Spring naar bijdragen

Woensdag 19 maart 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ah, is er nog chocola!

Ik ben ook een liefhebber.

 

En heb het ook wel verdiend vind ik, ik heb daarnet 30 euro afgeslagen van de Bank Giro Loterij. Dat zou ik gewonnen hebben, maar ik doe niet mee. Ik hoefde slechts mijn naam op te geven. Ik vertrouw dat soort zaakjes niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kleine is zo zot als een achterdeur, maar ze glijdt gelukkig niet meer uit.

Morgen gaan we weer naar de hondenschool; het belangrijkste aspect daar vind ik het spelen met andere honden dat steeds beter begint te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naast dat ik gestemd heb, heb ik nog een keuze gemaakt. Ik ga van Bank wisselen. Al heel lang vind ik eigenlijk dat ik de ING vaarwel moet zeggen. Ik ben daar ooit terecht gekomen na de fusie en sindsdien denk ik er al over na. Het is natuurlijk wel een gedoe want ik moet wel allemaal zaken zien te wijzigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 maanden en half, Gerrit. 

Ik  heb haar onlangs in huis genomen, dus, tijdens een nogal moeilijke periode hier en ik voltijds aan het werk.

Vele mensen hier waren daar tegen.  

Zij kregen gedeeltelijk gelijk, en ik kreeg gedeeltelijk gelijk.

Ik ben maw een beetje egoistisch geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hé Jen om zo te genieten van die kleine :)

 

Nou Ger. ben maar blij dat het geen Ierse Wolfshond is die daar bij je op het toetsenbord ligt.

Ik heb er een gehad, en dat was de grootste Ier van nederland met een schofthoogte van bijna een meter.

Die liet ook vaak wat vliegen hoor. Ik hoorde dan heel zachtjes PPPPPFFFFFFFFTTTTT, en dan keek hij met verschrikte ogen naar achteren en rende met een rotvaart de gang in. Liet mij met de stank zitten. Nou en ik kan je zeggen dat die kon meuren die jongen. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat mag Gerrit.

Stap 1 is nog vrij simpel hoor, een nieuwe rekening openen.

En de bank waar de lening voor het huis loopt laat ik maar even voor wat het is, dat is me te veel gedoe, als het al kan.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...