Spring naar bijdragen

woensdag 12 november


kruidenthee67

Aanbevolen berichten

Is het nog te vroeg voor een nieuwe dagdraad?

 

Ok...ik zal heel zachtjes doen en niemand wakker maken...

Drink m'n kopje thee op en ga toch nog proberen een paar 

uurtjes slaap te pakken...

 

Koffie zetten is misschien nog wat voorbarig, mag ik dat aan

de ervaren koffiezetters overlaten?.

 

Oja..goeiemorgen voor de vroege vogels onder ons..

 

 

Dagpact

Kruidenthee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niet te filmen wat een activiteit... ik aan de (n)espres...nog 10  cupjes te gaan van de cadeauverpakking. 

Nachtmerrie van dronken door de stad zwalken op een feest en luidkeels zingen met een accordeon. Schor wakker...

Wat een opluchting, wakker worden...

 

nu de file tegemoet....

 

('when everything is coming your way, you're in the wrong lane')

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Als een blok geslapen, voor het eerst sinds een week of twee niet wakker geschrokken en wakker geworden van de wekker.

Maar kan nu niet zeggen dat ik me uitgerust voel.

Veel emoties, veel geworstel, veel boosheid. Kan er nog niet echt handen en voeten aangeven.

Wordt boos om iets wat iemand doet en/of zegt, triggert in mij oud zeer en/of zie mezelf reageren zoals ik deed, vind dus dat ik niet boos mag zijn op die persoon, want ik was geen haar beter en reageren vanuit oud zeer is ook niet eerlijk. En zo zet ik mezelf dus helemaal vast.

Voor volgende week een afspraak kunnen maken met mijn 'oude' therapeut. Gebruik gemaakt van haar aanbod bij het afscheid dat dit (mocht ik het zelf nodig vinden) altijd mogelijk was.

Ook dat was weer een gevecht met mezelf. Het zelf willen doen, op eigen benen staan, trots. Het mezelf toestaan om hulp te vragen gaf al ruimte. Ergens wist ik het wel, maar voor mij nog steeds lastig om hierop te vertrouwen, kon de afspraak zonder problemen worden gemaakt.

Maar ik drink niet en dat ondanks de triggers die er voor het grijpen liggen. Daar ben ik trots op.

Vanochtend een rustige start gemaakt, de dag is al lang genoeg.

Heb het goed vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...