Spring naar bijdragen

Donderdag 26 juni.

Lotus66

Aanbevolen berichten

Goede morgen frummers,

Hopelijk heeft iedereen lekker geslapen en heeft een goede start van de dag.

Voor Suiker natuurlijk ook nog een goede morgen groet.

Weer een mooie gedachten wisseling op de dagdraad van gisteren!

Vandaag weer een lekker rommel dagje, met tussendoor een beetje werken. Vanavond vriendenbezoek op de camping. Leuk!

Eerst wakker worden....

Sterkte, moed en kracht voor wie het nodig heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha blondie, leuk die spieren !

Ik voel hier ook spieren die ik niet kende, helaas niets sportiefs maar door rare lopen/krukken.

Ik zit in dubio

Vandaag een overleg, meerdere disciplines.

Ik vind dat ik moet gaan, omdat ik anders anderen in de steek laat. Maar, het kan ook zonder mij na eerst tel.overleg

De pijn na gisteren toch te aktief te zijn geweest maakt me beetje huiverig voor vandaag :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.

Hier zijn we gisteren lekker opgeschoten. De tegels in de h .kamer zijn er voor de helft uit (we moeten ze met de hand uitkappen) en de 3 kub zand ligt al achter, en het plafond is voor de helft afgewasssen.

Vandaag gaan we verder en worden de tegels gebracht, dus hard gewerkt en zodoende gisterenavond niet meer op het forum geweest.

Vandaag gaan we verder. Ben wel wat moe maar ff doorzetten. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers :sun:

t wordt een gigamooiedag vandaag.

Vol, als ik jou was dan overlegde ik telefonisch

en zou ik thuis wel wat beweging nemen,

maar zeker niet overbelasten.

Bewegen is goed voor je hele systeem en doorbloeding.

Als de druk te groot blijft (pijn is een signaal he) dan kun je

overwegen de HA te vragen een gaatje te boren in de nagel)

Ik ken iemand die dat altijd doet, maar dan met zijn gereedschapsboor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peet, je zei gisteren o.a. het volgende:

Voor mij is een hogere macht het geloof in mezelf,vertrouwen in mezelf,beseffen wat je kan en niet kan en het uitvoeren ervan.

en:

Maar nou ben ik daar ook erg beperkt in hoor, er zijn er die er prat op gaan maar ik bekijk meer alles nuchter...

Ik kan me helemaal in je uitspraken vinden. Al snap ik niet helemaal wat je met dat allerlaatste bedoelt, dat onderstreepte gedeelte.

Ik spreek nu wel weer alleen voor mezelf, hoor. Maar ik ga ook prat op m'n "hogere macht theorie", die overeenkomt met wat

jij hierboven in de eerste zin stelt, en ben daar tevens hartstikke nuchter in.

Ik geef toe dat ik die nuchterheid via een ietwat zweverige weg heb gevonden, maar dat had ik nodig om te ontdekken dat "zweverigheid"

in mijn geval niets anders is/was dan de realiteit op een wat romantischer manier te zien voor wat ze is. Een beetje omslachtig dus.

Wat jij in jezelf beperkt noemt, zou je ook gewoon kunnen scharen onder het noemertje: "snelle leerling".. :)

We zijn hier allemaal op zoek naar een manier om van de drank af te raken (of er op een in onze eigen ogen

verantwoorde manier mee om te gaan) en het is goed als je een manier vindt die werkt. We kunnen ons hier erg moeilijk met elkaar

vergelijken. We hebben veel overeenkomsten in onze alcoholverslaving, maar de ingrediënten tot die verslaving zijn van persoon tot persoon

verschillend.

In herstel kunnen we hetzelfde zeggen: de grote overeenkomst in herstel is dat we niet meer hoeven te gebruiken. Maar de ingrediënten

tot herstel zal een ieder zelf bij elkaar moeten zoeken.

Dit forum is eigenlijk niets anders dan een grote grabbelton met ingrediënten tot herstel. Ieder kan hier graaien en teruggooien tot een

persoonlijk passend geheel is gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Liep vanmorgen even door ons zonnige tuintje en zag tot mijn vreugde dat de aardbeienplant van de overburen is overgewaaid.

Nu hebben wij ook zo'n schattig plantje met kleine rode bolletjes die echte aardbeien worden.

Het is blijkbaar een plantje dat zich zelf verspreidt.

Bol succes met de verbouwing !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer!

Ik had een aardig druk ochtendje hier op het werk. Dat was hollen, vliegen en rennen!

Nu even snel een boterham achter de kiezen en weer door. Het is spitsdag!

Helaas nog geen tijd gehad om boodschappen te doen, dus moet dat na het werk.

Geen trek zoals gisteren en morgen vroeg weer sporten. Genoeg redenen om de wijn straks voorbij te rennen!

Vandaag drink ik niet!

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Wijfie!

Ondanks dat ik over " zweefteven"  begon, geloof ik wel in het nut van yoga, mindfulness en dergelijke.

Goed dat je dat gaat doen. Veel plezier!

Ella, Ik denk dat je het dagpact heeft gekopieerd, maar vergeten bent jezelf erbij te zetten?

En ik houd zo van lange dagpacten!

Ik mis Tine trouwens vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...