Spring naar bijdragen

woensdag 12 november


kruidenthee67

Aanbevolen berichten

Maar wel de hele dag heel dicht bij het gezicht en mogelijk stinkadem van anderen....

Ze zit gewoon de hele tijd aan de andere kant van het apparaat, 30 cm verderop.

Ik hou daar wel rekening mee, overigens. Geen sanitaire geurtjes  bijvoorbeeld. En geen koolfonk daags ervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allen,

 

pppfffttt, zelfs in mijn droom komt de alcohol terug. "Ik vecht tegen de alcohol .... het lukt me om niet te drinken bij anderen .... in mijn droom weet ik dat ik ergens nog 8 blikken halve liter bier heb en die gedachte maakt me rustig .... Eindelijk, het lijkt avond of nacht te zijn en ik kan "stiekum" de eerste slokken drinken.... enzovoortsss....

 

Tjonge zeg, maar in werkelijkheid sta ik droog sinds 3 november 2014!!

 

Ook vandaag drink ik niet!

 

Fijne dag allen en tot mails en laters,

 

november

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Kruidenthee

Blondie

Roberto

Wijfie

Agnieta

Albert

jowan

Hardleers

Joris

Kipje

Goedemorgen allemaal, net de hectische ochtendronde achter de rug...

Ietjefietje, kan je niet eens een totaal onbekende frisdrank proberen? Even in de supermarkt kijken wat er zo allemaal is, durft mij wel eens helpen. Of een leuk tijdschrift ipv drank meenemen. Vooraf even bedenken wat jou misschien door deze moeilijke stap helpt. Boodschappen moeten er namelijk ooit wel gemaakt worden, een goeie voorbereiding is dan het halve werk!

Succes iedereen vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

 

Goedzo Ietje, hou vol!

 

het ziet er hier saai uit na zo een enerverende dag van gisteren. Ik ga maar sporten. Slaap me helemaal te pletter, wel 10 uur per nacht met navenante dromen die nooit over alcohol gaan maar altijd over gemiste boten en vliegtuigen, paspoort kwijt en één grote bende waarin ik aan het zoeken ben. Verhuizen is ook een veel terugkomend fenomeen, waarbij het nieuwe huis liefst een halve meter onder water staat of er blijken nog 20 mensen te wonen. Raar genoeg vind ik het dan nog leuk ook. Is hier een dromenduider in de zaal? Mijn dagen zijn vaak saaier als mijn nachten.

Maar drinken doe ik niet!

 

Carpe Diem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen om 10 uur naar de supermarkt gegaan en 6 pijpjes bier gekocht.

Nee, niet schrikken :-) Komend weekend viert vrouwtje haar verjaardag en komt er visite en die drinken bier.

Maar raar was het wel :-)

Dag 37, volgens mij ga ik mooi gelijk op met Roberto. Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag morgen weer terug, ik vraag een knipkaart aan.....

Het is nog steeds niet duidelijk wat er aan de hand is. De bloedwaaiers in mijn  oog worden niet minder, dus zie ik ook nog niet beter, maar de arts ook niet. Nu heeft ze het over een operatie om die bloedklodders eruit te halen zodat ze kunnen zien wat er aan de hand is.

Dan had mijn  huisarts toch gelijk dat ik zondagavond door de HAP doorgestuurd had moeten worden, er had meteen naar gekeken moeten worden. Dat was toen nog mogelijk geweest. Enfin, morgen verder. Mooie oefening in accepteren.

 

Maar ik drink niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...