Quinn Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Dat is uit een liedje van Paul de Leeuw. De rest van de tekst is ook prachtig hoor, daar niet van, maar vind ik persoonlijk nogal triggerend. Ik wil hem je best sturen, geef maar een gil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Lieve Frummers, Sjonge, wat een tijd is dit. Heel waardevol..leer mijn vriendinnen kennen, maar ook mezelf. Ik merk dat ik weinig ruimte voel om te reageren op jullie draadjes...ik lees af en toe wel. Maar letterlijk tijd en energie ontbreekt....ik wil het gezegd hebben. Geen desinteresse, maar het lukt ff niet en ik heb andere prioriteiten, die ik heel bewust kies. Het ga jullie ook allemaal goed in jullie worstelingen. Eef123, Sita2, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Eigen prioriteit is het belangrijkste kruidenthee. Goed voor jezelf zorgen en op anderen reageren hoeft niet. Wat je hier schrijft is ook helpend en ondersteunende voor anderen. Voor mij althans. Mooi om te lezen hoe je het beschrijft. Het gevoel en gedachten wat we allemaal zo kennen. Mooi. Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Denk aan je kruidenthee, veel sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Hou je goed Thee. Het wordt vast een mooi afscheid. Denk om het afstapje straks, als alles voorbij is en je weer gewoon gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 heb een mooie dag vol liefde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Sterkte vandaag kruidenthee. Hoop dat jullie aan het eind van de dag tevreden terug kunnen kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Zware dag, hoe dan ook... veel sterkte ermee, Kruidenthee. Wat een geschenk, zo'n vriendinnengroepje. Ga maar lekker aan elkaar hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 :excl: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Hoop dat je een goede dag hebt Thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 O, wat zijn jullie lief. Net thuis. Wat was het mooi, warm en waardevol. Heel erg bijzonder om dit zo te mogen beleven. De muziek, de woorden, het ritueel alles klopte, alles ging goed en op een bepaalde manier ontspannen. En nou ben ik leeg. Ja, ik denk om het afstapje Quinn, Sita2 en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Wat wonderlijk, hè? Dat zoveel verdriet tegelijk ook deze mooie kant kan hebben. Oei, wat zul je moe zijn, ook de komende dagen. De accu is leeg. Mooi, die term 'afstapje'!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 dagje bezinken/integreren in de sauna Thee? Komplimenten voor wat jullie samen deden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 En nu in de rust. Alles laten landen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 (bewerkt) En dan blijkt het leven gewoon weer door te gaan. Dat vond/vind ik altijd zo moeilijk: hallo, jullie doen alsof er niks gebeurd is!!! Hoe gaat het met je, Thee? 21 januari 2017 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 ⚘❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Dank je wel lieve schatten...mooi Lars... Ik hou even wat afstand....voor mezelf. Sita2 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 (bewerkt) Wees maar even lief voor jezelf❤ 22 januari 2017 bewerkt door Singbluesilver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 (Even een stille knuffel voor Thee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden