dat gaat bij mij door merg en been. Waarmee ik maar wil zeggen: wat is cynisme? Een gevoelig mens droppen in een cynische wereld of cynische grappen maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 En ook even een ode aan mijn man, over wie ik hier zoveel geklaagd heb. Nu lijken de rollen wat omgedraaid. Zijn ogen twinkelen als ik thuiskom, en God, wat maakt het dan uit dat ik mijn werk verlies. Ik ben, ik weet me, geliefd. Sorry voor de sentimentaliteit. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Goedemorgen frummers. Spannende dag voor Jowan, hoop dat er helderheid mag komen.... Doe mij dat laatste maar Jen. En nu eerst een bak thee en even teruglezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Heerlijk, vasthouden dat gevoel, en vooral: er van genieten Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Goede morgen, Jen Jane sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Dagpact: Blondie bertd Roberto Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Wat fijn Jen, die koestering die jij nu voelt... Hoi Ar en Yvonne en nu echt ad wandel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Morgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Morgu AR en Yoga, lekker wandelen Eline. Jane, las net dat vriedin is overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Dagpact: Blondie bertd Roberto Agnieta Albert Nance Sterkte Jane En jowan succes vandaag in het ziekenhuis. Ben niet bijgelezen, druk weekendje achter de rug, zoon en schoondochter zijn nu dan echt verhuisd, stil hier.... Sterkte voor wie het nodig heeft, nu snel naar het werk. Jen, mooi bericht, fijn dat je je nu zo voelt! Laterssszzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Fijne werkdag Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Ook goedemorgen Wijfie, Zal duimen voor je dat je niet meer terug hoeft de oude woning in. ik ga aan de slag hier lui. Koffie en thee in de warmhoudkannen voor de echte uitslapers.... Maak er een mooie dag van. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Goeiemorgen. Dank voor jullie steun. Ik heb te lang in mijn nest gelegen, maar snel in de benen. Dagpact:BlondiebertdRobertoAgnietaAlbertNanceWijfie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Goedemorgen @Jen. Wat mooi je geliefd te weten. @Jane. Gecondoleerd. Wat is dat snel gegaan. @jowan. Sterkte bij de oogarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Dagpact:BlondiebertdRobertoAgnietaAlbertNanceWijfie jowan Kruidenthee Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden