Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Morgu Nancy, gek, ik had ook nog wel even willen blijven soezen.... maar tis niet anders he? 

Net heel snel even de draad doorgekeken van gisteren... 

Tatum weer terug. 

Fijn je weer te zien Tatum, jammer van de reden, maar gaat weer helemaal goed komen. 

 

En zat vol verbazing en plezier te lezen dat Joop het woord 'zweefteef' nog niet kende..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik snap niet zo goed wat er op de dagdraad gisteravond aan de hand was, ik ga er van uit dat we een heleboel niet niet kunnen zeggen of vertellen ivm privacy maar ik heb ergens wel het gevoel dat er eerlijkheid is omtrent drankgebruik en het algemene welbevinden.

Het geeft me een vaag onbehagelijk gevoel.

 

Over tot de orde van de dag, te beginnen met een YvonneCoffee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen frummers,

vandaag lekker een saunadagje

lekker de warmte opzoeken.

En na afloop heb ik op 20 min. fietsen

van het saunakomplex mijn laatste

kompetitiewedstrijd alweer van dit seizoen.

Een lekker lange dag van huis dus.

Ik hoop dat jullie het net zo goed krijgen vandaag

als ikke :rose:  en die zon denken we er dan maar bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen, goede dag gewenst.

 

Gisteren gesprek gehad met ggz. Vanaf maandag krijg ik hier Spits team (Sociaal psychiatrische intensieve thuis service) hier. Dit om opname in psychiatrische kliniek te kunnen voorkomen. Dit team komt hier voor maximaal 6 weken.

Heb geen puf om hier veel te reageren, maar lees jullie verhalen.

 

Zoals een vriend zegt, alles komt ooit goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen,

 

Een hele fijne dag toegewenst.

Gisteravond heb ik bijgelezen op de dagdraad. Dat was een bijzondere, zo laat op de avond.

Eline kreeg er een vaag onbehaaglijk gevoel bij.

Ik heb niet meegepraat omdat ik met achterstand binnenkwam, maar ook niet kon plaatsen waar het nou helemaal over ging. Ik wacht even af of dit een vervolg gaat krijgen.

 

Dagpact;

 

Agnieta

Ietje

MijnGerrit

 

Ook goedemorgen Toine, meestal ben je zo weer weg toch? Nu even niet, vandaar een extra goedemorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, ik hoop dat je het met de ondersteuning spits gaat krijgen voor jezelf.

Lekker meelezen is prima natuurlijk. Misschien soms een kort berichtje over hoe het gaat? Voor ons?

 

Jane laatste wedstrijd. Hoe eindigen jullie? Bovenin, onderin, middenmoot?

 

Goede dag iedereen!

 

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Sugar,

 

Nee joh mijn schuur is nog een klerezooi en er is jaren eigenlijk niets aan gedaan.

Ik spaarde vroeger gereedschap en als er ergens een aanbieding was van goedkope dingen dan kocht ik die. Ik heb dus zoveel nieuwe dingen waarvan ik dat niet meer wist dat ik die had. Ook kreeg ik altijd van mijn partner gereedschap voor mijn verjaardag. En met het leeg ruimen van zijn huis na zijn dood, is ook van hem alle gereedschap hier gekomen.

Nu ben ik bezig op planken tegen de muur te maken zodat alles dadelijk eens netjes is opgeruimd. Gaat nog wel een tijdje duren voordat alles opgeruimd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggûh. Prachtige wolkenpartijen vandaag hier. 

Hier gaat het goed met niet drinken. Ook in het echt  :P

 

Spaar je het alleen of gebruik je het ook, Bolletje? Ik vind dat altijd wel wat hebben bij een vriend van mij...kom je in de schuur (meer werkplaats) met een prachtig robuuste, geleefde werkbank, bankschroef erop, met allerlei gereedschap gesorteerd erop, boven, onder, naast...aan t gereedschap zal het niet liggen tenslotte :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kurk,

 

Vroeger gebruikte ik het heel veel omdat ik altijd alles zelf deed. Geen geld om iemand anders te laten doen. Tegenwoordig wat minder maar ik heb nog een hele oude werkbank (misschien wel 50 jaar oud) waar ik regelmatig dingen op deed. Maar die ligt al een tijd zooo vol dat ik er niet meer op kan werken.

Heb een tijd veel aan de houtbewerking gedaan, meubeltjes maken en zo maar heb mijn draaibank voor 2 jaar terug weggegeven. Er ligt nog veel aan gereedschap zoals beitels en gutsen, waar ik weinig mee kan doen. Maar het is gewoon leuk om veel gereedschap te hebben.

Inderdaad, gereedschap wat mooi gesorteerd aan de muur hangt, dat is kicken. Nou dat probeer ik nu ook te gaan doen. Orde scheppen in de schuur.

 

Fijn hé dat je zo goed gaat? Daar krijg je zelfvertrouwen van.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dus gewoon niet meer doen. Wat er buiten het forum gebeurd moet ook buiten het forum blijven.

Wacht eens even...want die snap ik niet helemaal. Zou het forum dan niet helemaal leeg blijven?

 

Wanneer jij meldt dat je in je schuurtje aan het werk gaat gebeurt toch, zoals eigenlijk alles, buiten het forum?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...