jani Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Goedemorgen, Dagpact: Hardleers. Fijne dag voor iedereen en tot vanavond, nu eerst aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Even bloed laten prikken. Nee niet voor m'n lever hoor die is denk ik wel goed, maar voor m'n cholesterol 4 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Goedemorgen, moest ik net autoruiten krabben.... nu nog even koffie en dan richting ZH, niets bijzonders, controle Daarna de rest van de dag rustig aan want dan is de energie weer op Hoop dat Agnieta stappen onderneemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Moggûh, even moed verzamelen met een bakkie koffie...denk dat het kouder is dan het lijkt uit het badkamerraampje maar wat ziet het er heerlijk uit buiten. Met dit weer niet zo moeilijk om vroeg het bed uit te rollen. En het wordt nog mooier deze week! Maar eens kijken of er ook wat tips te vinden zijn voor zomerse 0.0% drankjes voor thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 goeiemorgen frummers ik las dat we een prachtige voorjaarsperiode tegemoet gaan niemand bezwaar tegen denk ik? Kurky er is een draadje met allerlei heerlijke drankjes, bij thema's of tips even zoeken en experimenteren maar. even op zoek naar ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Ja, ik heb m gevonden bij tips en adviezen, staan leuke dingen tussen. Maar alcovrije wijn komt er hier niet in, is niet te zuipen vind ik. Jillz wel. Zit tegenwoordig overal aan de icetea. Omdat het in zo'n mooi glas zit met ijs, citroen, pluimpje en een rietje...ziet er zo feestelijk uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Zo ik ben weer terug. Vraagt die bloedprikster of ik nuchter ben :blush: erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Ze moest eens weten wat ze vroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Goedemorgen frummers. Pffff, beetje laat, Snel maar een bakkie nog even doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Hahahaha Kurk. Ik kom wel een pakje brengen hoor Akkie. Morninkjes Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 eerst een lekker eitje, en natuurlijk koffie en thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Goedemorgen, Snel, Nederland in Beweging aanzetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Hihi.. Bol, hebben ze je nog wat bloed laten houden? Wow, ziet er weer lekker uit Jane, ik hou het bij een smoothie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Las over de uitslag van het bloed van ietje. Wat ellendig Ietje... kan me indenken dat je niet blij bent met deze uitslag. ik weet niet, maar misschien heb je iets aan deze link: http://www.lymenet.nl/. Ik heb zelf niet gezocht, maar wie weet is er iets te vinden over wat je kunt doen als je al een kuurtje hebt gehad en de bacterie nog steeds actief is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Goedemorgen, Dagpact:HardleersMiranda MijnGerrit Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Goedemorgen, Dagpact: Hardleers Miranda MijnGerrit Nadia Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Zo, weer helemaal fit , Ietje, Gelukkig, dat ze de oorzaak hebben gevonden, Dan kan er hopelijk eindelijk iets aan gedaan worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Moeilijk hoor Ietje.. en je huisarts dan maar opvoeden he? Vast blijven houden hoor. Desnoods de info van die site uitprinten en onder zijn/haar neus duwen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Luitjes, ik ga in beweging komen hier. Het zonnetje schijnt eindelijk, hoop dat het ook blijft zo. Maak er een mooie dag van... Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Môin. Geplaatst Gisteren, 22:09 Beste forumdeelnemers, Hierbij willen we jullie verzoeken om muziekvideo's op de daarvoor door jullie gemaakte draad te posten. ..... Toch vrees ik dat dit niet gaat werken, eenvoudig omdat niemand daar constant gaat kijken, tenzij ...... Plingggg ... "WE" maken gewoon de dagdraad geschikt voor óók muziekvideo's. Gewoon door in de titel of label te vermelden: "plus video's". Heeft dat label ook eindelijk een fatsoenlijke functie, wordt keurig aan de regeltjes voldaan en kan iedereen weer rustig slapen. Jen en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Jij ook een goedemorgen Dylan.... Denk niet dat dat de bedoeling van de mods is Doinngggggggg hahaha. Maar leuk bedacht. En nu Von... wegwezen... aan de slag jij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Het gaat hier toch niet om de bedoelingen van de mod's maar blijkbaar om de bedoelingen van een topic en degenen die daar op willen schrijven. Wanneer iedereen die alle opwinding (en bans) over het onderwerp maar onzin vindt nu even op "vind ik leuk" klikt, worden deze bedoelingen snel en voor alle partijen duidelijk. Jen en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 (bewerkt) Ben het volkomen met je eens Dylan. Het enige wat ik een punt vind is video's posten op een moment dat iemand een hulp vraag uit in het forum. Dan zouden we niet moeten willen dat dit ondergesneeuwd raakt. Ik probeer zelf niet in te breken met liedjes als er een echte discussie is. Dat is hetzelfde als in het echte leven mensen echt in gesprek zijn en ik hard muziek erdoor ga draaien. Maar er zijn genoeg momenten dat de discussie stil valt of in de late uurtjes dat het helemaal rustig is. Dan plaats ik gewoon een liedje. Ik denk dat er helemaal niemand zich stoort aan een liedje na 23.00 want dan is het aantal deelnemers die online is van 1-4 mensen en is er geen serieuze discussie en overdag zijn er ook zoveel stille momenten op ADB. Stilte opvullen met een muzikale intermezzo vind ik juist wel leuk, En soms wil ik met een bepaald nummer of songtekst ook echt iets zeggen. Linken naar youtube is op internet ook een vorm van communicatie zoals het posten van een afbeelding smiley......dat ook is. Het is zoooo ouderwets dat communicatie puur en alleen geschreven tekst zou kunnen zijn. En dat aparte draadje is geen alternatief. Wat ik dan zou moeten doen en dat vind ik een omweg....is liedje in het aparte draadje zetten en in de dagdraad linken naar de post in dat muziekdraadje......kan ik net zo goed direct linken toch.... Mijn punt is vooral dat ik mezelf instaat acht te bepalen wanneer liedjes gepast zijn en wanneer niet. Mods moeten niet op een kinderoppas gaan lijken....... 4 maart 2014 bewerkt door erik Jen en Kurkdroog reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 (bewerkt) En goede morgen trouwens. Ik ben helemaal wakker aangezien ik van 21.30 tot 9.30 geslapen heb. Ook wel eens lekker en blijkbaar nodig. @Ietsie Sterkte, ik heb in het verleden wel eens 50 teken in een keer gehad. Toen stond ik er nooit bij stil maar tegenwoordig hoor ik van steeds meer mensen om me heen dat ze Lyme hebben opgelopen. Volgens mij is het van belang vooral zo snel mogelijk te starten met antibiotica en niet uit te stellen. 4 maart 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Goedemorgen allemaal Dagpact: Hardleers Miranda MijnGerrit Nadia Rosa En meteen weer weg. Fijne dag allemaal en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden