Akkordeon Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 1 week op de teller! Proficiat! Ik denk aan je.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 (bewerkt) Je presenteert een dilemma Gips. Ik denk dat het een gevaarlijke ilusie is om vast te houden aan dat als je sterker bent hem weer kan zien zo lang hij wel aan de drugs zit. Het enige wat kan is stel dat hij van de drugs af is maar dat ligt buiten jou invloed. Maar als die motivatie nu voor jou helpend is in niet gebruiken.....je weet zelf ook wel hoe lastig dit zal zijn. Probeer toch die motivatie ergens uit jezelf te halen. In je eigen kracht staan en het stoppen niet zo mega kwetsbaar te laten zijn als stoppen voor een gebruiker die zichzelf ook niet ziet stoppen. Want zo is het toch J is een gebruiker die niet wil/kan stoppen. De motivatie daarvan af laten hangen maakt je zo afhankelijk! Zo zonde Gyps. Jij bent het zelf waard, echt! 2 december 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 het lijkt bijna dat je de liefde gebruikt als excuus om je mee de afgrond in te laten sleuren Gipsy. J heeft gelijk, hij helpt mee je kapot te maken, maar jij bent de eerst verantwoordelijke. En waarschijnlijk zet je hem op een voetstuk omdat je zo hard iemand nodig hebt die lief is voor je. Maar of dat dan echt om J gaat? En wat en wie J is zonder drugs? En wat en wie Gipsy is zonder drank en drugs?Kortom nog werk aan de winkel voor je voorlopig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 december 2015 Rapport Share Geplaatst 2 december 2015 Misschien allebei afkicken...kijken waar het schip strand . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 december 2015 Rapport Share Geplaatst 3 december 2015 (bewerkt) Hoi Gypsy Dit gaat richting een afslag totaal de verkeerde kant uit als je niet nu keuzes maakt voor je zelf. Doe het voor jezelf Gyps Heel ver uit de buurt van dealer en J blijven lijkt me echt noodzaak. En of J ooit stopt, dat is aan hem en wat hij wil met zijn leven. Daar heb jij geen invloed op en kan je niks in betekenen. 4 december 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Hou vol! Je wilt er vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 moet...moet...kan als je dat eens vervangt door wil....wil....wil?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Er alles voor over om aan je trekken te komen? Is dit weer een vrijbrief om te gebruiken? Of om je de laten misbruiken. Wat heb je er voor over om niet aan je trekken te komen komt op de eerste plaats. Waar een wil is is een weg. Ook voor jou..Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 ai vrees het ergste, hoe is het met je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Oh ik heb zo een trek. Word helemaal gek. Heb er echt alles voor over. Nouja niet alles ik ga geen seks hebben met de dealer. Maar verder. Zondag wordt het zoontje van mijn beste vriendin 1 en ik moet daar heen. Ik moet gewoon. En dan kan ik niet gebruikt hebben. Is het gelukt Gipsy, of was de druk die je jezelf had opgelegd te hoog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Ik hoop dat het verstand zegeviert. Laat je wat van je horen meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Gipsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Ik leef nog! Het is in ieder geval een goed begin, zonder dat valt er weinig meer te sleutelen :-) Ga je weer aan de slag of..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Ik leef nog! Dat is op zich al een goed teken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Ik zie niet waarom die liefde onmogelijk zou zijn Gipsy. Als je afkickt van coke en alcohol dan wordt je een stuk sterker dan je nu bent. Dan zijn er twee kansen: of J blijft gebruiken en dan is de liefde inderdaad onmogelijk. Of J kickt ook af. Dan kunnen jullie samen een pracht toekomst hebben en zal hij je eeuwig dankbaar zijn dat jij de eerste en moeilijkste stappen hebt gezet. Als je niet afkickt dan is de liefde inderdaad onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Hoe goed dat aanmelden voor de dierenambulance ook kan zijn, voor jou nu is het een doekje voor het bloeden. Die aanmelding gaat je niet uit je situatie redden en dat weet je zelf ook wel. Wel goed dat je weer schrijft. Gewoon blijven schrijven, in je eerlijke schrijven zit een kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 (bewerkt) Of J kickt ook af. Dan kunnen jullie samen een pracht toekomst hebben en zal hij je eeuwig dankbaar zijn dat jij de eerste en moeilijkste stappen hebt gezet. Ik oordeel niet hierover maar controleer het motief op codependancy. Als ik iemand red dan eeuwig dankbaar en zal er een perfecte relatie zijn. Als ik die redenatie lees dan gaan er bij mij voor mezelf rode lichten branden. Voor je het weet komt de verantwoordelijkheid voor stoppen bij de ander te liggen en krijg je een grote symbiotisch iets, Wie weet is dit een scenario als dan als dan......maar ik zie een gevaar in denken in termen als samen met J. Eerst jij jou weg naar herstel dan evt als J wil zijn herstel en wie weet daarna...... 8 december 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Laatst toen ik zo een trek had heb ik m'n tv verkocht. En nu heb ik weer een creditcard Maar het goede nieuws is dat ik me heb aangemeld als vrijwilligerswerk voor de dierenambulance. Ik hoop dat dat me weer een beetje op de goede weg krijgt. Een doel in mijn leven. Nog steeds smoorverliefd op j. Een onmogelijke liefde. Neemt de dealer ook credit cards aan? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Ha Gipsy , heb je die nieuwe Documantaire van Amy winehouse gezien? Die heet Amy . Ff kijken ze kon goed zingen ben fan van haar . Heb er een cool schilderij van gemaakt ook ,. Maar ff kijken ok ga je goed verder :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Neemt de dealer ook credit cards aan? :-) ps: was een beetje flauw, maar ik kan niks toevoegen aan wat Loen al heeft gezegd. En jouw draadje doorgelezen hebbende, vraag ik me af of je wel wilt stoppen. Of dat je alleen niet tegen de ontwenningsverschijnselen kunt.. Maar dat is wel erg makkelijk, je maakte een paar keer een opmerking over je vader die ik nogal duister interpreteerde, dat moet er wellicht eerst maar ook uit...Ik weet het niet, blijf schrijven iig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 Lees het stukje dat je net schreef nog eens een paar keer over. Ik lees hij maakte me gelukkig. Is dit zo? Hij geeft je aandacht. Aandacht hoeft geen geluk te wezen . Jij bent degene die jezelf nodig hebt. Jou aandacht voor en naar jezelf toe. Jij hebt jezelf nu hard nodig. Geen J...geen rotzooi. Neem jezelf serieus...je bent het waard❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 te triest voor woorden dit Gipsy wanneer word je nou eindelijk volwassen Je gelooft hem kennelijk nog steeds?Iemand die zelfmoord wil plegen maar eerst zonodig de rekening moet plunderen van degene die hij zegt lief te hebben?Jij die met een junk omgaat en hem je pincode geeft?Jij die niet je dagopnames tot een aanvaardbaar bedrag vastzet?Ieder ander kan je ook bestelen en je rekening leeghalen tenzij jij het daglimiet op zeg €100,= zet Dit zijn de dingen die jijzelf, als verslaafde ook deed naar je zus schreef je erst; liegen, bedriegen, en ik meen ook stelen dat je ooit schreef. Misschien heb jij J wel nodig om te leren dat al jij niet voor jezelf kiest, een ander dat zeker ook niet (meer) doet. Als je dit hele draadje terugleest wat vind je er dan zelf van?Ik merk net als MG dat ik me teveel opwind en erger hier, dus ook ik ga niet meer reageren voorlopig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 Ik weet niet waar ik moet beginnen. Eergisteravond was j bij mij toen hij werd gebeld dat het slecht ging met zijn moeder. Ik heb hem de sleutel van mijn huis gegeven en afgesproken dat hij terug zou komen en ben gaan slapen. Toen ik wakker werd was j er niet. We hadden even appcontact en hij zei dat hij thuis was. S middags wilde ik boodschappen gaan doen en kwam ik erachter dat mijn pinpas en creditcard waren verdwenen. Meteen online gekeken en er was heel veel geld opgenomen. J wist mijn pincode. Ik vertrouwde hem volledig. Zo naïef. J natuurlijk meteen proberen te bellen en naar zijn huis gefietst. Toen kreeg ik een sms'je dat hij met een uur thuis zou zijn. Ik heb hem gevraagd naar mijn huis te komen. Dat heeft hij gedaan. Hij was heel achterdochtig dat ik iemand gebeld had en dat er iemand zou komen. Hij had heroïne gebruikt, iets wat hij nooit doet. Hij was s ochtends thuis gekomen bij mij en toen lag ik nog te slapen. Toen heeft hij mijn pasjes gepakt en heleboel geld gepind en zijn weekmedicatie meegenomen en is naar het strand gegaan met de bedoeling zelfmoord te plegen. Uiteindelijk heeft iets hem doen terugkomen. Ik wilde zijn ouders bellen maar dat mocht niet van hem. Uiteindelijk heb ik een brief geschreven waar hij als het goed is het adres van zijn ouders op heeft geschreven. En hij heeft me het nummer van zijn bewindvoerder gegeven. Vanochtend fact gesproken en die zeiden dat hij zelf contact op moest nemen met zijn bewindvoerder en het geld terug moest en dat ik anders aangifte moet doen. Tegen j gezegd maar hij durfde niet te bellen. Al een paar uur niks van hem gehoord dus uiteindelijk net zelf zijn bewindvoerder gebeld. Die heeft j net gebeld en gaat nu z'n ouders bellen. Ik voel me zo verdrietig. Ik kon het gewoon niet geloven. Ik heb hem ook gevraagd of hij echt verliefd was op mij. Hij zegt van wel. Hoe kun je dan zoiets doen? Ik snap het gewoon niet. Ik snap het echt niet. Hij maakte me zo gelukkig. J maakte je gelukkig. De coke maakte je gelukkig. Alcohol maakte je gelukkig. Allemaal onzin. Lees dat stuk van Loen nou eens door. Lees al die stukken van de anderen eens door. En doe er eens iets mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 De dealer had j drugs geboden als ik met hem naar bed zou gaan. Ik ben hier heel erg van geschrokken. In wat voor wereldje ben ik beland. Wegwezen bij die dealer. Wegwezen bij de drugs. Straks heb ik zo een trek dat ik het nog doe ook. Heb je dit direct van de dealer of van J? Laat eens door je hoofd gaan dat J wellicht dit aanbood aan de dealer in ruil voor drugs en dat J deed alsof de vraag van de dealer kwam om jou reactie te peilen? Dit bedacht ik me eerder al en durfde ik niet te schrijven. Nu ik lees hoe grenzeloze junkie gedrag J vertoont lijkt het me plots niet eens meer heel onwerkelijk. En nog een vraag, wie kwam met het idee creditcard? Was dat toevallig ook J? Zou nu echt eerst voor je eigen veiligheid de adviezen van Loen ter harte nemen en te beginnen met een nieuw slot! J is een junk! Wordt wakker Gypsy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 10 december 2015 Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 Wat erg voor je Gipsy. Je houdt dus meer van de drugs dan van jou. Ik vind dat jij iemand verdient die jou op nummer 1 zet. Dat is Gipsy zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden