kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Lieve Gips... Alle goeds voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Ik wens je het allerbeste Gipsy. Zal je missen op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Waarom? Ga je missen hier. Knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2016 Sterkte meid! :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 och gipsy sterkte en veel succes! Ik zal je missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 27 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Hi Gipsy, Laat je af en toe weten hoe het met je gaat? En of je nog naar Beethoven luistert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Ik denk nog zo vaak aan Gipsy. Vind het ook zo'n naar gevoel helemaal niet te weten hoe het nu met haar gaat. Hoop dat ze toch weer een stuk beter in haar vel zit. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nevi83 Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Hoi! Vandaag een hele leuke dag gehad en een heleboel leuke wijze mensen ontmoet. Ik begrijp dat sommige mensen bezorgd om mij zijn en dat vind ik vervelend. Dus toch maar even schrijven. Het gaat goed met mij! Ik mis sommige mensen heel erg. Het forum is lange tijd erg belangrijk voor mij geweest. Op een gegeven moment kon ik niet meer schrijven maar ik heb het idee dat dat probleem is opgelost. Ik weet nog niet of ik hier echt ga terug komen. Ik denk het wel maar twijfel. En bij twijfel niet doen toch En ik weet de woorden niet zo goed te vinden nu. Nou wie weet word vervolgd en nooit zorgen om mij maken! Heb hele goede hulpverlening en een netwerk van mensen dat een oogje in het zeil houdt. En ik heb mezelf steeds beter onder controle. Aan alle mensen die ik vandaag heb gezien; bedankt dat jullie zo aardig waren en mij accepteerden. lady jane, tomtom2 en Anette69 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Hoi Gipsy, Wat fijn om van je te horen. Nog fijner dat het goed met je gaat! Regelmatig aan je gedacht, hoe gaat het nu met? Bedankt dat je even laat weten hoe of wat. Volg je gevoel meis, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 'Bij twijfel niet inhalen' is mijn motto. Lieve Gips, vond het echt een aangename verrassing om jou te ontmoeten! Fijn dat het goed met je gaat, ik wens je alle goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Lieve Gipsy, vond het super om je te ontmoeten! Fijn dat je er was. Liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Blij dat je er was en te horen dat het goed gaat met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Gipsy...mooi mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden