plof Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Poeh Plof das nog eens knap zeg, dat had ik je niet na kunnen doen. Misschien de volgende keer die muziek gauw afzetten als je dit weer mee maakt. Gauw een andere sfeer creëren. Eet maar lekker veel snoep daar zit misschien toch van alles in waardoor de trek verdwijnt. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Wow!!! Goed opgelost man. Misschien geen ex-bingemuziek meer vanavond, maar iets relaxters? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 ik houd van de leegte die ik soms voel. vroeger niet toen had ik verlangens/verwachtingen/eisen soms vnl in mijn relatie maar ook betreffende de kinderen mijn leven mijn leven vulde toen niet en drank kon die leegte ook niet vullen. morgen mag ik een lezing bijwonen van Cuong Lu 16 jaar monnik in Plum Village bij Thich Nhat Hahn mindful zen zijn leeg? vol? plof en walrus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) Nou - ik schrik van de herkenning - plof, sebas. Ik heb een paar *dagen achter de rug met (idd) trainingen - vanmiddag als een zombie naar huis - file - postbus (letterlijk en op de pc) vol met wijnaanbiedingen (ja - het is najaar, tijd voor de lalala primeur) en een huis vol rotzooi en zullen we dan maar wat gaan eten ergens - en wat wil meneer drinken?? Als een vis aarzelde ik rond het aas, zag de haak op tijd. Voor meneer graag een dubbele espresso bij de salade nicoise. Dank u 1 november 2014 bewerkt door moderator plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Lieve mensen, Nu ga ik echt voor een paar dagen afsluiten want morgen komen ze m'n pc. halen en ik weet niet wanneer ik hem weer terug krijgt. Zelf denk ik a.s. woensdag. Hopelijk kan ik het zolang vol houden zonder jullie, maar ik beloof niet te gaan drinken zodat ik over een dikke 2 mnd. aan de 5 jaar zit. Moet lukken denk ik zo. Houdt jullie allemaal goed en tot in de loop van de volgende week. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Knap Ploffie! Je mag trots zijn op jezelf... plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Knap werk, Walrus. Die van het aas en de haak, dat vind ik een hele goede, die hou ik er ook in . Plof: wees er trots op! walrus en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Leegte..stilte. Niet mee overweg kunnen en opvullen met van alles en nog wat. Voor mij is het compenseren van een gemis Gemis zodat ik niet hoef te voelen. Leegte stilte is ook heel dicht bij mezelf zijn. Mezelf ..waar ik zo graag voor wegliep Terwijl die stilte...leegte toelaat als niet erg ervaar Eigenlijk best wel fijn Geeft me rust Heel apart..moest het leren om zo mijn onrust tegen te gaan Heeft me ook veel tranen gekost om de stilte..leegte toe te laten Zou het nu niet meer kunnen missen Geloof ook echt dat de mens te druk is om zijn stilte te ervaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Hoi Sebastiaan, Herkenbaar, na een periode van spanning en presteren de behoefte hebben om te ontspannen. Heel natuurlijk eigenlijk. Je weet hoe het komt en daar kun je misschien mee verder. Dan is het niet voor niets geweest. Misschien kun je een alternatief bedenken voor zo'n volgende periode met aaneengesloten spannende dagen? Fijn dat vandaag goed gaat en dat je goede voornemens hebt. Succes! Thanks, Gerrit! Dat moet ik zeker weten onderzoeken, de alternatieven. Vaak ben ik dan zo moe dat echte actie a la sporten of salsadansen er niet meer inzit. Zit sinds een jaar ook zonder een relatie, fijn van me af kunnen kletsen, zinnen verzetten is daarmee ook lastig. Ik ga ermee aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Lieve mensen, meld me droog af... Fijne avond, goeie nacht... Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Welke muziek is dat dan, Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Kennen jullie ook de reallife serie "Verslaafd" op RTL? Maakt best wel indruk op mij, bekijk het via uitzending gemist. Wel tikkie rtl-saus erover uiteraard en wat ik mis: De verslaafden worden gevolgd tm pak hem beet 1 maand clean zijn. Maar hoe het verder met ze verloopt/terugvallen etc, daar wordt geen aandacht aan besteed jammer genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Sebastiaan, misschien vind je deze docu dan ook interessant: http://www.npo.nl/3doc/12-01-2012/NCRV_1500185 (Code Rood: Succesvol verslaafd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Ik ga ook een beetje droog chillen. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Meld me droog af, ondanks verschrikkelijke moeilijke avond. walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 hier nog een truste mensen sterkte kipje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact van vandaag. Het was een enerverende, spannende dag. Gelukkig goede en lieve mensen om me heen waar ik mijn gevoelens mee mocht beleven en delen. Een erg indringend levensverhaal gehoord op de NA meeting. Nu even bijgelezen en zometeen te kooi, morgen weer een intense dag met "Familie-opstellingen" Goede nacht en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Bijgelezen. Ik voelde me in de draad vandaag vooral betrokken bij Roberto. Leegte opvullen is als een ballon opblazen, je creëert nog meer leegte. Probleem is dat je ook niet kan zeggen "misschien ben je gebaat bij..." want dat is dus weer lucht in die ballon. Wat voor mij het dichtst bij een oplossing komt, is mezelf vergeten. Opgaan in iets anders. Geen afleiding, maar werkelijk opgaan in. Maar dat dwing je niet echt af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden