Spring naar bijdragen

Maandag 10 maart 2014

rosa45

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, wat een korte draad gisteren, allemaal lekker buiten in de zon en Jen lekker geslapen

Ook ik kan niet quoten wat ik ook probeer wil iemand mij bij het dagpact zetten? Ik voel een vage trek en ervaar wat minder strijdlust.

Misschien zo even een koude douche even de geest op scherp.

Ietje ik hoop zo dat je het mag proberen met Baclofen, ik duim!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Rosa

Eline

Goedemorgen allemaal! Ik ben weer terug van de wintersportvakantie. Voor het eerst op skiën gestaan, 

goh, wat moeilijk! Die dingen glibberen alle kanten op met mij erbij! :blush: Maar wat heerlijk om in het zonnetje

in de sneeuw te zitten!  

En dan nu maar weer naar het werk, maak er een mooie dag van!!!   :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad een heel kort draadje gisteren... 

Ben benieuwd hoe Agnieta het heeft gehad met de horde kinders.

en dan moeten we ook nog even de slingers ophangen, want Lenie is vandaag jarig. 

Lenie, van harte, hoop dat je een heel fijne jaardag hebt en dat er een mooi, gezond jaar is begonnen voor je. 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
Ennu..... rond een uur of tien even de taart langsbrengen? icon_cheerleader.gif
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Lenie,

Van harte gefeliciteerd :present: ,

Beetje zenuwachtig,

Examen om 13.00 uur.

Net al mensen geweest voor mijn rolgordijn in mijn slaapkamer.

Het ging niet meer omhoog

Ze hebben even gerommeld met het knopje.

Het was ontregeld 

Maar..alles doet het weer.

En het was nog service van de zaak ook.

Dat is ook weer fijn toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb alles afgezegd vandaag;

Mijn werkhuisje, en ook een vriendin, die vanmiddag zou komen, en ik 2 jaar niet meer gezien heb.

Om maar zo relaxed mogelijk te zijn voor het examen.

Werkhuisje, verplaatst naar volgende week.

Vriendin, naar het einde van de maand.

Zucht..je moet er wat voor over hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat spannend Rapi, maar ik heb het volste vertrouwen dat je het haalt hoor. Heb je vannacht een beetje kunnen pitten?

Zal vanmiddag duimen voor je.  En vanavond horen we "Het is allemaal goed gegaan, heb ik me daar zo druk over gemaakt. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Nancy

Dank voor de koffie en ontbijt.

@Rapiilos; veel succes en niet meer de hele tijd leren. Ik ging wel eens even wandelen en even helemaal alleen zijn voor een examen. Even je hoofd leegmaken ipv stressen door er informatie in te blijven pompen.

@jennie; van harte

Ik ben de komende 2 dagen vrij en ik ga eerst opruimen en dan denk ik ook naar de sauna. Heb nog 1 croupon bon die bijna over de datum is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol, Je hoort vanmiddag|vanavond nog van me hoor.

Erik,

Ik moet een voorbereidingsgesprek voor een M.D.O. doen vanmiddag bij iemand.

Nog nooit gedaan.

Ga wel eerder naar mijn werk om het vorige M.D.O. door te nemen, zodat ik een idee heb hoe het gaat, en wat de veranderingen in die tussentijd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol, Je hoort vanmiddag|vanavond nog van me hoor.

Erik,

Ik moet een voorbereidingsgesprek voor een M.D.O. doen vanmiddag bij iemand.

Nog nooit gedaan.

Ga wel eerder naar mijn werk om het vorige M.D.O. door te nemen, zodat ik een idee heb hoe het gaat, en wat de veranderingen in die tussentijd zijn.

Dat mag bij ons een niveau 2 helemaal niet doen. Niveau 3 eigenlijk ook niet in de praktijk. Dat doet de Eerst verantwoordelijke verzorgende bij ons.

Ik neem aan dat je wel eens passief aanwezig bent geweest bij zo'n gesprek. Wat ik merkte is dat je de tijd moet nemen voor de inleiding, wat JIJ in welke volgorde wil bespreken en meteen aan de familie vragen of ze punten hebben in te brengen. Anders komen die punten aan het eind en dat is omslachtig en kost tijd. Je kan hun punten beter meteen verwerken in jou structuur van het gesprek. En neem de tijd voor notulen en eindig altijd met wederzijds gedeelde actiepunten. Dat zijn de punten die mij te binnen schieten bij een dergelijk gesprek. Ik heb het wel eens samen gedaan met een meer ervaren iemand maar nog nooit alleen. .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mensen,

Weer terug, en geslaagd voor mijn tweede proeve.

Eric,

nu krijg ik het toch wel even benauwd hoor,

Bij ons mag een niveau 2 eigenlijk ook geen M.D,O gesprek doen.

Hoop niet, dat het dan afgekeurd wordt bij het N.T.I., want daar moet ik regelmatig, evaluatiegesprekken naar toe sturen.

Heb in mijn vorige beroep wel heel veel begeleiding gedaan op niveau 3 en 4, maar ja dat telt niet natuurlijk.

Er zaten natuurlijk wel 2 beoordeelaars bij, dus zat ik niet echt alleen.

Oh bah, nooit aan gedacht, dat de opdracht dan misschien niet goed gekeurd gaat worden.

Sterkte wijfie,!

Fijn, dat het goed voor je was Agnieta!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...