wimmelt Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Goedemorgen, hier regent het gestaag! Hoop dat degenen die het nodig hebben rust en kalmte vinden om problemen op te lossen. Ella, volhouden zo, mooi dat je goed slaapt ook. Dagpact:BlondieAgnietaVolMijnGerritEllaProudMary Wimmelt Een regenachtige droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 goeiemorgen frummers. Agnieta, ik weet niet goed wat teschrijven, maar wel realiseer ik me steeds dat wij jouw verhaal horen en niet de andere kant. Mijn zoon werd op zijn 13e op soortgelijke manier weggehaald, geboeid door de poltie. het was in zijn eigen bescherming, want hij was een gevaar voor zichzelf. (nog) niet voor anderen. Het was een van de allerzwartste periodes in mijn leven. maar vooral in het zijne. Hij heeft zijn ouders gehaat, die hem verraadden. Dat was en is zijn beleving. Helaas klopte die ook op dat moment, maar het kon niet anders. Wel is hij er altijd van doordrongen geweest dat wij van hem houden. En achter hem staan. We konden hem niet behoeden voor wat er gebeurde. Dit geldt misschien ook voor jouw zoon. De hulpverlening is er voor hem, en indirect voor de ouders. Zij moeten optreden in een crisis, en pas na afloop kun je de juridische kant uit laten zoeken en eventueel daar naar handelen. Maar het blijft om je zoon gaan. Zijn verhaal, zijn beleving, zijn machteloosheid, verdriet, kwaadheid, haat misschien ook, pubers haten helaas. Ik hoop dat je niet alleen of ondoordacht gaat handelen, omdat jouw verontwaardiging samen lijkt te gaan met die van je zoon. het zijn toch echt 2 verschillende belangen. Hierin kan de moederliefde een instinker zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Veel kracht en wijskeid voor jou nu, en geduld en heel veel liefde! Acanthus, Jen en Kate reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Hutt, ik heb veel aan jouw postings Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 @Fruitvlieg, geeft helemaal niks maar maar opdringen van hulp.....ik geloof dat je me niet/verkeerd begrijpt. Hoeft ook niet. Het gaat juist niet om het opdringen van hulp..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Erik, volgens mij is het hier al eerder door iemand geschreven: vriendschap kun je niet afdwingen. Relax, doe het kalmpjes aan. De tijd zal het leren... Ja dit klopt en dit houd ik goed in mn hoofd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Erik, maak haar pijn niet tot de jouwe. Je verliest jezelf er in. Na een heerlijk weekend aan zee, een piekmoment in het werk, nu even de ongekende luxe van een tijdelijke luwte in mijn werk. Vandaag ga ik wat klusjes in huis doen en lekker relaxen. Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Zo lieve kanjers ik ben weer terug. Zie er altijd als een berg tegenop maar achteraf valt het allemaal erg mee. Toch weer blij dat het gebeurd is, kunnen ze er weer een jaar tegenaan. Aggie :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Ben bij de dierenarts geweest Aggie, maar zie van te voren allemaal enge dingen zoals een ongeluk krijgen en m'n diertjes overleven dat niet, of er komt een heel gevaarlijke hond bij de d.a. en valt mijn hondjes aan enz. Altijd een ellende hoor. Ben dan zo blij dat het achter de rug is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 zo..ben weer bijgelezen. Waar moet ik beginnen? Ik vond die beren op de weg naar dierenarts wel leuk Fijn dat Suiker naar volgende fase is en dat we de updates meekrijgen. Agnieta, het lijkt me verschrikkelijk frustrerend en boos-makend om zo aan de zijlijn gezet te worden. Toch verbaasde het me in eerste instantie dat ze gehoor aan je wensen gaven (mijn reaktie van de week 'verrassende reaktie' ) Erik, ik krijg uit jouw berichten het gevoel dat je je totaal en met je hele 'wezen' op haar en haar situatie stort. Waarom? Omdat je het nog geen 2 weken geleden net zo 'obsessief' uitte over de situatie met iemand anders. Obsessief is een vervelend woord, maar ik bedoel daarmee dat het je al in zo'n korte tijd volledig lijkt te beheersen. Ligt dat in jouw persoonlijkheid? Bevlogen? Ik lees het ook bij anderen .. maar zou ook willen zeggen: RELAX, rustig aan, neem wat afstand, blijf bij jezelf Sowhat, hoe is het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Wat gaan jullie eten? Stamppot rauwe andijvie met spekjes en een slavink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Klinkt niet verkeerd Kassie. Weet je dat kleine blokjes kaas en flink wat nootmuskaat erin het extra lekker maken? Ik eet hier lamskoteletjes. Dat vind ik zoooooo lekker. Met aard. puree en ik weet nog niet wat voor 'n groenten. Verder ben ik erg moe. Had vanochtend nog veel langer kunnen slapen maar moest eruit want moest naar de d.a. Vanavond maar eens vroeg naar bed want morgen staan ze hier om 9.00 al weer voor de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Hier kliek macaroni Heb nog een uur op bed gelegen,..moet straks nog werken Gister een hele leuke dag gehad...bij thuiskomst word die gelijk wegevaagd Sommige mensen vreten energie...geeft ze 1 vinger..pakken geraffineerd de hele hand Daar moet ik ook weer wat mee doen Hartje zegt...koppie zegt...pfff Jaja ik weet het huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Sommige mensen vreten energie...geeft ze 1 vinger..pakken geraffineerd de hele hand Ja en het rare is dat ze dat zelf helemaal niet in de gate hebben, vreselijk egoïstisch zijn en alleen maar aan zichzelf denken. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Klopt dat egoitisch..alleen aan zichzelf denken Of ze dat niet weten..,..hmmm Geraffineerdheid?...hmmm Het zijn zeker geen gemakkelijke mensen Eerst maar een de aandacht naar werk Fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 zo ik heb een vruchtbare middag gehad er staan nu 14 mon chou taartjes en 14 cupcakes klaar voor morgenochtend. 2 voor hier en 12 van elk voor een volleymaatje. Die wilde geen kado maar i.p. daarvan dat wij de zorg voor het bakken en zetten van koffie en thee zouden verdelen. En niemand bood aan om te bakken dus vond deze muts het weer sneu als het niet gebeurde. Nou ja, ik vind het leuk om te doen en zo hebben dochter en ik ook eindelijk weer iets zelfgemaakts, want voor 1 of 2 pers. doe ik dat eigenlijk nooit. Dat wordt alvast een lekker toetje straks. ook rest macaronie en ik maak er een grote salade bij, easy does it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Gerrit heel herkenbaar. Ik vraag s'ochtends ook vaak waar 'de mannen' zin in hebben en dan wordt het vaak toch wat anders :-) Zeker niet vreemd, ik begrijp je vrouw wel Zo hier nu ook aan tafel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 niets zo veranderlijk als het weer en vrouwen ik jojo ook al tijdens het boodschappen doen vaak koop dan meerdere dingen en kies op t laatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Woeha...dat vind ik nou humor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 A3: bij ons op het werk kregen we wel eens ' stampot van alles wat' Zouden daar dan ook koffiefilters en borden keukenafval in hebben gezeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Lady: dat is trouwens ook een goed idee om zo boodschappen te doen. Kan je nog alle kanten op Vanavond op tijd er in. Veel gesprekken gehad op de school (en revalidatie artsen) van mijn zoon. Kwam toch nog even de situatie van toen en de evaluatie van hoe het nu gaat aan de orde (en logisch) Maar dat is dan toch weer even confronterend. En anderzijds ook blij dat het nu goed gaat, en ook wel blij dat het bespreekbaar is / was. Nu doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 (bewerkt) O nee, ik heb altijd in overleg gekookt. Dat vond mijn manneke het prettigst. Nou wat het een hele makkelijke eter hoor, alleen op het laatst niet meer, maar ik genoot er altijd van als ik hem heerlijk zag smikkelen. De haringen zijn jammie hoor Ger. Ik heb er al 3 achter m'n kiezen. 19 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Mijn hondje zeurde zo verschrikkelijk om eten dat ik hem opgegeten heb. Best lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Sterkte Gerrit! En anders direct weer om.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Jammie! uientaart, groentetaart, allemaal heerlijk! Hier is het vandaag Lasagna met salade met Mozarela. Mijn dag was zeer druk op het werk, maar met een fris hoofd maakt dat niet uit. Dan verzet ik veel werk. Na het werk moest ik nog even de super in. Ik was het gehakt vergeten. Ik rende naar binnen en merkte bij de kassa dat het water me in de mond liep. Waar was mijn fles wijn nu op de band? Ik kon de wijn bijna proeven en vond het uitermate zielig voor mezelf at ik, deze hardwerkende vrouw, nu toch op donderdag avond geen wijntje mocht. Thuis meteen de keuken in en nog steeds het grote gemis. Gelukkig heb ik nooit wijn in huis, dat is maar goed ook. Bestrijd mijn trek met alle gedachten waarom ik ben gestopt en waarom ik niet een wijntje kan drinken. Focus mij op de kater die ik dan morgen zou hebben. Wel eng om te merken hoe ik in zo'n klein moment, zo'n grote trek op kan wekken. Ik was nog geen 2 minuten in de supermarkt. Ben nu al bang voor alle andere situaties die moeilijk zijn en langer duren dan 2 minuten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Hoi Ella, die momenten zijn in het begin, als jij een langere tijd droog staat, komen die momenten ook minder. Accepteer dat ze er zijn en hecht er niet al te veel waarde aan, anders blijf je te lang hangen en bezig zijn met de alcohol. Gewoon iets anders doen waar je je op concentreert. Je bent nog maar net bezig om adb. te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden