Spring naar bijdragen

Maandag 3 Maart 2014


erik

Aanbevolen berichten

Goede morgen iedereen. Nog geen draadje dan ik maar, Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan. Ik bleef maar tikken in de draad van gisteren en luisteren naar de muziek van Sarah Bettens....dat is rustig wakker worden, :musicnote: :musicnote: :musicnote:   :moon::clock:

 

Voor Koffie moet je nog even op Yvonne wachten. Ik heb nooit tijd voor dat soort dingen in de ochtend.

 

Nog 1 dagje werken en dan mijn "weekend" Voor de meeste hier het begin van een hele werkweek en wellicht een blue monday gevoel.

 

Maak er iets moois van vandaag :sun: ........ik ga nu nog even wat eten en lunch maken,

 

Dagpact

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen Aakie. 

Hier idem dito. 

Hond wil er ook graag uit, en ik moet zo langzamerhand weer eens aan de slag. 

 

Heb de link van Mai waar ze aan de slag gaat even bekeken... leuk, hartstikke leuk. 

En goed dat je gaat stoppen met roken... misschien is het pakje inmiddels al leeg? 

 

Fijn ook toch even wat van Hannah gelezen te hebben. 

Ennu.... trek je die opmerkingen van Had toch niet zo aan meis.... die ouwe 'dewijsheidinpachthebbert' 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooi Dag Pact weer vind ik!

 

Ietje, volgens de buienradar trekt er een brede droge strook over Nederland zo vanaf 12:00, afhankelijk van waar je woont.

Straks dus de herkansing voor je. Hier is het nu grauw en grijs, bah!

Enne ... dansen in de regen is toch ook leuk ;)

 

Ik ben vandaag begonnen met vanuit huis werken en heb vanmiddag in mijn woonplaats een afspraak.

Heerlijk zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Hier (in Spanje) heeft het vannacht geregend. Het is nat buiten en grijs, maar ik geloof dat het vanmiddag wat op zal klaren.

Dat is fijn, dan ga ik verder met de moestuinbedden die ik aan het maken ben. Lekker werk is dat!

Mijn kinderen zijn vrij van school vandaag, dus het is nog rustig in huis. Maar die vermaken zich verder zelf wel.

Af en toe even iets met of voor ze doen (eten maken bijvoorbeeld) en verder kan ik wel m'n gang gaan.

 

Jullie veel plezier en succes met werken, wandelen, spinnen, ramen zemen etcetera.

 

Goede dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggie wil je echt van die drank af dan moet je alle mogelijkheden aanpakken. Je niet verzetten tegen b.v. Baclofen of Refusal. Ik heb refu al een paar keer geopperd maar je wilde het liever zelf doen zonder medicatie.

Je ziet nu dat je geen kracht hebt om het zelf te doen, dus dan zit er toch niets anders op  dan hulpmiddelen te gaan gebruiken? Ga naar je h.a. en vraag om medicatie, anders zak je hoe langer hoe dieper weg meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggie,

 

Mijn huisarts zei tegen mij dat ze geen Refusal (of Antabus) mocht voorschrijven; dat dat aan de volgende lijn is (psychiater  en ... ?).

Vraag je HA anders om een verwijzing want er moet wel wat gebeuren.

Hup, bellen!! Nu !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, balen, Lyme.

Dat kan toch op zich goed met antibiotica worden behandeld?

Sinds ik niet meer drink, slaap ik ook veel rustiger en is mijn ademhaling gelijkmatiger.

Is dat bij jou ook niet zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...