Spring naar bijdragen

Woensdag 19 maart 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Internetfora zijn ook best lastig. Als iemand over mij constateringen zou doen als Bolletje deed dan vind ik dat helemaal prima. Dat waardeer ik dat zelfs en het is me niet snel te confronterend. Het is maar feedback en ik neem de leerzame dingen mee en vergeet de rest. En ik denk na waarom iemand dat schrijft en wat de bedoeling ermee is. Wat betekent het dat iemand op een ander (die elkaar niet zien of kennen verder) overkomt als verschillende types. Als iemand mij dat zou schrijven dan zou ik denken dat ik veel verschillende stemmingen heb die ik afwisselend uit op dit forum. Iedereen is anders en de een wisspelturiger dan de ander in hoe diegene overkomt op anderen. Ik zou denken is dat zo en ervaar ik het als een probleem dat dit zo is. Als het geen probleem is, is er niks aan de hand verder. Vind je het zelf wel een probleem dan zou je iets kunnen veranderen. That's all, niets meer niets minder.

 

Maar waar de een constateringen juist fijn vind en aanmoedigd is de ander daar echt niet van gediend. Maar hoe kan je dat nu weten als je met je goede bedoelingen iets formuleert wat je opvallend vind aan hoe iemand overkomt.

 

Verder een goede middag. Ik ben vrij en heb net gestemd en boodschappen gedaan. Ik ben moe van teveel doen de afgelopen dagen, ik ga een middagslaapje doen. Ik lijk wel een oude man maar ik heb er gewoon behoefte aan nu :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat wel een beetje een emotioneel chantagemiddel dat je daar gebruikt Agnieta. Dat we geen strijd mogen aangaan want dan zou je wel eens trek krijgen.

Ook op mij maakten je berichtjes de indruk dat je niet lekker in je vel zit. En daar mag best wat van gezegd worden. Dat is niet leuk, dat snap ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerrit,

Dat zijn voor mij dan dus de echte triggers;

Zo'n, schattig klein glaasje likeur erbij.

Nog lekker slagroom er op ook!

Wat goed van je, dat je het meteen doorgeschoven hebt.

Zegt veel, over hoe sterk en standvastig je er op dit moment in staat.

Goed hoor, echt waar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wezen stemmen.
Deze keer in het verzorgingstehuis waar 3 van mijn grootouders hun laatste adem hebben uitgeblazen.
Na het stemmen ben ik even op de afdeling wezen kijken tot half de gang.
Met het neerpennen komt de brok in m'n keel terug.
Herinneringen komen bovendrijven.
Lieverds, wat een geluk dat ik jullie in m'n leven heb mee mogen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das lief Ineke. Ik kan me heel goed voorstellen dat er toch weer een hele hoop herinneringen naar boven komen hoor. Laat het maar gebeuren en als je verdriet voelt, huil dan maar.

Mijzelf helpt het altijd om dan maar wat te praten tegen de overleden mensen, en zeggen dat ik ze erg mis. :heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey wat een goed idee met knoflook. Ga ik maken. :D

 

Jen heb je geen lekker toetje na? Of een grote kop met een klein beetje koffie en verder alleen maar slagroom. En daarboven op wat koffie of cacaopoeder, met daar bovenop wat chocolade snippers met nootjes en daar bovenop een lange vinger, gedoopt in warme chocoladedip.

Nou, neem van mij maar aan dat je dan geen honger meer hebt hoor. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha Bol

(de Bolle Jen :) )

 

Raps ik heb op MP een Actifry gekocht.

Op een portie van rond 1 kg druppel je eém eetlepel olie

de hete lucht doet de rest en ja ze worden heerlijk knapperig.

diepvries of verse patat zijn meestal 1 x voorgebakken en

die zijn eerder klaar en daar doe je geen vet meer bij.

Je kunt er ook kippeboutjes enzo in bakken, maar ja dan heb je dus geen patat he.

 

Nou koffie en verhalen schrijven weer.

Dit keer moet ik mijn huis toen ik 10 was laten vertellen, pffffffff hoe verzint die docente

het toch steeds weer. Maar wel leuk om herinneringen op te halen en er wat van te breien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow, een naam met veel betekenis dus, dat wist ik niet. 

 

Nee, ik vind hem zeker niet onaangenaam, maar ik geeft toe dat ik wel eens glimlach als je iemand aanraadT om zijn of haar maag goed te vullen, ten einde de trek tegen te gaan. 

 

dt'tje :o

bewerkt door Jen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...