jowan Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Goeiemorgen, nou ja, natte morgen.... Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Goeiemorgen, Vandaag een dagje schakelen. Vanavond eigenlijk een etentje met mijn wijkteam, maar helaas nog teveel last van mijn gebit, dus dat ga ik afzeggen. Eerst maar eens een bakkie koffie. Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Goedemorgen Jowan en BLondie. Jammer Blondie. Hier verder geen bijzonderheden, eigenlijk. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Vandaag de dertigste dag. Dagpact: jowan Blondie Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Fruit wat een lief bericht dat je geniet van de mensjes in de sportschool...Morgen de grote dag he? Hier trouwens een mega eik in de tuin tja dan moet je wel harken want die bladeren verteren heel langzaam... Rustige wandeling deze ochtend, droog ( vochtig wel) en windstil.... Mmmm Blondie duurt het niet een beetje te lang dat gedoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 (bewerkt) Goeie morgen kanjers. Heb je vannacht wel wat kunnen pitten Blondie? Dan heb je je handen vol gehad Kaboutertje. Vandaag maar rustig aan doen als dat kan. 4 november 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Goedemorgen frummers. Tis al licht, gat in de dag geslapen.,.. Eerst maar eens koffie en thee zetten. Jammer van het etentje Blondie, had zo leuk kunnen zijn. Nou, je valt wel in de prijzen he Kabouter, hoop inderdaad dat je vandaag even iets bij kunt slapen ook. Moet inderdaad een heerlijk gezicht zijn die mensen zo vol levenslust Fruit, mooi begin van de dag. Hier trouwens helemaal droog, wij hebben de buien blijkbaar gisteren al gehad... Nu eerst even terug lezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Goedemorgen, Vandaag weer een uurtje of vijf werken. Nu eerst koffie verkeerd. Dagpact: jowan Blondie Roberto Kaboutertje Joris Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 goeiemorgen frummers ik ga zo lekker een dagje met mijn dochter naar de sauna, beetje bijkletsen, ontspannen en niksen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Dagpact: jowan Blondie RobertoKaboutertjeJoris Kruidenthee Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 en ja kaboutertje wat zou jij ook zo'n dagje kunnen gebruiken he kun je niet een stand in vragen en jezelf even opladen zo? Blondie sterkte met dat gebit wat een ellende soms he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Administratieve rompslomp weer afgewerkt. Hoppa, op fietsje de wijk in. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Heerlijk Jane, fijn zo'n dag. Las onlangs tussen de regels door dat het je niet echt meezit of -zat de afgelopen tijd... Hoop dat één en ander toch een positieve wending heeft gekregen? Luitjes, ik ga hier aan de slag. Laatste vrije dag deze week, moet ik van genieten. Ik heb voor de echte langslapers koffie en thee in de warmhoudkannen gedaan. Maak er een mooie dag van mensen. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Goedemorgen. Ik heb er al een aantal uren opzitten. Bedacht me vanmorgen heel vroeg dat ik beter kon gaan werken aan die berg dan erover te piekeren, nu ik toch al wakker was. En dat op mijn eigenlijk vrije dag. Zit even bij te lezen bij een lekker ontbijtje. Nu eerst even douchen en dan maar weer verder. Blondie, beterschap met je kies. Als het open is en de prut eruit kan gaat het meestal weer de goeie kant op. Wel de antibiotica blijven nemen tot het echt beter gaat. Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Oh ja Jaap, tuurlijk ben ik die douche niet vergeten, had me zo verheugd op een beetje luxe hier. Het blijft behelpen met die losse tegels, die beschimmelde voegen en dat pieterstraaltje hier.. Maar afijn, 'wat in het vat zit verzuurt niet' zei mijn moeke altijd, dus ik blijf hopen... Jij ook een heel goede morgen Kate. En ja, een berg werk waar je over piekert.... die lijkt alleen maar steeds groter te worden... In stukjes hakken en aanpakken die handel... Heel verstandig. Fijne dag ook. Nu echt aan de slag hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Goeiemorge, alles goed hier, kabouter beterschap met de kids!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Fruitvlieg, Toegeven dat je het niet op eigen kracht kunt, kun je ook als een overwinning zien. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Mogge Fruit...refu moet je ook slikken...das ook eigen kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Elk nadeel heeft zijn voordeel en elk voordeel heeft een nadeel Drank kent geen voordelen...dus ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Geef jezelf ook de tijd om aan het idee te wennen om Refu te gaan slikken Fruit. Juist doordat je meer rust krijgt in je hoofd, heb je dadelijk een hele hoop tijd over en kan je je richten op andere dingen. Je gooit je leven om nu en slaat een andere weg in. Dat kan misschien wat onzekerheid geven maar dat gaat weg zodra je ziet dat het een grote opluchting is. Je gaat je vrijer voelen, kan afspraken maken zonder daarbij te gaan denken "Oei als ik maar geen kater heb enz." Het zal je heel veel voordelen gaan geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Goeie morgen Akkie. Kleine heuveltjes zijn te overzien, een berg vaak niet. Daar kijk je als een berg tegenop. Sterkte meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 (bewerkt) Ik begin nu wel te merken dat ik op een zeer lage dosis librium zit. Beetje dizzy, onrustige ademhaling, dat soort rare gevoelens. Ben ook de laatste dagen wat passiever vanwege verkoudheid en prikkelhoest. Ik ga maar even een blokje wandelen. 4 november 2014 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Voor mijn gevoel ben ik terug bij af, zoals ik mij nu voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Fruitvlieg, ik had twee weken geleden hetzelfde, baalde dat ik het niet op eigen kracht kon, maar soms komt er een punt dat je dat gewoon ronduit moet erkennen en dat is pas kracht. Vanaf dag één kwam er meteen een rust over me heen en alle methoden, therapieen , zelfverwachtingen, kortom het hele gevecht was in één keer voorbij. Wat een rust, ik denk er nauwelijks nog over na, het kan gewoon niet, je gaat het vast merken! Ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan maar denk dat je er tevreden over zult zijn. Suc6 :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden