erik Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goede morgen iedereen. Nog geen draadje dan ik maar, Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan. Ik bleef maar tikken in de draad van gisteren en luisteren naar de muziek van Sarah Bettens....dat is rustig wakker worden, :musicnote: Voor Koffie moet je nog even op Yvonne wachten. Ik heb nooit tijd voor dat soort dingen in de ochtend. Nog 1 dagje werken en dan mijn "weekend" Voor de meeste hier het begin van een hele werkweek en wellicht een blue monday gevoel. Maak er iets moois van vandaag ........ik ga nu nog even wat eten en lunch maken, Dagpact Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goedemorgen Erik en alle "laatkomers" Dagpact Erik Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goeiemorgen. Rosa, proficiat voor gisteren. Hannah, ik herinner me jou niet als drama queen, maar als vrouw met een goed gevoel voor humor. Gewoon schrijven hier als je daar zin/behoefte in/aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goedemorgen, Even melden dat alles goed is. Ik wens iedereen een heel goede week. Ik houd het in ieder geval droog. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goedemorgen, mooi roze lucht buiten, windstil.....ik mis alleen de koffie van Yvonne... Is AR eigenlijk alweer terug uit Frankrijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Dank je Jen! Moet haasten nu, fijne dag iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goeie morgen allemaal. Vandaag 2e dag van de carnaval. Hier in de straat merk ik er helemaal niets van. Gelukkig want het is vaak zo'n rotherrie. Overal lege glazen, een hoop andere rotzooi op de grond enz. Nee zo is carnaval voor mij best te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goedemorgen, Dagpact Erik Rosa MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goedemorgen luitjes Koffie en thee staan inmiddels klaar. Ik ga even gisteren bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goedemorgen, Dagpact Erik Rosa MijnGerrit Hardleers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goedemorgen, Dagpact Erik Rosa MijnGerrit Hardleers Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 goedemorgen allemaal! Dagpact Erik Rosa MijnGerrit Hardleers Nadia Doni ik ga weer gauw aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ook goedemorgen Aakie. Hier idem dito. Hond wil er ook graag uit, en ik moet zo langzamerhand weer eens aan de slag. Heb de link van Mai waar ze aan de slag gaat even bekeken... leuk, hartstikke leuk. En goed dat je gaat stoppen met roken... misschien is het pakje inmiddels al leeg? Fijn ook toch even wat van Hannah gelezen te hebben. Ennu.... trek je die opmerkingen van Had toch niet zo aan meis.... die ouwe 'dewijsheidinpachthebbert' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 goeiemorgen frummers gauw bijlezen en op naar de spinning heerlijk (achteraf dan) om de week mee te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 En nu Von.... wegwezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 En nu Von.... wegwezen... bye bye ook namens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 goedemorgen..... vandaag alle ramen binnen en buiten zemen brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 goedemorgen... en ik ga weer wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Een mooi Dag Pact weer vind ik! Ietje, volgens de buienradar trekt er een brede droge strook over Nederland zo vanaf 12:00, afhankelijk van waar je woont. Straks dus de herkansing voor je. Hier is het nu grauw en grijs, bah! Enne ... dansen in de regen is toch ook leuk Ik ben vandaag begonnen met vanuit huis werken en heb vanmiddag in mijn woonplaats een afspraak. Heerlijk zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goedemorgen allemaal, Hier (in Spanje) heeft het vannacht geregend. Het is nat buiten en grijs, maar ik geloof dat het vanmiddag wat op zal klaren. Dat is fijn, dan ga ik verder met de moestuinbedden die ik aan het maken ben. Lekker werk is dat! Mijn kinderen zijn vrij van school vandaag, dus het is nog rustig in huis. Maar die vermaken zich verder zelf wel. Af en toe even iets met of voor ze doen (eten maken bijvoorbeeld) en verder kan ik wel m'n gang gaan. Jullie veel plezier en succes met werken, wandelen, spinnen, ramen zemen etcetera. Goede dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 ... Spanje ... moestuin ..., loers ja, zeer jaloers! Veel plezier Nooitmeer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Aggie wil je echt van die drank af dan moet je alle mogelijkheden aanpakken. Je niet verzetten tegen b.v. Baclofen of Refusal. Ik heb refu al een paar keer geopperd maar je wilde het liever zelf doen zonder medicatie. Je ziet nu dat je geen kracht hebt om het zelf te doen, dus dan zit er toch niets anders op dan hulpmiddelen te gaan gebruiken? Ga naar je h.a. en vraag om medicatie, anders zak je hoe langer hoe dieper weg meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Hoi allemaal. Weer even terug van weggeweest. Ga af en toe weer even met jullie meelezen en schrijven. Beetje somber dagje hier in het Brabantse. Hoi An , ik heb je lang niet gesproken, hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Aggie, Mijn huisarts zei tegen mij dat ze geen Refusal (of Antabus) mocht voorschrijven; dat dat aan de volgende lijn is (psychiater en ... ?). Vraag je HA anders om een verwijzing want er moet wel wat gebeuren. Hup, bellen!! Nu !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ietje, balen, Lyme. Dat kan toch op zich goed met antibiotica worden behandeld? Sinds ik niet meer drink, slaap ik ook veel rustiger en is mijn ademhaling gelijkmatiger. Is dat bij jou ook niet zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden