huttula Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Wat is er gebeurd dat het weer zonnig is. Denk dat dit geen onbelangrijke is voor jou. En ik ben nieuwsgierig en wil het graag weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Gipsy, dan schiet je toch weer de andere kant op als je met lithium stopt? Het zal ongetwijfeld een stuk beter voelen nu, maar als het vervolg weer een depressie is kan je het toch beter in blijven nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Is het gek als ik zeg zet alle stempels op jezelf opzij. En focus hoe ga ik met mezelf om. Lijkt kort door de bocht. Een stempel heeft zo zijn voor en nadelen. Ik geloof echt Gipsy dat je meer bent als de stempel die ze op jou drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Ik zie zo'n stempel meer als een handvat soort van gebruiksaanwijzing. Hielp mij erg het autisme van zoon te accepteren en vervolgens weer een beetje los te laten ook. Want hij is zoveel méér. en jij ook Gipsy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Wat Yo een keer aan je schreef is denk ik belangrijk. Je hebt borderline, je bent niet een borderliner. Daar zit een wereld van verschil in. Je bent zoveel meer dan je stempels. En is borderline alleen negatief? Ik heb ff gegoogled. Doe maar een zoeken op positieve kanten borderline. Ik heb meerdere mensen gekend met borderline, het zijn net echte mensen met leuke en minder leuke kanten. Kop op meid.....er is maar een Gipsy en dat ben jij. Doe jezelf niet tekort door je alles aan te laten meten wat men zegt en denkt over borderline! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Gips.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Gipsy kabouter heeft gelijk en die weet wat het is hoor om uit machteloosheid opstandig te worden. Maar zoals ik je nu lees zet je je af tegen dingen die misschien juist het beste zijn voor je zoveel is afvallen je toch niet waard nu? Je bent een volwassen vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 vermoeiend lijkt me dit zowel voor jou als zus, Dat moet toch anders kunnen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 Kan je misschien lithium onder toezicht van inname voorgeschreven krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 Gipsy, dit lijkt me ook niet de bedoeling, zoals je nu reageert. Je huis onder water zetten ... da's niet goed. Ik heb geen verstand van medicatie en van de dingen waar jij last van hebt. Kun je maandag contact opnemen met fact en vertellen wat het met je doet op het moment? Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 hey gipsy . ik begrijp dat moeite heb om de juiste medicatie te vinden met je behandelaars. maar om zomaar te stoppen met je medicatie is niet echt verantwoord. wat heb je eraan dat je afvalt maar tegelijk jezelf wat aandoet.??? in mijn opinie : eerst je geestelijke gezondheid op de rit krijgen en dan wat aan het gewicht doen. misschien een idee, zo probeer ik het ook. ik heb ook al eens geprobeerd om vanwege mijn gewicht te stoppen maar daar werd ik niet beter van . in tegendeel , geestelijk in de war en vreetbuien. dubbelop ellende. zet hem op je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 Goed dat je gebeld hebt Gipsy. Ik hoop dat je weer stabieler gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 LIeve Gips, Je mist me...schreef je.. Ik volg je op de achtergrond...dat is even beter voor mij. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen...maar je zwabbert heen en weer... Ik gun je wat meer stabiliteit...wat rust...waardoor je sterker kan gaan staan. Minder impulsief...take time, take care....rustig aan meid...je hebt je leven voor je ...het hoeft niet vandaag allemaal! Structuur en kleine, bij jou passende stapjes. Goed is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Jawel...druk, veel, mooie dingen...kiezen en dat vind ik lastig net zoals structuur aanbrengen. Vandaar even de afstand hier...en focus op 'me'. En jij rustig aan hè?! Als ik je lees schud ik soms mijn hoofd, lach hardop of hou m'n hart vast... Nooit saai hè Gips? Goed voor jezelf zorgen, een ander doet het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 oh Gips wat een verspilling als het een keer (mis)lukt Hoe kun je je hiertegen beschermen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 misschien zit onbewust de misgedachte erachter dat je je pas zo voelt als nu nadat je eerst op t randje balanceerde? ik weet het niet hoor meis, maar een van de kenmerken van borderline is toch dat "gewoon" algauw saai wordt/lijkt? En ik merk, mede door het ouder worden, maar ook door veel wat ik meemaakte, dat alles behalve saai was, dat "gewoon" een zekere rust brengt. maar ja, ik ben ook al 62 he Gel genoeg denk ik ook te vaak aan wat anderen verduren moeten ook aan jou hoor, maar er zijn zoveel kanten aan één persoon he en wat ze doen en laten, waaiert als een lawine soms over anderen heen. sterkte in elk geval, want tja vandaag gaat weer verder in morgen he, enz enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 He, Gips...je gaat me aan het hart... Ja, rotgevoelens komen altijd terug...that's live. Weten....voelen...doen...wat is wijsheid?! Ik weet ook niet goed wat te zeggen...sterkte, wijsheid...gun je ook wat stabiliteit. Gek mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 (bewerkt) Goed dat je het verteld, dat je je voor ons niet te erg schaamt waardoor je het niet zou vertellen. Doe vooral je verhaal ergens en dat kan hier zijn. Weet niet altijd wat te schijven maar lees het wel. Sommige dingen moet je gewoon ergens delen en dat kan best hier als dat je helpt. Gyps 15 oktober 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 (bewerkt) :heart:voor jou alles met zus oké? 16 oktober 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 20 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2015 Hoi Gips, De gedachte die mij helpt als ik het weer eens niet meer zie zitten: eigenlijk wil ik helemaal niet dood. Ik wil een beetje geluk. Misschien heb je daar wat aan.... Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Gefeliciteerd met je verjaardag Gipsy. Het mooiste cadeau kun je alleen jezelf geven. Daar laat ik het even bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 lastig om te lezen hoe je je gedraagt meis. 32 is volwassen he. maak er wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Gefeliciteerd Vind het moeilijk om nog te reageren. Je zegt het zelf al..niet zo handig. Tja wat moet ik dan nog zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Verder kan je van een verliefd gevoel genieten, zonder er wat mee te doen. Je wil toch geen probleem bij maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Ook hier nog even een felicitatieknuffel Gipsy. Zet jezelf dit jaar op de eerste plaats - altijd en onvoorwaardelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden