Spring naar bijdragen

Woensdag 19 maart 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Dan heb je een mooi lange nacht gemaakt Eline, lekker. 

 

Heb de draad van gisteren nog niet doorgelezen. 

Maar geen prettige dag dus Jen? 

Een dag om te vergeten.... is het ook een dag die je gewoon kunt schrappen? Dan zou ik dat gewoon doen. 

Vandaag nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen dus. 

Ik hoop dat je een betere dag hebt nu.. 

 

Rosa alweer er vandoor zie ik , hoop dat ze een fijne dag heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook een fijne dag vandaag Jen. 

 

Lees net bij gisteren dat Wijfie haar hond heeft laten gaan. 

De enige goede beslissing Wijfie, maar pfff, wat een moeilijke he? 
En wat een verdriet heb je dan, ook al weet je dat het goed is. 

En wat is je huis ongelooflijk leeg en stil dan he? 

Sterkte hoor, heel veel sterkte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels al weer tien voor half zie ik. 

Tijd om in de versnelling te gaan.... 

Luitjes, ik wens iedereen een mooie dag. 

Het zonnetje van zojuist is al weer helemaal verdwenen. 

Maar toch... maak er iets moois van

 post-1140-0-92346600-1389382370_thumb.jpg

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Hele mooie foto's binnen, dus ik heb wat te doen de komende dagen en het weekend. Foto's bewerken en aan mn website werken. 

Mn pakketje is binnen met mn allerallerallereerste inkoop, straks ophalen bij de buren als koffie op is en ik mn tanden heb gepoetst. 

 

En ik vrees dat ik niet in aanmerking kom voor de app. Denk dat dat een aanvulling is op de behandeling. Ik heb geen behandeling, maar wel gehad, bij de Brijder. 

Maar ik zal dat nog eens vragen want ik heb echt wel het gevoel dat het me zou kunnen helpen. 

 

fijne dag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijken baby's ergens op dan Agnieta behalve op..uhh.. nou ja... baby's?

 

En voordat ik het vergeet: bedankt mensen voor de felicitaties.

Naast het merkwaardige toeval dat bij de naam er de naam Dylan aan vast is geknoopt viel me nog iets op. Roepnaam: Jamie. Niets bijzonders maar (en daarmee is meteen de vraag van MijnGerrit beantwoord) er is dus nog een kleinzoon van mijn andere zoon van inmiddels een maand of 10. Roepnaam: Oliver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggie ik heb het gevoel dat er verschillende Aggies zijn, en ik vraag me af welke Aggie er vandaag weer achter de pc. zit. Ik heb het gevoel dat er een boze Aggie is, een kind Aggie, een moeder Aggie, een hele drukke Aggie enz. ;)

 

Ik ben heerlijk buiten aan het rommelen. Het terras aan het schoon maken maar krijg bijna het mos niet weg met de hoge drukspuit. Wel ben ik zelf helemaal smerig en nat. Maar we doen het rustig aan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Men moet wat willen om ergens te komen.

 

Ik wil straks stemmen maar geen idee op welke partij...geen stemwijzer te vinden voor deze wereldstad. Nattevingerwerk vind ik voor dit niet zo prettig...toch maar wat verkiezingsprogrammas doorlezen. Alsof ik niets anders te doen heb  :P

 

Vanmorgen voor t eerst bij mijn Dr. Phil geen traan gelaten, t wordt nog wel eens wat met mij. Heen gefietst met regen en tegenwind en toen piepte er een dapper zonnetje tussendoor, alsof die wilde zeggen: komt wel goed schatje. Terugweg zon en wind mee. Was wel symbolisch allemaal  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nee Aggie dat ga ik je niet vertellen, het is ook zeker geen aanval of zo, meer een constatering. En ik ben niet weg hoor maar je zou gaan wandelen dus dacht ik ik kom dadelijk wel weer even kijken. Maar voel je niet aangevallen want dat is niet mijn bedoeling geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggie wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat ik het gevoel heb dat je stemming heel vaak wisselt. Maar misschien had ik dat niet moeten schrijven. Maar het is zeker geen aanval of zo het is een gevoel van mij. Ik kan het ook helemaal verkeerd voelen hé?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

we hebben allemaal verschillende kanten Agnieta

voel je niet zo snel aangevallen svp

Bollegt toch uit hoe ze het bedoelt en

dan val je weer over één woord.

Juist omdat je het van Bol niet had verwacht

mag je openstaan voor het feit dat

het ook niet aanvallend is bedoeld.

gewoon sorry na een misverstand is ook goed.

ik ga te fietsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...