nancy Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Goedemorgen allen. Een scheutje azijn is voldoende, dat maakt het vlees malser. Dat is ook de reden dat er een scheut rode wijn in gaat, de structuur van je vlees verandert. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Fijne tips lees ik hier zeg! Nancy, heeft wijn ook een functie bij mosselen? En zou azijn daar ook kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Hoi Yogajuf, Ik eet nooit mosselen, maar zou zomaar kunnen. Hoewel, mosselen, dat is niet echt vlees he..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) Fruitje een klodder mosterd erop en het vlees ermee inwrijven is ook erg lekker. 31 oktober 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) Thanks Plof, je brengt me op een idee: av cider bij de mosselen. Ga het vanavond proberen. 31 oktober 2014 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Mooi stukje Jopie. Slaap je al in je nieuwe huis? En zo ja, hoe slaapt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Fijn te horen dat je jongen goed gaat Jopie. Tja, keuzes. Lastig en idd mooi tegelijk. En het blijft ook he. Denk ik soms net in rustiger vaarwater te komen is er wel weer wat anders om een keuze in te maken. Zucht...hahaha. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Oh mèèèn, Ploffie....! Als er een ding is waar je me 's nachts voor wakker kunt maken, zijn het oesters. Nu vreselijke trek. Ik ga ontbijten en dan naar de markt. Dagje vrij, heerlijk. Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chickenlittle Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Goedemorgen, Klinkt allemaal al lekker hier Dagpact : jowan Blondie Kipje Roberto Kaboutertje Kruidenthee Chickenlittle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Goeiemorge iedereen, het is weer prachtig weer, de komende dagen, het houdt niet op van het jaar, elke keer denk ik, het zal we de laatste dag mooi weer zijn, maar nee, vanavond de BBQ aansteken denk, nee het koelt flink af na vieren en om 6 uur is het donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) Nou ik wil ook wel graag mee hoor oesters rapen. Zou zo graag eens oesters willen eten. Nog nooit gedaan dus houd ik me aanbevolen met die volgende meeting. Moet alleen nog daar zien te komen dan. 31 oktober 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Goedemorgen, Ik denk dat ik maar eens een uurtje in de keuken ga staan voor het ontbijt. Ik dacht iets van hertenbiefstukjes gesmoord in kippenbouillon op een bedje van prei met toefjes aardappelsouflee en een salade van kwarteileitjes met truffels en cherrytomaatjes. Met als toetje een flan caramel. Krijg honger van al die verhalen. krijgen we dat weer. Maar drinken doe ik niet Lekkere dag allemaal! Jen, Yogajuf en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Ik zit nu bij de Jellinek te wachten op mijn afspraak. Toch altijd weer nerveus, niet leuk....naja, ff doorzetten, het is ergens goed voor, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie nancy en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chickenlittle Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Die meetings klinken erg gezellig.. Hier straks naar de peut. Gister een dag pie geschrapt. Dus vandaag vol aan de bak. Voor iedereen sterkte voor vandaag die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden