bolletje Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 Wat een drokkele hé Jen? Heerlijk zo'n toetie. Als ze nog pup zijn ruiken ze zo heerlijk naar heu...???? ja naar gewoon puppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 naar jong en beloftes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 Nee, ik dacht al dat het niet jouw handen waren, Jen! Maar leuk hoor, zo'n jong hondje. Helaas geen tijd voor hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 Net pas gegeten want was vanmiddag vrij laat gaan sporten en daarna sauna. Daarvoor nog gestemd en gewinkeld. Kon niet op mijn partij stemmen (SP) wat vroeger altijd wel kon in mijn gemeente. Beetje jammer. Had in de middag al een turkse pizza met donner en alles erop-en-eraan op. Net heb ik kip met sla op, verder zonder aardappelen oid want het is al zo laat. Ga zo nog even verder online winkelen in een ander tabblad, ik zap wat heen en weer. (of doe Heintjes zoals dat hier heet volgens mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 (bewerkt) Wat een klein hondje, die moet nog oppassen voor die dikke kat van Gerrit. Ik heb familie en die heeft een hondje dat door een kattenluik past, die hoef je niet uit te laten. Maar je moet er wel mee spelen, het blijft wel een hondje. Ik ga eens echt vroeg naar bed. Slaap lekker. 19 maart 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 Mijne gaat ook door het kattenluik in feite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 slaap zacht Adrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 Slaap lekker allen. Voor de rest geen contact, maar alla.. Tot morgen!!! Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 wat bedoelt ge Nance? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 Ook hier een rustige nacht gewenst voor iedereen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 pfoehee dat krijg ik als ik uitstel dan wordt het nachtwerk. maar het is af gelukkig. gauw naar bed noeg even slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden